Η πολυαναμενόμενη μπαταρία “ημι-στερεάς” κατάστασης της Nio, με χωρητικότητα 150 KWh, θα είναι διαθέσιμη στην Κίνα από την 1η Ιουνίου, με 2 έτη καθυστέρηση.
Ωστόσο, η Nio προωθεί το battery-as-a-service μοντέλο λειτουργίας, ενοικιάζοντας τις (αφαιρούμενες και εναλλάξιμες) μπαταρίες της, αντί να τις “πουλά” μαζί με το όχημα ή ξεχωριστά. Το κόστος εξαρτάται από τη μπαταρία που ήδη έχει το Nio μοντέλο του πελάτη. Για παράδειγμα, αν γίνεται αναβάθμιση από 70/75 KWh μπαταρία, το κόστος είναι €20/ημέρα για την 150άρα μπαταρία, ενώ αν γίνεται αναβάθμιση από 100 KWh μπαταρία, το κόστος μειώνεται στα €13/ημέρα.
Φυσικά, η Nio διαθέτει εκατοντάδες battery swap stations στην Κίνα και έτσι το swapping δεν είναι πρόβλημα για τους κατόχους. Ωστόσο, με κόστος €580/μήνα για την μεγάλη μπαταρία, μάλλον μόνο όσοι θέλουν την επιπλέον αυτονομία θα την επιλέξουν. Ποια είναι αυτή η αυτονομία; Σύμφωνα με τον CEO της εταιρείας, το ET7 μπορεί να διανύσει πάνω από 1.000 Km με μια φόρτιση χάρη στην μπαταρία αυτή, με μέση ταχύτητα 84 Km/h.
Η νέα μπαταρία έχει ενεργειακή πυκνότητα 360 Wh/Kg, η οποία είναι η υψηλότερη από οποιαδήποτε άλλη μπαταρία μαζικής παραγωγής σήμερα.
Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News, στο YouTube, στο Facebook και στο Instagram!
Δείτε επίσης:
Πηγή: ArenaEV