Συνεχίζουμε τις δοκιμές ηλεκτρικών σκούτερ αλλά αυτή τη φορά, έχουμε κάτι “νέο” στην Ελλάδα! Μετά το πολύ καλό Zeeho AE8S+ που δοκιμάσαμε το καλοκαίρι, ήρθε η ώρα για το μικρότερο αδερφάκι του, το Zeeho AE6+! Το είδαμε για πρώτη φορά το Νοέμβριο στο Μιλάνο (EICMA 2023) και τότε σας είπαμε οτι… έρχεται Ελλάδα. Όπερ και εγένετο, το ΑΕ6+ πλέον είναι διαθέσιμο σε single και dual battery έκδοση και… πάμε να το δούμε!

Zeeho AE6+ video review

Τα μοντέλα της Zeeho έρχονται επίσημα στην Ελλάδα από την MUVUS, η οποία είναι και επίσημος αντιπρόσωπος των μοντέλων της CFMOTO (μοτοσυκλέτες και ATVs), ενώ θα σας είναι γνωστή και ως εισαγωγέας των ηλεκτρικών μοντέλων της NIU που σας έχουμε παρουσιάσει κατά καιρούς. Αυτή τη στιγμή είναι διαθέσιμα από την εταιρεία στην Ελλάδα τα AE8+ και AE8S+ αλλά και το AE6+. Η τιμή του Zeeho AE6+ ανέρχεται στις €3.990 και €4.690 για την single και την dual battery έκδοση αντίστοιχα, ενώ με την κρατική επιδότηση η τιμή πέφτει στις €3.025 και €3.256 αντίστοιχα (η 2η μπαταρία επιδοτείται επιπλέον).

Εμφάνιση, κατασκευή

Εμφανισιακά, το Zeeho AE6+ έχει πολύ επιθετικό σχήμα, όπως και το AE8. Γενικά θα δείτε ομοιότητες στη σχεδιαστική “γλώσσα” μεταξύ των δύο σκούτερ, αν και προφανώς είναι μικρότερο, ελαφρύτερο και λίγο πιο “light” γενικότερα. Διαθέσιμο σε Liquid Black, Vibrant White και Slate Grey, ξεχωρίζει αμέσως από το σχεδιασμό “βέλους” στο πίσω μέρος, ενώ στο εμπρός μέρος επίσης έχουμε επιθετικά “μούτρα” με όμορφα φωτιστικά σώματα. Είναι αρκετά compact με μήκος 1,78m και μεταξόνιο 1,25m, με το ύψος της σέλας από το έδαφος στα 73,5cm. Το καλό είναι οτι το τιμόνι “κόβει” και ο κύκλος στροφής είναι στα 2m, άρα θα μπορέσετε να κάνετε εύκολα ελιγμούς σε δύσκολες καταστάσεις. Επίσης, το βάρος του είναι σαφώς μικρότερο από του AE8, στα 96 Kg (χωρίς τις μπαταρίες).

Στα θετικά του η σχετικά μεγάλη απόσταση από το έδαφος, στα 13,5cm, που αν αναλογιστούμε τη διάμετρο των τροχών (12-11″), είναι μεγαλύτερη απ’ότι περιμέναμε. Ένα “spec” που δεν θα βρείτε πουθενά αλλά πάντα μας ενδιαφέρει είναι η απόσταση της σέλας από το deck. Είναι στα 45cm και κρίνεται αρκετή για αναβάτες κανονικού και πλέον αναστήματος, αν είστε πάνω από 1,90m θα δείτε τα γόνατά σας πιο ψηλά απ’ότι θα θέλατε, ωστόσο. Επίσης στα θετικά τo flat πάτωμα ώστε να έχετε άνεση χώρου για τα πόδια σας αλλά και για μεταφορά αντικειμένων, όπως και το γαντζάκι που σηκώνει μέχρι 3 Kg βάρους.

Το σασί είναι ατσάλινο και δοκιμασμένο σε αντίξοες συνθήκες. Γενικότερα, η Zeeho δοκιμάζει εξαντλητικά τα σκούτερ της από το 2018 και μετά από 4 χρόνια δοκιμών, τα έβγαλε στην αγορά, ώστε να είναι σίγουρη για την αντοχή και την αξιοπιστία τους.

