Μετά από ένα πολύ δυνατό Ιανουάριο, η αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων στη Γαλλία συνέχισε με υψηλές πωλήσεις και το Φεβρουάριο, “δείχνοντας το δρόμο” προς τον εξηλεκτρισμό του στόλου στην Ευρώπη.
Συνολικά 13.317 ηλεκτρικά αυτοκίνητα πουλήθηκαν το μήνα που μας πέρασε στη Γαλλία με τα πλήρως ηλεκτρικά (BEVs) να αυξάνονται 228% σε σχέση με το Φεβρουάριο του 2019 (YoY – Year over Year) και τα plug-in υβριδικά (PHEVs) να αυξάνονται κατά 208%. Οι πωλήσεις BEVs αποτέλεσαν το 71% των συνολικών πωλήσεων ηλεκτρικών, αν και τον Ιανουάριο το αντίστοιχο ποσοστό τους ήταν στο 73%, δείχνοντας πως τα υβριδικά έχουν ακόμα ζήτηση.
Το μερίδιο ηλεκτρικών συνολικά ήταν 8% για το Φεβρουάριο, φέρνοντας το μερίδιό τους για όλο το 2020 στο 9,3% μέχρι στιγμής. Ωστόσο, αξίζει να αναφερθεί πως η αγορά αυτοκινήτων γνωρίζει πτώση 13% μέχρι στιγμής, σε σχέση με πέρυσι.
Οι Γάλλοι επιμένουν… γαλλικά!
6 γαλλικά μοντέλα βρέθηκαν στο Top 7 των πωλήσεων ηλεκτρικών με πρώτο και καλύτερο το Renault Zoe (3.076 μονάδες) που σημειώνει ισχυρές πωλήσεις και εκτός Γαλλίας και βρέθηκε στη 13η θέση των πωλήσεων ολόκληρης της αγοράς αυτοκινήτων. Ακολούθησε το Peugeot 208 EV με 2.000+ πωλήσεις με το Tesla Model 3 να φτάνει στην 3η θέση με 1.025 πωλήσεις.
Στην 4η και την 5η θέση βρέθηκαν τα DS 7 και DS 3, αντίστοιχα ενώ στην 6η και την 7η βρέθηκαν άλλα δύο μοντέλα του PSA group, τα Peugeot 3008 PHEV και Peugeot 508 PHEV. Τα γαλλικά μοντέλα σημειώνουν μεγάλη άνοδο σε σχέση με πέρυσι, ρίχνοντας το Nissan Leaf από την 3η στην 8η θέση και το Mitsubishi Outlander PHEV από την 4η στην… 18η. Ακόμα και το άλλοτε best-seller της Ευρώπης, BMW i3, δείχνει πια ξεπερασμένο και βρίσκεται στην 15η θέση, από την 5η του 2019. Οι Γάλλοι δείχνουν για ακόμη μια φορά την… εσωστρέφειά τους και προτιμούν γαλλικά μοντέλα, όχι αδίκως βέβαια καθώς είναι αρκετά ποιοτικά.
Διαβάστε επίσης: To Citroen Ami δείχνει το μέλλον των αστικών μετακινήσεων!
Η Renault είναι ο “βασιλιάς” των ηλεκτρικών με 30% της αγοράς, όμως γνώρισε πτώση 6 ποσοστιαίων μονάδων και πλέον νιώθει την καυτή “ανάσα” της Peugeot (27%). Η DS, που είναι ουσιαστικά sub-brand της Citroen, βρέθηκε στην 3η θέση με 9%. Σε συνδυασμό με 2% της Citroen και ακόμη 2% της Opel, το PSA Group έχει το 40% της αγοράς, ξεπερνώντας τη Renault.
Πηγή: CleanTechnica