Αρκετοί κατασκευαστές αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών έχουν στρέψει το βλέμμα τους και προς την μικροκινητικότητα, στο γενικότερο πλαίσιο της ηλεκτροκίνησης. Πάρτε για παράδειγμα το ηλεκτρικό πατίνι της SEAT, της MV Agusta, της Ducati, της BMW. Η Bugatti μπαίνει επίσης στο παιχνίδι και το πατίνι της είναι αρκετά ενδιαφέρον, αν και όχι ιδιαίτερα “εξωτικό”.
Εμφανίστηκε στην CES 2022 του Las Vegas και ζυγίζει 15 Kg, όντας κατασκευασμένο από κράμα μαγνησίου. Δεν κατασκευάζεται από την Bugatti, ωστόσο, αλλά από μια εταιρεία ονόματι ByTech. Έχει ένα μοτέρ των 700W (peak) στον πίσω τροχό, αλλά η μπαταρία είναι σχετικά μικρή (36V-10Ah). Έτσι, η αυτονομία του κυμαίνεται μεταξύ 32 και 45 Km, σύμφωνα με την εταιρεία. Μάλλον αισιόδοξα τα νούμερα, με βάση την εμπειρία μας, αλλά το ενδιαφέρον είναι πως η μπαταρία αφαιρείται! Επαναφορτίζεται μέσα σε 4 ώρες με τον παρεχόμενο φορτιστή. Από πλευράς πέδησης διακρίνουμε ταμπούρο στον εμπρός τροχό και πιθανότατα μόνο ηλεκτρόφρενο στον πίσω.
Τρία modes ταχύτητας και ισχύος προσφέρουν τελική 14, 20 και 30 Km/h αντίστοιχα. Στην ευρωπαϊκή αγορά, όπως αντιλαμβάνεστε, το τρίτο mode θα έχει τελική 25 Km/h. Το πατίνι της Bugatti ξεχωρίζει όσον αφορά την εμφάνιση, πάντως. Τα χρώματα θυμίζουν… Veyron και τα φώτα είναι μεγάλα και ισχυρά. Το highlight, κυριολεκτικά και μεταφορά, είναι το projected λογότυπο της εταιρείας στο έδαφος, από ένα φως στο πίσω μέρος! Το οπίσθιο κόκκινο φως είναι καμπύλο και θυμίζει επίσης το πλαϊνό των Veyron/Chiron. Λευκές LED μπάρες σχηματίζουν όμορφες καμπύλες στα πλαϊνά του deck ενώ, τέλος, λευκά φώτα υπάρχουν και στα χερούλια.
Άγνωστη παραμένει η διαθεσιμότητα και η τιμή του αλλά με το λογότυπο της Bugatti πάνω του, μην περιμένετε να είναι ιδιαίτερα φθηνό…
Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News, στο YouTube, στο Facebook και στο Instagram!
Δείτε επίσης:
Bugatti Baby II, ηλεκτρική, με κλασικό σχεδιασμό και τιμή €30.000
Πηγή: TNW