Premium ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες υπάρχουν ήδη αρκετές, ιδίως στην άλλη όχθη του Ατλαντικού, από μεγάλα brands όπως η Harley-Davidson (LiveWire). Ωστόσο, η ηλεκτροκίνηση επιτρέπει σε πολλούς να μπουν στην αγορά, ακόμα και χωρίς προϊστορία, ζητώντας μεγάλα ποσά για μοντέλα στην αιχμή της τεχνολογίας. Ένα από αυτά είναι και η Arc Vector.

Είναι δημιούργημα του Mark Truman, πρώην μηχανικού της JLR και πρωτοεμφανίστηκε το 2018. Δυστυχώς, η έλλειψη εμπιστοσύνης από τους επενδυτές οδήγησε στη χρεοκοπία, στα τέλη του 2019. Ο Truman αγοράσε εκ νέου την… εταιρεία του το 2021 και πλέον ενημερώνει πως οι πρώτες Arc Vector θα παραδοθούν στους αγοραστές τους μέσα στο 2022. Σύμφωνα με τον ίδιο, η μοτοσυκλέτα ήδη “γράφει χιλιόμετρα” στην Ισπανία για να λάβει έγκριση τύπου.

Specs από… άλλο πλανήτη!

Για να δούμε, όμως, μερικά από τα τεχνικά της χαρακτηριστικά που ίσως δικαιολογούν την τιμή της, στα… €108.000! Η Vector είναι χτισμένη γύρω από ένα carbon battery box, το οποίο θα στεγάζει μια θηριώδη μπαταρία 400V-16,8kWh από την Samsung. Ουσιαστικά το battery box είναι και το πλαίσιο της μοτοσυκλέτας. Όλα τα υπόλοιπα προσαρτώνται πάνω του. Όπως ο κεντρικά τοποθετημένος ηλεκτροκινητήρας των 138 ίππων και των 397 Nm ροπής που κινεί τον πίσω τροχό μέσω ιμάντα. Η μοτοσυκλέτα ζυγίζει και κάνει το 0-100 Km/h σε 3,2″, ενώ η τελική της περιορίζεται στα 200 Km/h. Σύμφωνα με την εταιρεία, η αυτονομία αγγίζει τα 436 Km, με “λογική” οδήγηση. Επίσης, υποστηρίζεται ταχεία φόρτιση DC που επιτρέπει μια πλήρη επαναφόρτιση σε 40′.

Στα παραπάνω προσθέστε τις cusotm Ohlins TTX αναρτήσεις, τα Brembo Stylema δισκόφρενα και τις carbon ζάντες. Η Arc Vector έχει επίσης το Arc Pilot σύστημα. Ουσιαστικά πρόκειται για ένα κράνος Arc Zenith με ενσωματωμένο HUD, οπίσθια κάμερα και ένα θώρακα και μπουφάν με ενσωματωμένη ανάδραση/δόνηση! Για παράδειγμα, αν ένα όχημα μπει στην τυφλή γωνία του αναβάτη, το jacket θα δονείται στο αντίστοιχο σημείο!

Το project είναι τόσο μεγαλεπήβολο που δεν θα μας κάνει εντύπωση αν αποτύχει. Αλλά θέλουμε πολύ να πετύχει γιατί θα ωθήσει τα γνωστά όρια των ηλεκτρικών μοτοσυκλετών…

Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News, στο YouTube, στο Facebook και στο Instagram!

Δείτε επίσης:

Οδηγήσαμε τις ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες της Zero Motorcycles στην Ελλάδα!

Πηγή: Autoblog.com

Προηγούμενο άρθροΤο Skoda ENYAQ iV πήρε “άριστα” από τον Euro NCAP
Επόμενο άρθροΤο ΥΠΕΝ ανακοίνωσε νέες επιδοτήσεις για ρεύμα και φυσικό αέριο – συνολικά €395 εκ. τον Ιανουάριο
Λάτρης της τεχνολογίας και της αυτοκίνησης από μικρή ηλικία, αρθρογραφώ σε tech media από το...μακρινό, πλέον, 2006. Το concept της ηλεκτροκίνησης με συνεπήρε από τη στιγμή που ανέβηκα για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό πατίνι και μπήκα στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Κατά βάθος, όμως, θα είμαι πάντα λίγο "petrolhead"...

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.