Η BMW διαθέτει εδώ και αρκετό καιρό τα δικά της ηλεκτρικά ποδήλατα και δείχνει οτι ενδιαφέρεται για τη μικροκινητικότητα, έστω σε ένα βαθμό. Τα νέα της concepts αφορούν ένα ηλεκτρικό πατίνι και ένα τρίκυκλο cargo bike, τα οποία δείχνουν αρκετά ικανά.

Το Clever Commute, όπως ονομάζεται το πατίνι, έχει φουτουριστικό αλλά ταυτόχρονα εργονομικό σχεδιασμό. Ο μηχανισμός αναδίπλωσης δεν “σπάει” μόνο την κολώνα του τιμονιού αλλά και τον πίσω τροχό. Έτσι, το μέγεθος του πατινιού μειώνεται σημαντικά για να χωρέσει οπουδήποτε θέλει ο κάτοχος. Το μοτέρ βρίσκεται στον εμπρός τροχό και η μπαταρία είναι αφαιρούμενη (!) ενώ σύμφωνα με την εταιρεία, η πλατφόρμα είναι “modular” ώστε να δέχεται διαφορετικού μεγέθους μπαταρίες, ανάλογα με τις ανάγκες και τις εφαρμογές. Οι τροχοί δείχνουν να είναι αρκετά μεγάλοι (τουλάχιστον 12″) και διακρίνουμε δισκόφρενα εμπρός-πίσω.

Περνώντας στο Dynamic Cargo, είναι ένα τρίκυκλο cargo bike με ανεξάρτητο πίσω τμήμα, το οποίο έχει δυνατότητα αντίθετης κλίσης στις στροφές. Έτσι, το “φορτίο” στο πίσω μέρος παραμένει σταθερό, ανεξαρτήτως του εμπρός μέρους. Η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς ώστε να υποβοηθήσει την ποδηλάτηση. Το σημαντικό είναι πως η πίσω πλατφόρμα μπορεί να διαμορφωθεί με τα κατάλληλα add-ons ώστε να μεταφέρει φορτίο ή ακόμα και ένα μικρό παιδί. Η μπαταρία είναι αφαιρούμενη και σε αυτή την περίπτωση.

Η BMW σημείωσε πως τα concepts δεν θα παραχθούν μαζικά. Ωστόσο, αναζητά άλλους κατασκευαστές που θέλουν να χρησιμοποιήσουν τα σχέδιά της για την παραγωγή δικών τους οχημάτων. Έτσι, άμεσα ή έμμεσα, μάλλον θα δούμε αυτά τα concepts να παίρνουν “σάρκα και οστά”.

Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News, στο YouTube, στο Facebook και στο Instagram!

Πηγή: Hindustantimes

Προηγούμενο άρθροΈξυπνη στάθμευση για ΑμΕΑ στα Χανιά από την Cosmote
Επόμενο άρθροΤι ισχύει για τα μοτοποδήλατα χωρίς δίπλωμα με όριο 25 Km/h
Λάτρης της τεχνολογίας και της αυτοκίνησης από μικρή ηλικία, αρθρογραφώ σε tech media από το...μακρινό, πλέον, 2006. Το concept της ηλεκτροκίνησης με συνεπήρε από τη στιγμή που ανέβηκα για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό πατίνι και μπήκα στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Κατά βάθος, όμως, θα είμαι πάντα λίγο "petrolhead"...

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.