Έπειτα από μια δύσκολη περίοδο η ισπανική SEAT, με αιχμή του δόρατος το brand CUPRA (δημιουργήθηκε το 2018) και best-selling μοντέλα όπως το Formentor, δείχνει να ανακάμπει στην ευρωπαϊκή αγορά. Συνολικά η εταιρεία παρέδωσε 519.200 αυτοκίνητα μέσα στο 2023, αυξημένα κατά 34,6% σε σχέση με το 2022.

Αξίζει να σημειωθεί οτι από τις σχεδόν 520.000, τα 230.700 ήταν μοντέλα CUPRA, αυξημένα κατά 50,9% σε σχέση με πέρυσι. Συνολικά για την εταιρεία η Γερμανία παραμένει η δυνατότερη αγορά, με 129.100 πωλήσεις, κατακτώντας εκεί ένα μερίδιο της τάξης του 4,5%. 79.200 οχήματα διέθεσε στην Ισπανία και 57.800 στο UK, ενώ ακολούθησαν Γαλλία και Ιταλία, όπου τα μοντέλα της είναι δημοφιλή.

Η SEAT ανακοίνωσε μέσα στο 2023 την πρόθεσή της να μετατραπεί σε μια εταιρεία κινητικότητας με το CUPRA brand να εστιάζει στα συμβατικά αυτοκίνητα, ενώ το SEAT brand θα στρέψει την προσοχή του προς την μικροκινητικότητα και γενικώς την ήπια αστική κινητικότητα.

Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News, στο YouTube, στο Facebook και στο Instagram!

Δείτε επίσης:

VW Group και SEAT “εξηλεκτρίζουν” την Ισπανία με €7 δις

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.