Ο ένας μετά τον άλλον, οι παραδοσιακοί κατασκευαστές μοτοσυκλετών παρουσιάζουν τα δικά τους ηλεκτρικά μοντέλα, αλλά και ηλεκτρικά πατίνια. Στη λίστα μπορείτε, πλέον, να προσθέσετε και την ιταλική MV Agusta, της οποίας το νέο πατίνι είδαμε στην έκθεση EICMA 2021, όπου βρεθήκαμε την περασμένη εβδομάδα για την κάλυψή της.

Διαθέτει τροχούς 10″ με tubeless ελαστικά και δισκόφρενα εμπρός-πίσω, φυσικά. Μια μεγάλη LCD οθόνη των 4″ παρέχει πληροφόρηση στον αναβάτη. Η μπαταρία είναι 48V-10,4Ah και συνδυάζεται με ένα μοτέρ των 500W στον πίσω τροχό (που αλλού;). Αποδίδει 25 Nm ροπής, σύμφωνα με την εταιρεία. Η τελική ταχύτητα του Rapido Serie Oro αγγίζει τα 38 Km/h. Σε γενικές γραμμές, όλο και περισσότερες εταιρείες λανσάρουν πατίνια με υψηλή τελική ταχύτητα, αν και η ευρωπαϊκή νομοθεσία ορίζει οτι όλα πρέπει να πωλούνται με περιοριστή στα 25 Km/h. Σε ιδιωτικούς δρόμους ή σε πίστα, βέβαια, μπορούν να κινηθούν γρήγορα και νόμιμα.

Όσο για την αυτονομία του, το πατίνι της MV Agusta μπορεί να διανύσει έως και 50 Km με μια φόρτιση. Αυτό, βέβαια, αφορά ταχύτητα 20 Km/h, καθώς η μπαταρία δεν είναι ιδιαίτερα μεγάλη. Τέλος, επαναφορτίζεται πλήρως μέσα σε 6 ώρες. Η τιμή του είναι αρκετά δελεαστική στην Ιταλία, στα €700! Μετά τα Χριστούγεννα, ωστόσο, θα (επ)ανέλθει στα €820. Μπορείτε να το βρείτε στο επίσημο e-shop της εταιρείας.

MV Agusta e-scooter concept

Τέλος, στο περίπτερο της MV Agusta είδαμε ακόμα ένα ηλεκτρικό πατίνι, σε προθήκη, αλλά με πολύ πιο ιδιαίτερο σχεδιασμό και ένα τεράστιο fairing κατά μήκος όλης της κολώνας του τιμονιού!

Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News, στο YouTube, στο Facebook και στο Instagram!

Δείτε επίσης:

Aprilia eSR1, το ηλεκτρικό πατίνι της Aprilia!

Προηγούμενο άρθροΦορτηγά υδρογόνου από την Hyundai με αυτονομία 1.000 Km
Επόμενο άρθροΙδού η Gen 3 Formula E, τετρακίνητη με 800 ίππους!
Λάτρης της τεχνολογίας και της αυτοκίνησης από μικρή ηλικία, αρθρογραφώ σε tech media από το...μακρινό, πλέον, 2006. Το concept της ηλεκτροκίνησης με συνεπήρε από τη στιγμή που ανέβηκα για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό πατίνι και μπήκα στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Κατά βάθος, όμως, θα είμαι πάντα λίγο "petrolhead"...

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.