Ένα από τα κύρια προβλήματα που προκύπτουν με τα ενοικιαζόμενα ηλεκτρικά πατίνια, είναι η κακή χρήση τους. Η οποία έχει ως αποτέλεσμα τόσο τη φθορά των ίδιων των πατινιών, όσο και την πρόκληση ατυχημάτων με άλλα οχήματα ή πεζούς. Οι εταιρείες ενοικίασης δοκιμάζουν ήδη αρκετούς τρόπους να ελέγξουν τη συμπεριφορά των χρηστών, αν και αυτό δεν είναι εύκολο. Ωστόσο, η Superpedestrian ίσως είναι πιο κοντά στο στόχο αυτό.

Η αμερικάνικη εταρεία ολοκλήρωσε την εξαγορά της Navmatic, μιας startup που έχει αναπτύξει ειδική τεχνολογία για μέσα μικροκινητικότητας. Πληροφορίες λένε πως το deal έκλεισε κοντά στα $4 εκ. Τι κάνει, όμως, η τεχνολογία της Navmatic;

Αξιολόγηση και βαθμολογία οδήγησης

Η Super Fusion, όπως ονομάζεται, θα χρησιμοποιηθεί από την Superpedestrian για την υλοποίηση του Pedestrian Defense. Ένα χαρακτηριστικό που θα αξιοποιεί τους αισθητήρες μέσα στο πατίνι για να αναγνωρίζει την επικίνδυνη οδήγηση των αναβατών. Γυροσκόπια, επιταχυνσιόμετρα, αισθητήρες φρένων και γκαζιού αλλά και το εσωτερικό GPS θα “ξέρουν” αν ο χρήστης οδηγεί εκεί που δεν πρέπει (π.χ. εκτός ποδηλατόδρομου, σε απαγορευμένες ζώνες, ανάποδα σε μονόδρομους κ.λπ.), αλλά και το πως οδηγεί. Αν οδηγεί ιδιαίτερα επιθετικά, κάνει διαρκώς απότομες επιταχύνσεις και φρεναρίσματα, κάνει απότομους ελιγμούς κ.λπ., τότε θα καταγράφει τη συμπεριφορά αυτή και θα δημιουργεί έναν real-time “χάρτη” των κινήσεών του και της οδήγησής του (βλ. αρχική φωτό).

Στο τέλος της διαδρομής, ο χρήστης θα λαμβάνει μια βαθμολογία με άριστα το 100. Από εκεί και πέρα, είναι στο χέρι της εταιρείας το αν θα “τιμωρεί” τους κακούς οδηγούς, αν θα επιβραβεύει τους προσεκτικούς, ή και τα δύο. Επιπλέον, αν ανιχνευθεί επικίνδυνη οδήγηση, τότε σε λιγότερο από 1″ (0,7″ για την ακρίβεια), το πατίνι θα μπορεί να επιβραδύνει ή να σταματήσει τελείως, για την προστασία του αναβάτη αλλά και των γύρω του.

Άλλες εταιρείες, όπως η Voi και η Tier, αναπτύσσουν παρόμοια συστήματα για τα πατίνια τους. Ωστόσο, βασίζονται και σε οπτικούς αισθητήρες, οι οποίοι είναι πιο ακριβοί, ενώ θα χρειαστεί περισσότερος χρόνος για την ωρίμανση των συστημάτων τους. Έτσι, η Superpedestrian θεωρεί πως η δική της λύση θα είναι έτοιμη πολύ πιο σύντομα και εξ’ίσου αποτελεσματική. Η εταιρεία θα κατασκευάσει 50.000 νέα πατίνια φέτος και όλα θα ενσωματώνουν την τεχνολογία της Navmatic. Από το 2022 θα ξεκινήσει να αντικαθιστά τον υπάρχοντα στόλο της με τα νέα μοντέλα.

Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News, στο YouTube, στο Facebook και στο Instagram!

Δείτε επίσης:

NXP και Voi δοκιμάζουν V2X, connected πατίνια

Πηγή: TechCrunch

Προηγούμενο άρθροTesla FSD: Μπορεί η αυτόνομη οδήγηση να είναι “beta”;
Επόμενο άρθροΗ Volvo εξαγοράζει το ποσοστό της μητρικής της, Geely, στην Κίνα
Λάτρης της τεχνολογίας και της αυτοκίνησης από μικρή ηλικία, αρθρογραφώ σε tech media από το...μακρινό, πλέον, 2006. Το concept της ηλεκτροκίνησης με συνεπήρε από τη στιγμή που ανέβηκα για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό πατίνι και μπήκα στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Κατά βάθος, όμως, θα είμαι πάντα λίγο "petrolhead"...

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.