SEAT και VW Group ανακοίνωσαν σήμερα από κοινού την πρόθεσή τους για επένδυση άνω των €7 δις στην Ισπανία, με σκοπό την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης. Αν ολοκληρωθεί, θα πρόκειται για την μεγαλύτερη βιομηχανική επένδυση στην Ιστορία της χώρας. Το πρόγραμμα ονομάζεται Future: Fast Forward και “αιχμή του δόρατός” του θα είναι ένα τεράστιο εργοστάσιο παραγωγής μπαταριών EVs, στο Sagunto της Valencia.

Επιπλόν, θα περιλαμβάνει τον εκσυγχρονισμό των μονάδων παραγωγής σε Martorell και Pamplona. Στόχος είναι η δυνατότητα παραγωγής μπαταριών 40 GWh ετησίως, για ηλεκτρικά αυτοκίνητα, σκούτερ και λοιπά EVs. Πάνω από 3.000 άτομα θα εργάζονται, εν τέλει, στο εργοστάσιο της Valencia. Η παραγωγή θα πρέπει να ξεκινήσει το 2026 ενώ η κατασκευή του εργοστασίου θα πρέπει να ξεκινήσει το αργότερα στα τέλη του 2022.

Στο πλαίσιο της ίδιας εκδήλωσης, μάθαμε για τα νέα CUPRA EVs που αναμένονται το 2024. Εκτός από το αναμενόμενο CUPRA Tavascan, σήμερα ανακοινώθηκε πως μαζί του θα λανσαριστεί και ένα νέο, ηλεκτρικό SUV από την CUPRA. Θα είναι διαθέσιμο σε mild-hybrid αλλά και PHEV εκδόσεις, ενώ θα κατασκευάζεται στην Ουγγαρία. Η plug-in εκδοχή του θα έχει αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία περίπου 100 Km. Το 2025 αναμένεται ένα ηλεκτρικό city car από την CUPRA. Τέλος, ακόμα ένα EV, ίσως λίγο αργότερα, αν και δεν υπάρχουν πληροφορίες γι’αυτό.

Για το 2022, η CUPRA στοχεύει σε διπλασιασμό πωλήσεων, διπλασιασμό δικτύου πωλήσεων και διπλασιασμό τζίρου στα €5 δις. Το 2021 δεν έφερε τα αποτελέσματα που ονειρευόταν η SEAT. Σημειώθηκαν απώλειες της τάξεως των €256 εκ., ο τζίρος σημείωσε μικρή αύξηση (+5,4%) στα €9,25 δις και η μέση τιμή πώλησης ανά όχημα ήταν €16.850. Οι πωλήσεις SEAT και CUPRA μοντέλων ανήλθαν σε 471.000 (από 427.000 το 2020). Οι 80.000 εξ’αυτών αφορούσαν CUPRA μοντέλα. Επίσης, τα 61.000 εξ’αυτών ήταν ηλεκτρικά και υβριδικά οχήματα (από 15.000 το 2020). Η έλλειψη ημιαγωγών και τα… απόνερα της πανδημίας δεν επέτρεψαν κάτι καλύτερο. Ωστόσο, η εταιρεία επένδυσε €900 εκ. σε R&D, 7% περισσότερα σε σχέση με το 2020.

Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News, στο YouTube, στο Facebook και στο Instagram!

Δείτε επίσης: 

REVIEW: Seat Mo eScooter 125!

Πηγή: SEAT

Προηγούμενο άρθροΗ Mercedes θα έχει 100% την ευθύνη σε ατύχημα με αυτόνομο όχημά της
Επόμενο άρθροΙταλική startup με ηλεκτρικά πατίνια κάνει “απόβαση” στην Κω
Λάτρης της τεχνολογίας και της αυτοκίνησης από μικρή ηλικία, αρθρογραφώ σε tech media από το...μακρινό, πλέον, 2006. Το concept της ηλεκτροκίνησης με συνεπήρε από τη στιγμή που ανέβηκα για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό πατίνι και μπήκα στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Κατά βάθος, όμως, θα είμαι πάντα λίγο "petrolhead"...

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.