Το BMW Group πούλησε 93.931 αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα BMW και MINI το τρίτο τρίμηνο – αύξηση +79,6% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους. Η μάρκα BMW διπλασίασε και πάλι τις παραδόσεις αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων το τρίτο τρίμηνο σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο (+100,3%). Έτσι, η εταιρεία κατάφερε να μεταφράσει το ενδιαφέρον των πελατών για τα αμιγώς ηλεκτρικά προϊόντα της σε δυναμική ανάπτυξη.
«Η επιτυχία των πωλήσεων του τρίτου τριμήνου δείχνει ότι οι πελάτες μας εκτιμούν τη μεγάλη γκάμα ελκυστικών προϊόντων μας σε όλες τις τεχνολογίες συστημάτων κίνησης. Ειδικότερα, τα αμιγώς ηλεκτρικά προϊόντα μας απολαμβάνουν υψηλή ζήτηση παγκοσμίως – όπως φαίνεται από τις πωλήσεις των BEV μοντέλων, οι οποίες ξεπέρασαν σημαντικά τη συνολική αγορά BEV τους πρώτους εννέα μήνες», δήλωσε ο Pieter Nota, Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της BMW AG, υπεύθυνος για τους τομείς Πελατών, Μαρκών & Πωλήσεων. «Συνολικά, βρισκόμαστε σε καλό δρόμο για να επιτύχουμε τους στόχους ανάπτυξης για το 2023», συνέχισε ο Nota.
Το BMW Group παρέδωσε συνολικά 621.699 οχήματα BMW, MINI και Rolls-Royce σε πελάτες κατά το τρίτο τρίμηνο. Αυτό αντιπροσωπεύει αύξηση +5,8% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Κατά το 3ο τρίμηνο, η εταιρεία ενίσχυσε περαιτέρω την ανταγωνιστικότητά της σε βασικές αγορές. Μεταξύ Ιανουαρίου και Σεπτεμβρίου, οι πωλήσεις του BMW Group ανήλθαν σε 1.836.563 μονάδες (+5,1%).
Όπως είχε ήδη ανακοινωθεί τον Αύγουστο, η εταιρεία αναμένει σταθερή αύξηση των παραδόσεων για το σύνολο του 2023 (προηγουμένως, μικρή αύξηση). Μεταξύ των μοχλών ανάπτυξης είναι τα μοντέλα της ανώτερης πολυτελούς κατηγορίας, καθώς και τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα, ενώ η πρόβλεψη για τα BEV είναι ότι θα αντιπροσωπεύουν το 15% των συνολικών πωλήσεων οχημάτων το 2023.
Η μάρκα BMW παραμένει Νο1 στην παγκόσμια premium κατηγορία.
Κατά το 2ο τρίμηνο, η μάρκα BMW παρέδωσε 549.941 οχήματα σε πελάτες παγκοσμίως – αύξηση +6,2% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Χάρη στην ελκυστική της γκάμα, η μάρκα επωφελείται από την υψηλή ζήτηση και παραμένει πρώτη στην premium κατηγορία σε όλο τον κόσμο.
Η μάρκα BMW αναφέρει ιδιαίτερα ισχυρή ζήτηση για τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματά της – το 3ο τρίμηνο, οι παραδόσεις BEV διπλασιάστηκαν και πάλι σε σχέση με την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους (+100,3%) σε 83.211 μονάδες. Από τον Ιανουάριο μέχρι τον Σεπτέμβριο, παραδόθηκαν σε πελάτες 217.138 αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα BMW.
Τα μοντέλα της BMW Σειράς 4 και, ειδικότερα, η αμιγώς ηλεκτρική BMW i4*, αποδεικνύονται ιδιαίτερα δημοφιλή, ενώ οι BMW iX1* και X1 είναι επίσης περιζήτητες. Τα μοντέλα που ανήκουν στην ανώτερη κατηγορία τιμών, όπως η Σειρά 7, η ανανεωμένη BMW X7 και τα μοντέλα BMW X5 και BMW X6, συντελούν επίσης στην αύξηση των πωλήσεων.