Κατασκευαστικά, το Zeeho AE6+ είναι πολύ ποιοτικό, με πολύ καλά υλικά να έχουν χρησιμοποιηθεί και ελάχιστα “ατοπήματα” (όπως το πορτάκι του μικρού χώρου αποθήκευσης που δεν κλείνει εύκολα). Τα πλαστικά δεν τρίζουν και έχουν καλή συναρμογή, η μεταλλική πίσω βάση πινακίδας είναι στιβαρή, τα πτυσσόμενα πατάκια για τον συναναβάτη θα μπορούσαν να είναι μεταλλικά αλλά δεν θα ταίριαζαν στο σχεδιασμό. Τα χερούλια είναι εξαιρετικά σε grip, οι διακόπτες έχουν ωραία αίσθηση και ούτω καθεξής. Ο μόνος θόρυβος που είχαμε στις λακκούβες προερχόταν από το πίσω μέρος αλλά δεν μπορέσαμε να τον εντοπίσουμε με σιγουριά, πάντως δεν ήταν ιδιαίτερα έντονος.

Το σκούτερ είναι πλήρως αδιάβροχο και στεγανό απέναντι σε νερό και σκόνη κατά το IP67 πρότυπο και φυσικά δεν θα έχει κανένα πρόβλημα να το πλύνετε και με πίεση. Ο ηλεκτροκινητήρας και οι μπαταρίες είναι προστατευμένες, όπως και κάθε ηλεκτρονικό υποσύστημα.

Συμπεριφορά, άνεση, φρένα

Αν μη τι άλλο, ένα high-quality μοντέλο ξεχωρίζει κυρίως στον τομέα της συμπεριφοράς, της λειτουργίας, της συνδεσιμότητας κ.λπ. Ισχύ και αυτονομία μπορεί να έχει οποιοδήποτε σκούτερ σχετικά εύκολα, αλλά τα υπόλοιπα είναι δύσκολο να επιτευχθούν. Ειδικά αν απευθύνεσαι σε απαιτητικούς αναβάτες που έχουν ήδη θερμικό σκούτερ στην κατοχή τους και θέλουν κάτι αντίστοιχο σε ηλεκτρικό. Το Zeeho AE6+ εδώ παίρνει υψηλή βαθμολογία.

Η διάμετρος των τροχών είναι το μόνο σχετικά αδύναμο σημείο του, στις 12″ εμπρός και 11″ πίσω. Οι τροχοί φορούν ελαστικά CST 90/90-12 εμπρός και 110/70-11 πίσω. Η ανάρτηση αποτελείται από τηλεσκοπικό πιρούνι εμπρός, το οποίο θα τερματίσει μόνο σε πολύ “κακές” λακκούβες με ταχύτητα άνω των 40 Km/h, αλλά γενικά προσφέρει καλή λειτουργία, απόσβεση και σταθερότητα. Πίσω, τα πράγματα δυσκολεύουν λίγο, με τον μικρό τροχό και το μονό αμορτισέρ με ελατήριο (και ρύθμιση προφόρτισης) να πρέπει να κάνουν απόσβεση στους κακούς δρόμους, υποστηρίζοντας ταυτόχρονα και το side-mount ηλεκτροκινητήρα. Το συμπέρασμα είναι οτι το AE6+ είναι κάπως σκληρό για τους δρόμους της Αθήνας και σίγουρα υποδεέστερο από το AE8 σε αυτό τον τομέα, θα σας κουράσει μετά από κάμποση ώρα χρήσης πάνω από εγκάρσιες ανωμαλίες. Είναι σταθερό, όμως, ενώ είναι και εξαιρετικά ευέλικο σε στενούς χώρους.

