Δελτίο Τύπου

Η ΔΕΗ τηρεί απαρέγκλιτα τον στόχο της ενεργειακής μετάβασης επιταχύνοντας την προώθηση και διείσδυση των Ανανεώσιμων Πηγών ως απάντηση στην ενεργειακή και κλιματική κρίση. Η επιστροφή σε ένα περιβάλλον σταθερότητας προϋποθέτει τη μετάβαση σε ένα βιώσιμο ενεργειακό μέλλον. 

Συμμετέχοντας στην Κοινή Ανταγωνιστική Διαδικασία υποβολής προσφορών για αιολικά πάρκα και φωτοβολταϊκούς σταθμούς που προκήρυξε η ΡΑΕ, υπό το νέο σχήμα στήριξης που υπέβαλλε  η χώρα και ενέκρινε η Κομισιόν, η ΔΕΗ Ανανεώσιμες εξασφάλισε τέσσερις (4) νέους Φωτοβολταϊκούς Σταθμούς συνολικής ισχύος συνολικής ισχύος 251 MW η οποία κυμάνθηκε μεσοσταθμικά περί τα 47,65 €/ΜWh. 

Στον διαγωνισμό συμμετείχαν 34 έργα (αιολικά πάρκα και φωτοβολταϊκοί σταθμοί) συνολικής ισχύος 944,5 MW εκ των οποίων Τιμή Αποζημίωσης εξασφάλισαν έργα συνολικής ισχύος περί τα 530 MW.

Η διαδικασία χαρακτηρίζεται ιδιαίτερα σημαντική ως προς τις τιμές στις οποίες κλείδωσαν οι επενδύσεις των αιολικών και φωτοβολταϊκών, καθώς αναμένεται να αποτελέσουν οδηγό για τις τιμές στις οποίες θα συμφωνηθούν τα διμερή συμβόλαια (corporate PPAs) στη χώρα μας το επόμενο διάστημα.

Ο Κωνσταντίνος Μαύρος, Διευθύνων Σύμβουλος της ΔΕΗ Ανανεώσιμες δήλωσε σχετικά: «Ο Όμιλος ΔΕΗ ορίζει και οδηγεί την ενεργειακή μετάβαση στην Ελλάδα, υλοποιώντας με ταχύτατους ρυθμούς την ανάπτυξη σταθμών ΑΠΕ. Η επίσπευση αυτής της μετάβασης είναι μονόδρομος και ο μόνος τρόπος για την υπέρβαση της υπάρχουσας κρίσης και τη διασφάλιση της ενεργειακής αυτονομίας της χώρας μας. Το επιχειρηματικό πλάνο της ΔΕΗ Ανανεώσιμες έχει στόχο η εγκατεστημένη ισχύς να φτάσει το 1,5 GW ως το 2023 και τα 5 GW σε βάθος πενταετίας. Συνεχίζουμε, προχωρώντας μπροστά και δυναμικά να επενδύουμε στην ανάπτυξη του πράσινου χαρτοφυλακίου του Ομίλου μας εδραιώνοντας τον ηγετικό του ρόλο στο ενεργειακό γίγνεσθαι».

Προηγούμενο άρθροREVIEW: NRGkick all-in-one λύση φόρτισης EV
Επόμενο άρθροRazor EcoSmart Cargo, ηλεκτρικό πατίνι με καλάθι και σέλα
Λάτρης της τεχνολογίας και της αυτοκίνησης από μικρή ηλικία, αρθρογραφώ σε tech media από το...μακρινό, πλέον, 2006. Το concept της ηλεκτροκίνησης με συνεπήρε από τη στιγμή που ανέβηκα για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό πατίνι και μπήκα στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Κατά βάθος, όμως, θα είμαι πάντα λίγο "petrolhead"...

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.