Η General Motors (GM) δε φοβάται να τα βάλει με… τα θηρία, ήτοι την Tesla και ανακοίνωσε πως δημιούργησε μια νέα μπαταρία για ηλεκτρικά αυτοκίνητα που θα προσφέρει έως 643 Km αυτονομίας και θα κοστίζει λιγότερο για να παραχθεί από τις σύγχρονες μπαταρίες.

Εάν επαληθευθεί (και το κάνει σε εύλογο χρονικό διάστημα), τότε τα μοντέλα της GM θα ξεπεράσουν σε αυτονομία τα αντίστοιχα της Tesla, που είναι κραταιά στον τομέα αυτό. Το κορυφαίο μοντέλο της Tesla, από πλευράς αυτονομίας, είναι το Model S Long Range, που μπορεί να διανύσει έως 627 Km με μια φόρτιση. Μικρή νίκη, λοιπόν, για τη GM, που όμως βάζει ακόμα ένα λιθαράκι στην προσπάθεια των κατασκευαστών για αύξηση της αυτονομίας των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

 

Η νέα μπαταρία της GM θα χρησιμοποιηθεί σε πολλά μοντέλα της, όπως το μελλοντικό, αυτόνομο Cruise Origin και σε μια πολυτελή, μελλοντική έκδοση Cadillac SUV. Η αμερικάνικη εταιρεία, όμως, στοχεύει στο να πουλήσει τις μπαταρίες της και σε άλλους κατασκευαστές. ΗCEO της GM, Mary Barra, δήλωσε πως η εταιρεία της θα επενδύει πάνω από $3 δις ετησίως για R&D ηλεκτρικών οχημάτων, μέχρι και το 2025 τουλάχιστον.

Και το όνομα αυτής: Ultium!

Η νέα μπαταρία, που η εταιρεία ονομάζει Ultium, έρχεται με μαλακό περίβλημα, αντί του συνηθισμένου σκληρού παραλληλεπίπεδου ή κυλινδρικού σχήματος. Έτσι, οι σχεδιαστές οχημάτων θα έχουν μεγαλύτερη ευελιξία κατά τη χρήση των μπαταριών αυτών, καθώς θα μπορούν να τις τοποθετήσουν σε διάφορες διατάξεις, ανάλογα με τις ανάγκες του εκάστοτε μοντέλου.

Διαβάστε επίσης: Πως να αυξήσετε την αυτονομία του ηλεκτρικού σας οχήματος!

Οι Ultium θα χρησιμοποιούν ελάχιστη ποσότητα Κοβαλτίου, το οποίο είναι ένα ακριβό στοιχείο, έτσι θα είναι φθηνότερες στην παραγωγή τους. Σύμφωνα με τη GM, θα κοστίζουν “σύντομα” κάτω από $100/KWh, σπάζοντας αυτό το άτυπο “φράγμα” και φέρνοντας τα ηλεκτρικά οχήματα πιο κοντά στα συμβατικά, από πλευράς κόστους.

Ράβδοι Κοβαλτίου – Πηγή © Getty Images

Στο πλαίσιο της ίδιας ανακοίνωσης, η GM ανέφερε πως θα προσαρμόσει τις υπάρχουσες εγκαταστάσεις της ώστε να παράγει ηλεκτρικά οχήματα, φέρνοντας ως παράδειγμα το εργοστάσιό της στο Detroit (Hamtramck). Ωστόσο, παρά την αισιοδοξία των ανθρώπων της για το μέλλον και την κερδοφορία που θα επέλθει από την πώληση των EVs, οι ίδιοι παραδέχονται πως το μοναδικό τους αμιγώς ηλεκτρικό όχημα αυτή τη στιγμή, το Chevrolet Bolt EV, δεν αποφέρει κέρδη, κυρίως εξ’αιτίας του κόστους των μπαταριών του.

Διαβάστε επίσης: Έρχεται ταχεία φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων σε… 5 λεπτά!

Λιγότερα από 250.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα πουλήθηκαν το 2019 στις ΗΠΑ και το 90% αυτών ήταν Tesla, δείχνοντας την κυριαρχία της εταιρείας του Elon Musk στην κατηγορία αυτή. Ωστόσο, ο ανταγωνισμός της ενισχύεται διαρκώς σε δυνατότητες, γκάμα και πωλήσεις, όπως φαίνεται και από τις αγορές της Ευρώπης, στις οποίες τα μοντέλα της Tesla δεν απολαμβάνουν τόσο συντριπτικά μερίδια. Σύμφωνα με αναλυτές, οι πωλήσεις ηλεκτρικών στις ΗΠΑ μπορεί να φτάσουν τα 3.000.000 μέχρι το 2030.

Πηγή: CNN

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.