Τα φρένα αποτελούνται από δίσκο 220mm εμπρός και 160mm πίσω, με πολύ καλή αίσθηση στις μανέτες. Δεν υπάρχει ABS αλλά υπάρχει one-way, triple-piston CBS που βοηθά σημαντικά σε φρενάρισμα πανικού (ειδικά τους αναβάτες με μικρή εμπειρία). Από πλευράς αποτελεσματικότητας είναι πολύ καλά, καθώς ο μικρός δίσκος πίσω ενισχύεται σημαντικά από την αναγεννητική πέδηση (brake regeneration). Αυτή είναι από τις ισχυρότερες που έχουμε δει σε σκούτερ και έντονη κυρίως πάνω από τα 25 Km/h, ενώ μειώνεται αισθητά και μηδενίζεται εν τέλει, όσο η ταχύτητα τείνει προς στο μηδέν. Σε μεγάλες κατηφόρες, όμως, δεν θα χρειάζεται καν να πιέζετε το φρένο για να διατηρήσετε μια σταθερή ταχύτητα. Γενικά τα φρένα παίρνουν καλή βαθμολογία από πλευράς ισορροπίας, αποτελεσματικότητας και αίσθησης.

Ισχύς και επιδόσεις

Αναμφίβολα, ο κύριος λόγος να αποκτήσει κανείς ένα από τα μοντέλα της Zeeho, είναι η ισχύ τους αλλά και ο τρόπος που την αποδίδουν. Αυτό μας άρεσε περισσότερο από όλα τα υπόλοιπα στο AE8 και ελπίζαμε να ισχύει και για το AE6+. Η μεγάλη διαφορά είναι οτι ο ηλεκτροκινητήρας δεν βρίσκεται στο κέντρο αλλά σε μια διάταξη στο “πλάι”, αριστερά του τροχού. Μέσα στην “διάταξη” αυτή βρίσκεται τόσο το μοτέρ, όσο και ο reducer (σύστημα γραναζιών για μείωση της ταχύτητας περιστροφής), αλλά και ο controller. Το σκούτερ είναι μονόμπρατσο, θυμίζουμε, συνεπώς τα πάντα βρίσκονται εκεί, στα αριστερά, μαζί με την έδραση του τροχού. Στα δεξιά δεν υπάρχει… τίποτα και ένα πλαστικό καπάκι καλύπτει τον τροχό, για προστασία από βρωμιές, λάσπες, νερά, χώμα κ.λπ.  Αυτό σημαίνει μεγάλη μη αναρτώμενη μάζα και σίγουρα δεν βοηθά στους τομείς “άνεση” και “απόσβεση κραδασμών”. Από την άλλη πλευρά όμως, δεν υπάρχει ιμάντας/καδένα, άρα μικρότερος θόρυβος και μικρότερες ανάγκες συντήρησης.

Ο ηλεκτροκινητήρας του Zeeho AE6+, λοιπόν, αποδίδει 2,5 KW συνεχούς ισχύος και 5,5 KW/7,5 ίππους peak. Η λειτουργία είναι εν γένει αθόρυβη, πλην ενός υψίσυχνου ήχου υπό φορτίο (στο πάτα αλλά και στο άσε), ο οποίος προέρχεται πιθανότατα από το σύστημα μετάδοσης/γραναζιών. Όμως δεν είναι αντιληπτός με το κράνος, σχεδόν. Η ροπή στον πίσω τροχό αγγίζει τα 4 Nm και για τους λάτρεις του τεχνικού κομματιού, η ένταση που δίνει ο controller είναι 50/160A (nominal, peak).

Όπως και στο AE8, η απόκριση στο γκάζι είναι ακαριαία, η χαρτογράφηση σχετικά επιθετική και έτσι έχουμε “γκάζι” από χαμηλές ταχύτητες, εξαιρετικές ρεπρίζ και επιτάχυνση από στάση. Επίσης δεν θα έχετε κανένα πρόβλημα να ξεκινήσετε από στάση σε κλίσεις 10-20%, ακόμα και με τη μπαταρία… στο 0%! Δεν είναι αυτονόητο για κάθε σκούτερ και πρέπει να το αναφέρουμε ως πλεονέκτημα της λειτουργίας του AE6+. Γενικώς, η εμπειρία που προσφέρει ο ηλεκτροκινητήρας και για ακόμα μια φορά, εξαιρετική και στο δρόμο δεν θα ζηλέψετε τίποτα από τετράχρονα σκούτερ 150cc, πλην της μέγιστης ταχύτητάς τους. Σε μικρές ταχύτητες, μάλιστα, το AE6 είναι ταχύτερο από ένα αντίστοιχο θερμικό, καθώς δεν έχουμε το ενοχλητικό “πατινάρισμα” της μετάδοσης.

