Η EICMA 2022 είναι υπό εξέλιξη αυτές τις ημέρες και φυσικά το GetElectric.gr βρίσκεται στο Μιλάνο για να καλύψει όλες τις εξελίξεις και τα νέα ηλεκτρικά μοντέλα της! Στον τομέα των μεγάλων ηλεκτρικών μοτοσυκλετών ξεχώρισε και η DaVinci, με το νέο της concept, την DaVinci DC100… το γιατί θα το μάθετε παρακάτω.

Εμφανισιακά, η DC100 είναι… love it or hate it (her). Ενιαίο, τεράστιο και σχεδόν τετράγωνο εξωτερικό περίβλημα, με τον πίσω τροχό και το ψαλίδι να μένουν εκτεθειμένα και δύο στρογγυλά φωτιστικά σώματα εμπρός να δίνουν τον δικό τους τόνο. Είναι ένα φουτουριστικό cafe racer με κύριο χαρακτηριστικό του το οτι (θα) είναι αυτοεξισορροπούμενο και γενικά το ότι είναι γεμάτο υψηλή τεχνολογία, αισθητήρες και βοηθήματα. Κάτι που σαφώς στερεί την “ωμή” εμπειρία του αναβάτη, αλλά είναι το μέλλον και οδεύουμε προς αυτό.

davinci dc100 eicma 2022 (6)

Specs και τεχνολογία αιχμής

Από πλευράς τυπικών specs, έχουμε 850 Nm (!) ροπής, peak ισχύ 135 ίππων και τελική 200 Km/h. Επίσης η τεράστια μπαταρία της προσφέρει έως 400 Km αυτονομίας κατά NEDC και 357 Km κατά WLTP. Για την φόρτιση θα υποστηρίζει L3 DC φορτιστές σε ΗΠΑ, Ευρώπη και Κίνα. Έτσι, η φόρτιση θα ολοκληρώνεται σε περίπου 30′. Ως εδώ, πολύ καλά, αλλά το ενδιαφέρον κομμάτι ξεκινά τώρα.

Η DaVinci DC100 θα είναι γεμάτη με δεκάδες αισθητήρες για… τα πάντα. Θερμοκρασίες, ταχύτητα, ταχύτητα τροχών, κλίση, φορτίο κινητήρα και πολλά ακόμη. Έτσι, θα είναι σε θέση να προσφέρει μια ευρεία γκάμα βοηθημάτων στον αναβάτη. Για παράδειγμα, hill-start assist και hill descend control για τις πολύ μεγάλες κλίσεις. Ομαλή εκκίνηση και όπισθεν για να ελεγχθεί η τεράστια ροπή της. Traction control και αυτόματη εξισορρόπηση, για αποφυγή ατυχημάτων και άλλες χρήσεις. Θα μπορεί ακόμα και να σας… ακολουθεί ενώ κάνετε jogging ή περπατάτε, αν θέλετε.

Επίσης θα μπορείτε να την ελέγχετε και να την καλείτε εξ’αποστάσεως, να σταθμεύει μόνη της και… η λίστα δεν έχει τελειωμό. Τα φρένα θα έχουν ABS και CBS ενώ η μανέτα θα είναι μόνο μια, στο δεξί χέρι. Θα εμπλέκει το δισκόφρενο εμπρός και το e-brake πίσω, για τη μέγιστη δυνατή πέδηση. Είναι ίσως η πιο προηγμένη, τεχνολογικά, ηλεκτρική μοτοσυκλέτα που είδαμε στην EICMA και θα παρακολουθούμε στενά την πορεία της!

Δείτε περισσότερα από την EICMA 2022 εδώ!

Ιδού τα Kawasaki Ninja EV, Z EV και Ninja HEV (υδρογόνου) [EICMA 2022]

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.