Η κινέζικη ΝΙΟ είναι η “αιχμή του δόρατος” της ασιατικής χώρας στην αγορά των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, έχοντας διπλασιάσει τις πωλήσεις της σε σχέση με πέρυσι και σκοπεύοντας να ανταγωνιστεί ευθέως τις υπερδυνάμεις του χώρου, ακόμα και την Tesla. Έτσι, το πολυαναμενόμενο NIO eT7 sedan παρουσιάστηκε σήμερα και τράβηξε πάνω του τα φώτα της δημοσιότητας, με κύριο χαρακτηριστικό του την αυτονομία των 1.000 Km!

Το NIO eT7 δεν -θα- είναι απλά ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, όταν κυκλοφορήσει το 2022. Θα είναι “φορτωμένο” με τεχνολογίες αυτόνομης οδήγησης που στοχεύουν, ξεκάθαρα, την Tesla. Παράλληλα, δείχνουν τις διαθέσεις των Κινέζων που θέλουν να γίνουν market leaders και όχι… followers.

Το eT7 θα έχει συνδεσιμότητα 5G, Wi-Fi 6, Bluetooth 5.2 και τεχνολογία V2X, αλλά και… 23 ηχεία στην καμπίνα για surround ήχο 7.1.4! Το κύριο όπλο του, όμως, είναι η αυτονομία των 1.000+ Km, χάρη στη μπαταρία των 150 KWh. Παρά το βάρος του, θα κάνει το 0-100 Km/h σε 3,9″.

NAD: NIO Autonomous Driving

Όσον αφορά τις δυνατότητες αυτόνομης οδήγησής του, ονομάζονται NAD (NIO Autonomous Driving). Θα αναλαμβάνουν την οδήγηση στον εντός και εκτός πόλης, αλλά και σε σταθμούς φόρτισης. Ο κύριος οπτικός αισθητήρας του eT7 θα έχει ανάλυση 8MP και το ενσωματωμένο LiDAR στο παρ-μπριζ θα “βλέπει” τα πάντα γύρω από το όχημα. Συνολικά 11 κάμερες των 8MP, ένα LiDAR 1.500nm, ένα 5x mmWave radar, 12 αισθητήρες υπερήχων και 2 GPS + μια IMU θα είναι υπεύθυνα για την αυτόνομη οδήγηση του eT7. Όλοι οι αισθητήρες συνδέεονται στο σύστημα Adam. Το Adam θα βασίζεται σε επεξεργαστή της nVidia που θα είναι 7 φορές ταχύτερο από το FSD της Tesla, σύμφωνα με τη NIO.

Όλο αυτό το hardware θα είναι προεγκατεστημένο σε κάθε μοντέλο και θα διατίθεται στον οδηγό έναντι μηνιαίας συνδρομής. Κάτι που έχει ανακοινώσει και η Tesla, αλλά δεν έχει φέρει ακόμα στην αγορά. Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε ποιος θα επικρατήσει σε αυτό τον “αγώνα δρόμου”.

Τιμή και διαθεσιμότητα

Το NIO eT7 είναι διαθέσιμο για προπαραγγελία από σήμερα στην Κίνα, με μπαταρία 70, 100 ή 150 KWh. Η τιμή της μεγάλης έκδοσης δεν έγινε γνωστή. Οι δύο μικρότερες θα κοστίζουν €56.588 και €63.914 αντίστοιχα. Υποθέτουμε οτι το μοντέλο των 150 KWh θα κυμανθεί μεταξύ 70 και 80 χιλιάδων ευρώ.

Επιπλέον, η εταιρεία διαθέτει υπηρεσία “battery as a service”, για την οποία έχουμε γράψει στο παρελθόν. Έτσι, ο αγοραστής γλιτώνει το κόστος της μπαταρίας, πρακτικά, αλλά πληρώνει συνδρομή για τις swappable μπαταρίες. Στην περίπτωση αυτή η τιμή και των δύο μικρών μοντέλων πέφτει στα €47.746. Η μηνιαία συνδρομή του θα είναι €86.

Αν θέλετε να ενημερώνεστε καθημερινά από το GetElectric, κάντε subscribe στα Google News!

Πηγή: Techau

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.