Η Zeeho ανακοινώνει ένα 0-50 Km/h σε 4,6″ Εμείς μετρήσαμε με 90% μπαταρία, αναβάτη 75 Kg, σε επίπεδο κομμάτι με καλή άσφαλτο και είδαμε 0-30 Km/h σε 2,8″, 0-50 Km/h σε 4,5″ και 0-70 Km/h σε 14″ περίπου. Αυτά στο Street/Sport mode εννοείται. Κυρίως το 0-50 Km/h είναι πολύ καλό αλλά από εκεί και πάνω αρχίζει να “φαίνεται” η μικρότερη ισχύς, με την μέγιστη ταχύτητα να αγγίζει τα 75 Km/h στο Street mode (το κοντέρ δεν κλέβει). Για το “κάτι παραπάνω”, αν έχετε τουλάχιστον 50% μπαταρία, μπορείτε να ενεργοποιήσετε και το Sport mode. Δεν θα νιώσετε ουσιαστική διαφορά στην επιτάχυνση αλλά θα κερδίσετε 10 Km/h τελικής ταχύτητας, φτάνοντας τα 85 Km/h. Αυτό είναι εφικτό σαν προσωρινή ώθηση για περίπου 30″, ώστε να κάνετε π.χ. μια προσπέραση. Μετά το σκούτερ επιστρέφει αυτόματα στο Street mode. Με το πέρας των 30″ υπάρχει ένα “cooldown” των 45″, αν θέλετε να το χρησιμοποιήσετε ξανά. Όσο για το Eco mode, είναι πραγματικά πολύ ήπιο, με σημαντικά μειωμένη ισχύ και μέγιστη ταχύτητα 55 Km/h. Κάνει καλή δουλειά στην εξοικονόμηση ενέργειας αλλά γενικώς είναι ένα “αργό” mode.

Το μοτέρ δεν είναι υδρόψυκτο, όπως του AE8, έτσι δεν υπάρχει πολυπλοκότητα και ανάγκη ελέγχου του ψυκτικού υγρού. Όμως δέχεται 65 ml λάδι 75W-90, όπως και στο ΑΕ8. Αυτός θα είναι ουσιαστικά και ο μόνος “μπελάς” σε επίπεδο συντήρησης, αφού πρέπει να αντικατασταθεί στις 3.000 Km από την αγορά και έπειτα κάθε 5.000 Km. Το κόστος θα είναι μικρό, φυσικά, αλλά θα πρέπει να γίνει η διαδικασία. Υπερθέρμανση δεν είδαμε σε καμία περίπτωση, αν και κυκλοφορούσαμε με 12-14 βαθμούς Κελσίου τις μέρες των δοκιμών.

Αυτονομία

Πάμε και στο άλλο σημαντικό κομμάτι, αυτό των μπαταριών και της αυτονομίας. Το Zeeho AE6+ έρχεται στην Ελλάδα με μια ή δύο μπαταρίες, 69V-27Ah έκαστη. Συνολικά, λοιπόν, έχουμε από 1.863 έως και 3,726 Wh χωρητικότητας. Η εταιρεία ανακοινώνει αυτονομία 55 Km σε κανονικές συνθήκες με τη μια μπαταρία και 95 Km με τις δύο μπαταρίες. Οι μπαταρίες καθαυτές είναι πολύ υψηλής κατασκευαστικής ποιότητας, έχουν πτυσσόμενα χερούλια και ζυγίζουν 12,1 Kg έκαστη. Τοποθετούνται κάτω από τη σέλα και μπορούν να επαναφορτιστούν είτε πάνω στο σκούτερ, είτε εκτός αυτού. Τα connectors έχουν πλαστικές “ασφάλειες” και είναι εύκολα στη χρήση, αλλά ίσως λίγο ευαίσθητα σε φθορές.