Επιπλέον, η εταιρεία λαμβάνει πολύ θετικά σχόλια από τους πελάτες της για τη νέα BMW Σειρά 5 και, ιδιαίτερα, για την αμιγώς ηλεκτρική BMW i5*. «Με το λανσάρισμα της νέας BMW i5, θα έχουμε άλλο ένα ελκυστικό, αμιγώς ηλεκτρικό όχημα στην αγορά, το οποίο θα επιταχύνει περαιτέρω την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης. Οι νέες παραγγελίες αντικατοπτρίζουν ήδη τον μεγάλο ενθουσιασμό των πελατών μας για το νέο αυτό μοντέλο», εξήγησε ο Nota. Με το λανσάρισμα της BMW i5, το BMW Group θα διαθέτει μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση σε όλες τις βασικές κατηγορίες του.
Το success story της BMW M συνεχίζεται το τρίτο τρίμηνο.
Με πωλήσεις 48.978 μονάδων παγκοσμίως το τρίτο τρίμηνο – αύξηση +13,2% σε σχέση με το προηγούμενο έτος – η BMW M απέδειξε για άλλη μια φορά τη δύναμή της στα κερδοφόρα τμήματα υψηλών επιδόσεων και επιδόσεων. Οι πωλήσεις ενισχύθηκαν επίσης από την είσοδο της νέας BMW XM*, μόλις πριν από έξι μήνες. Τα μοντέλα BMW i7 M70* και i5 M60*, με την παραγωγή τους να έχει ξεκινήσει από τον Ιούλιο, αποτελούν τα νεότερα μέλη της οικογένειας M, συνδυάζοντας τις αμιγώς ηλεκτρικές επιδόσεις M με το υψηλότερο επίπεδο φινέτσας, πολυτέλειας και άνεσης. Συνεπώς, η M GmbH αισθάνεται σίγουρη για το τελευταίο τρίμηνο του 2023 και βρίσκεται σε καλό δρόμο για ένα ακόμη έτος ρεκόρ.
Η MINI παρουσιάζει νέα μοντέλα οδεύοντας προς τον πλήρη εξηλεκτρισμό της γκάμας.
Η μάρκα MINI παρέδωσε 70.384 (+2,6%) οχήματα σε πελάτες παγκοσμίως το τρίτο τρίμηνο. Οι πιο πρόσφατες εκδόσεις MINI περιορισμένης παραγωγής – το MINI John Cooper Works 1to6 Edition και το MINI Clubman Final Edition – και τα δύο με αποκλειστικά στοιχεία σχεδίασης και εξοπλισμού, συμβάλλουν στην ισχυρή δημοτικότητα των οχημάτων MINI. Μεταξύ Ιουλίου και Σεπτεμβρίου, η MINI πούλησε 10.720 αμιγώς ηλεκτρικά MINI Cooper SE* και MINI Cooper SE Cabrio (-0,4%). Με το πρόσφατα λανσαρισμένο νέο ηλεκτρικό MINI Cooper και την επερχόμενη κυκλοφορία του ηλεκτρικού MINI Countryman το 2024, η MINI συνεχίζει να βαδίζει προς μια αμιγώς ηλεκτρική γκάμα μοντέλων.
Η Rolls – Royce προετοιμάζεται για τις πρώτες παραδόσεις της Spectre .
Η Rolls-Royce Motor Cars πούλησε 1.374 οχήματα το 3ο τρίμηνο (-9,0%). Αυτό δικαίωσε τις προσδοκίες, δεδομένου ότι η παραγωγή της Dawn και της Wraith διακόπηκε το δεύτερο τρίμηνο και οι εγκαταστάσεις παραγωγής της μάρκας στο Goodwood ετοιμάζονται για τις πρώτες παραδόσεις σε πελάτες της Rolls-Royce Spectre τις επόμενες εβδομάδες. Το ενδιαφέρον για το αμιγώς ηλεκτρικό super coupé παραμένει εξαιρετικά υψηλό και τα βιβλία παραγγελιών είναι ήδη γεμάτα μέχρι το 2025. Η Rolls-Royce συνεχίζει να παραδίδει δημιουργίες Coachbuild και Bespoke και η ζήτηση για τα μοντέλα Phantom, Ghost, Cullinan και Black Badge παραμένει ισχυρή. Με ένα ισχυρό βιβλίο παραγγελιών και 4.555 οχήματα (-3,1%) που έχουν πωληθεί από την αρχή του έτους, η εταιρεία προχωρά προς το τέλος της χρονιάς με αυτοπεποίθηση.
