Οι πάροχοι μικροκινητικότητας που κατάφεραν να επιβιώσουν από την πρώιμη και μεταβατική περίοδο της αγοράς, εμφανίζονται διαρκώς πιο “υγιείς” και έτοιμοι για περαιτέρω επέκταση, παγκοσμίως. Παράδειγμα αποτελεί η Lime που το 2022 κατέγραψε την πρώτη της κερδοφόρα χρονιά, όντας ζημιογόνα από το 2017.

Αρκετά εκτός Ευρώπης και ΗΠΑ, στην Ιαπωνία, η startup μικροκινητικότητας Luup εξασφάλισε χρηματοδότηση ύψους $30 εκ. στον Series D γύρο. Έτσι, πλέον, έχει καταφέρει να συγκεντρώσει $68 εκ. συνολικά, από επενδυτές και funds.

Με τους πόρους αυτούς η εταιρεία θέλει να αυξήσει τα σημεία στάθμευσης και φόρτισης των ηλεκτρικών πατινιών της, αλλά και να βελτιώσει την πλατφόρμα/app της, όπως και να αυξήσει την ασφάλεια των αναβατών.

“Ports” της Luup στο Τόκυο

Τα νέα έρχονται λίγο πριν την έναρξη ισχύος των νέων κανονισμών για τα shared oχήματα μικροκινητικότητας στην Ιαπωνία. Σύμφωνα με αυτούς, οι χρήστες θα μπορούν να τα χρησιμοποιούν χωρίς δίπλωμα και κράνος, με μέγιστη ταχύτητα τα 20 Km/h.

Η Luup διαθέτει ήδη πάνω από 3.000 σταθμούς φόρτισης και στάθμευσης πατινιών στην Ιαπωνία και στόχος της είναι να τους αυξήσει σε 10.000 μέχρι το 2025.

Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News, στο YouTube, στο Facebook και στο Instagram!

Δείτε επίσης:

Το instacar εξαγόρασε την Kineo!

Πηγή: iotworldtoday

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.