Πρακτικά, λοιπόν, με επιθετική χρήση στο Street mode και σε περιοχές με υψομετρικές διαφορές, το Zeeho AE6+ θα “βγάλει” περίπου 40 Km με τη μια μπαταρία και περίπου 80 Km με τις δύο μπαταρίες. Φυσικά, στο Eco mode, με προσοχή στην κατανάλωση και ήπιες ταχύτητες (έως 50 Km/h), θα πετύχετε εύκολα πάνω από 50 Km με τη μια μπαταρία και 100 Km με τις δύο μπαταρίες. Αντίστοιχα, βέβαια, αν κινηθείτε αποκλειστικά με ταχύτητες 70+ Km/h, η αυτονομία θα είναι μικρότερη. Σε γενικές γραμμές θα προτείναμε την dual battery έκδοση, η οποία είναι ελάχιστα ακριβότερη με την επιδότηση, εκτός αν περιορίζεστε σε μικρές διαδρομές κάθε μέρα.

Η εγγύηση των μπαταριών είναι 2 έτη ή 20.000 Km, όποιο έρθει πρώτο, αλλά η εταιρεία ανακοινώνει τουλάχιστον 1.000 κύκλους φόρτισης (δηλαδή 80.000 Km με δύο μπαταρίες).

Φόρτιση

Μαζί με το σκούτερ της Zeeho παίρνετε το “charger box”, ένα ωραίο, ποιοτικό βαλιτσάκι που περιλαμβάνει φορτιστή και διακλαδωτή. Είτε τον συνδέετε απευθείας πάνω στο σκούτερ, είτε βάζετε τον αντάπτορα και τον συνδέετε πάνω στη μπαταρία/στις μπαταρίες. Ο φορτιστής έχει ένταση 7A και rated ισχύ 520W. Στην πράξη είδαμε έως και 560 peak ισχύος, λίγο πριν ολοκληρωθεί η φόρτιση. Ο φορτιστής είναι αερόψυκτος και θορυβώδης στη λειτουργία του, αλλά δεν ζεσταίνεται ιδιαίτερα. Μια πλήρης φόρτιση της μιας μπαταρίας έρχεται ακριβώς σε 4 ώρες, ενώ απαιτούνται 2,1 KWh ενέργειας.

Να σημειωθεί οτι στα specs του ΑΕ6+ αναφέρεται και η ύπαρξη φορτιστή 10A, ο οποίος κάνει τη φόρτιση ταχύτερη. Θα επεξεργαστούμε το άρθρο μόλις έχουμε περισσότερες πληροφορίες γι’αυτόν.

Να σημειωθεί, επίσης, οτι το βαλιτσάκι χωράει οριακά στη θέση της 2ης μπαταρίας, κάτω από τη σέλα. Αν έχετε δύο μπαταρίες, όμως, το βαλιτσάκι δεν χωράει, ο φορτιστής χωράει “χύμα” κάτω από τη σέλα, μαζί με τα καλώδιά του.

Φώτα

Πάμε και στην υπόλοιπη “τεχνολογία” του Zeeho AE8S+. Τα φώτα εμπρός είναι εντυπωσιακά, με ένα τεράστιο DRL σε σχήμα U να περιβάλλει το κυρίως φως. Περιλαμβάνει και τα φλας (που είναι κρυφά μέχρι να ανάψουν) ενώ αποτελείται συνολικά από 79+48 (για τα φλας) LEDs. Ο κύριος προβολέας έχει 3 LED λαμπτήρες και φωτίζει αρκετά καλά το βράδυ, με ικανοποιητική διάχυση και ελάχιστα “dark spots”. Η δέσμη είναι ρυθμιζόμενη εύκολα (πάνω από τον εμπρός τροχό). Ακριβώς από κάτω υπάρχει ξεχωριστό φως για τη “μεγάλη σκάλα”, με 3 LEDs, που απλώς φωτίζει λίγο περισσότερο, κεντρικά και μακριά. Δεν κάνει τη νύχτα-μέρα, όπως θα θέλαμε, αλλά θα μπορέσετε άνετα να κινηθείτε και σε πλήρως σκοτεινούς δρόμους.

Στο πίσω μέρος έχουμε δύο κόκκινα φώτα με 18 LEDs, τα οποία σχηματίζουν “βέλος” αριστερά και δεξιά. Πατώντας το φρένο ενεργοποιούνται ακόμα 21+21 LEDs, πιο “μέσα”, σε διάταξη “κυψέλης”. Γενικά είναι ορατά άνετα το βράδυ και εντυπωσιακά, ενώ τα φλασάκια είναι απλά, ξεχωριστά, κοντά στην πινακίδα πίσω.