BMW Motorrad : Οι πωλήσεις του τρίτου τριμήνου επιβεβαιώνουν τη συνεχιζόμενη υψηλή ζήτηση.
Η BMW Motorrad παρέδωσε συνολικά 52.037 (+0,5%) μοτοσικλέτες και scooter σε πελάτες μεταξύ Ιουλίου και Σεπτεμβρίου του 2023, του έτους της εκατονταετηρίδας της. Με βάση το προηγούμενο ιστορικό υψηλό πωλήσεων που σημείωσε το πρώτο εξάμηνο, η ισχυρή ζήτηση για μοτοσικλέτες και scooter του BMW Group συνεχίστηκε και το 3ο τρίμηνο.
Η ιδιαίτερα ελκυστική γκάμα προϊόντων, με την επιτυχημένη κυκλοφορία στην αγορά καινοτόμων νέων μοντέλων, όπως η συναρπαστική Power Roadster M 1000 R, θέτει τα θεμέλια της επιτυχίας της BMW Motorrad. Με το επερχόμενο λανσάρισμα της νέας R 1300 GS, η BMW Motorrad θα έχει στις εκθέσεις της το σημαντικότερο προϊόν της χρονιάς μέχρι το τέλος του τέταρτου τριμήνου. Ως η πιο επιτυχημένη premium μοτοσυκλέτα στον κόσμο, η επανασχεδιασμένη Boxer GS θα δώσει σημαντική ώθηση στις πωλήσεις της BMW Motorrad.
Πωλήσεις BMW και MINI στις περιοχές/αγορές.
Στην Κίνα, το BMW Group πούλησε 210.331 οχήματα BMW και MINI το τρίτο τρίμηνο (-1,8%).
Στις ΗΠΑ, 91.849 οχήματα BMW και MINI παραδόθηκαν μεταξύ Ιουλίου και Σεπτεμβρίου του τρέχοντος έτους. Αυτό αντιπροσωπεύει μια αύξηση της τάξης του +7,8%.
Στην Ευρώπη, οι πωλήσεις οχημάτων BMW και MINI ανήλθαν σε 221.496 μονάδες για το 3ο τρίμηνο (+12,9%).
Στη Γερμανία, 70.901 οχήματα BMW και MINI ταξινομήθηκαν το διάστημα αυτό.
Οι πωλήσεις του BMW Group το 3ο Τρίμηνο / Ιαν. – Σεπ. 2023 (συνοπτικά).
3ο Τρίμηνο 2023 | Συγκριτικά με πέρσι % | Ιαν . – Σεπ . 2023 | Συγκριτικά με πέρσι % | |
BMW Group Αυτοκίνητα | 621.699 | +5,8% | 1.836.563 | +5,1% |
BMW | 549.941 | +6,2% | 1.621.267 | +5,7% |
– BMW M Gm bH | 48.978 | +13,2% | 143.665 | +15,4% |
MINI | 70.384 | +2,6% | 210.741 | +0,7% |
BMW Group ηλεκτροκίνητα1 | 139.943 | +41,6% | 385.411 | +36,1% |
BMW Group BEV | 93.931 | +79,6% | 246.867 | +92,6% |
Rolls-Royce | 1.374 | -9,0% | 4.555 | -3,1% |
BMW Motorrad | 52.037 | +0,5% | 164.908 | +3,5% |
1BEV και PHEV
Πωλήσεις BMW και MINI ανά περιοχή/αγορά.
3ο Τρίμηνο 2023 | Συγκριτικά με πέρσι % | Ιαν . – Σεπ . 2023 | Συγκριτικά με πέρσι % | |
Ευρώπη | 221.496 | +12,9% | 670.119 | +6,4% |
Γερμανία2 | 70.901 | +17,9% | 205.775 | +11,4% |
Ασία | 271.561 | -0,8% | 783.189 | +2,0% |
Κίνα | 210.331 | -1,8% | 602.911 | +1,7% |
Αμερικές | 113.407 | +8,9% | 338.093 | +9,8% |
ΗΠΑ | 91.849 | +7,8% | 277.132 | +10,9% |