Να σημειωθεί οτι το Zeeho AE6+ διαθέτει και μια μπαταρία 12V-5Ah κρυμμένη στο εσωτερικό του. Αυτή φροντίζει για τη λειτουργία του ακόμα και χωρίς τις μπαταρίες υψηλής τάσης, δηλαδή κλείδωμα/ξεκλείδωμα, συναγερμό, φώτα και οθόνη, αλλά και GPS κ.λπ. Αυτή κάποια στιγμή θα χρειαστεί αντικατάσταση, όπως κάθε μπαταρία σκούτερ 12V, ανάλογα και με τη χρήση που κάνετε, ή αν αφήνετε το σκούτερ απενεργοποιημένο για πολλές εβδομάδες.

Χειριστήρια

Στο τιμόνι θα βρειτε: Στο αριστερό μέρος διακόπτη φλας (κάπως ασαφής αίσθηση), διπλό πλήκτρο για τα modes, πλήκτρο up/down για το μενού, κόρνα (πολύ ισχυρή) και διπλό πλήκτρο για Cruise Control (πάνω από τα 15 Km/h) και το άνοιγμα της σέλας. Να σημειωθεί οτι η σέλα ανοίγει μόνο ηλεκτρονικάκλειδί δεν υπάρχει, οπότε προσοχή. Σε μορφή σκανδάλης, στον δείκτη του αριστερού χεριού, υπάρχει το σινιάλο της μεγάλης σκάλας, ενώ πιέζοντάς το διακόπτη προς τα έξω, ανάβει μόνιμα η μεγάλη σκάλα. Γενικά όλα τα πλήκτρα είναι σωστά τοποθετημένα και με ωραία αίσθηση και feedback (πλην των φλας). Στο δεξί χέρι θα βρείτε πλήκτρο για τα αλάρμ και το ignition. Για να ξεκινήσει το σκούτερ πρέπει να το πιέσετε προς τα κάτω, πιέζοντας ταυτόχρονα μανέτα φρένου. Φυσικά, να έχετε σηκώσει το πλαινό σταντ και επιπλέον υπάρχει αισθητήρας στη σέλα, άρα πρέπει να κάθεστε. Θα εμφανιστεί το “Ready” στην οθόνη και είστε έτοιμοι.

Το σκούτερ δεν υποστηρίζει όπισθεν, όπως το ΑΕ8. Με πατημένο το “Mode+”, ομως, θα κάνει “creep” προς τα εμπρός.

Οθόνη και menu

Η οθόνη του AE6+ είναι η “απλή” των 5″ (monochrome) που υπάρχει στο AE8+. Είναι ευανάγνωστη μέρα και νύχτα με λευκές ενδείξεις, έχει 5 επίπεδα φωτεινότητας και μερικά ξεχωριστά LEDs εκατέρωθεν για ειδικές ενδείξεις. Μέσα της προβάλλονται ταχύτητα, στάθμη μπαταρίας, οδόμετρο, trip, στιγμιαία κατανάλωση σε Wh και mode λειτουργίας. Γενικά κρίνεται καλή, εν ολίγοις.

Κρατώντας πατημένο το “down”, μπαίνετε στο μενού. Εκεί θα βρείτε κάποιες βασικές ρυθμίσεις αλλά και δυνατότητα να συνδέσετε με Bluetooth το κινητό σας, αλλά και έως δύο hands-free κράνους. Επίσης, αν έχετε συνδέσει το κινητό, μπορείτε να δείτε εισερχόμενες κλήσεις και να απαντήσετε, αλλά και να προβάλλετε πλοήγηση μέσω χαρτών στην οθόνη του σκούτερ. Περισσότερα παρακάτω…

App και λοιπά features

Το Zeeho app δείχνει καλοσχεδιασμένο και βολικό στη χρήση. Σας παραπέμπουμε και στο video review του AE8S+ για να το δείτε σε λειτουργία. Καταφέραμε να συνδεθούμε και να δούμε κάποιες βασικές ρυθμίσεις, υπάρχει anti-theft επιλογή σε περίπτωση που σας κλέψουν το σκούτερ (το κλειδώνει επί τόπου), υπάρχει εντοπισμός μέσω GPS, μπορείτε να κλειδώσετε/ξεκλειδώσετε το σκούτερ μέσω app κ.λπ. Δυστυχώς το app μας “πέταξε” την επόμενη ημέρα και δεν καταφέραμε να ξανασυνδεθούμε. Σίγουρα θα χρειαστούν κάποια software updates για να φτάσει στο επιθυμητό επίπεδο και τότε θα επανέλθουμε, αφού ούτε η σύνδεση με το κινητό δούλεψε όπως έπρεπε (βλέπαμε εισερχόμενες κλήσεις αλλά δεν καταφέραμε πλοήγηση μέσω χαρτών).

Στα λοιπά χαρακτηριστικά του Zeeho AE6+, έχουμε δύο USB θύρες στο μικρό αποθηκευτικό χώρο, μπροστά από το αριστερό σας γόνατο. Η μία είναι USB-A και η άλλη USB-C, ενώ αποδίδουν έως 18W (ταχεία φόρτιση). Ο χώρος αυτός είναι μικρός και θα χωρέσει π.χ. το κινητό σας, αλλά όχι ένα μπουκαλάκι νερό.

Ο χώρος κάτω από τη σέλα, εξ’αιτίας των μπαταριών, αλλά και των εσωτερικών “θηκών”, δεν χωράει κράνος κανενός τύπου, δυστυχώς, ακόμα κι αν έχετε αφαιρέσει τις μπαταρίες τελείως. Με μια μπαταρία χωράει ένα μικρό τσαντάκι ή το βαλιτσάκι φόρτισης, με δύο μπαταρίες χωρά μόνο κάποια μικροαντικείμενα περιμετρικά των μπαταριών.

Για το κλείδωμα και ξεκλείδωμα παίρνετε μια κάρτα NFC και ένα NFC tag για το μπρελόκ σας. Τα πλησιάζετε κάτω από την οθόνη, στο τιμόνι και το σκούτερ θα κλειδώσει/ξεκλειδώσει. Μπορείτε να το κάνετε και μέσω app, ενώ υπάρχει και keyless entry. Αν πλησιάσετε με ανοιχτό bluetooth στο σκούτερ και καθίσετε στη σέλα, αυτομάτως ενεργοποιείται.

Ανεξαρτήτως κινητού και app, αν αφήσετε “idle” το σκούτερ με κατεβασμένο stand για κάποια δευτερόλεπτα, κάνει προειδοποιητικό ήχο και απενεργοποιείται αυτόματα, αφήνοντας τα φώτα ανοιχτά για επιπλέον χρόνο, μέχρι να απομακρυνθείτε π.χ. Τέλος, ο συναγερμός δυστυχώς δεν είναι ιδιαίτερα ισχυρός σε ένταση, παρά την έξυπνη λειτουργία του, με γυροσκόπιο, ανίχνευση κίνησης τροχού και ανίχνευση απόστασης από το σημείο στάθμευσης, αλλά και λειτουργία geofencing μέσω του app.

Συμπέρασμα

Το Zeeho AE6+ είναι μια πιο προσιτή, πιο compact εναλλακτική του AE8 και ουσιαστικά θα το τοποθετούσαμε απέναντι σε συμβατικά σκούτερ των 125-200cc, από πλευράς επιδόσεων. Ο side-mount ηλεκτροκινητήρας λειτουργεί υποδειγματικά και το μόνο αδύναμο σημείο του σκούτερ είναι ουσιαστικά η απόσβεση κραδασμών που τα καθιστά “σκληρό” για μέτριας/κακής ποιότητας οδόστρωμα. Σε κάθε περίπτωση συστήνουμε την αγορά της dual-battery έκδοσης για να το απολαύσετε στο έπακρο με αυτονομία σχεδόν τριψήφιων χιλιομέτρων.

Δείτε περισσότερα στο zeeho.ev και στο FB page της Zeeho Hellas.

Zeeho AE6+ photo gallery

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.