Οι εταιρείες ενοικίασης πατινιών έχουν επηρεαστεί σημαντικά σε παγκόσμια κλίμακα από την πανδημία, αλλά ήδη δείχνουν σημάδια ανάκαμψης. Ωστόσο, η συχνή -βραχυχρόνια- ενοικίαση πατινιών έχει αποδειχθεί ασύμφορη για τους χρήστες, που προτιμούν να αγοράσουν το δικό τους πατίνι. Αν, όμως, βρίσκεστε σε μια ξένη χώρα ή απλώς δε θέλετε να είστε ιδιοκτήτης πατινιού, αρκετές εταιρείες έχουν αρχίσει να προσφέρουν πλάνα μηνιαίας μίσθωσης, ακόμα και ετήσιας, όπως η Unagi.

Η Unagi λειτουργεί στις ΗΠΑ όμως το μοντέλο για την ενοικίαση πατινιών της έχει προσπαθήσει να ακολουθήσει, μεταξύ άλλων, και η Lime. Εν ολίγοις, ο ενδιαφερόμενος μπορεί να ενοικιάσει το δημοφιλές και ελκυστικό πατίνι της Unagi έναντι $39/μήνα, ενώ αν το θέλει για 12 μήνες, ο κάθε ένας θα του κοστίσει $34 ή €28,5 περίπου. Δηλαδή κάτω από €1 την ημέρα. Αν αναλογιστούμε οτι το κόστος μιας μηναίας κάρτας απεριόριστων διαδρομών με τα ΜΜΜ είναι €30 στην Ελλάδα και το κόστος ενοικίασης ενός πατινιού για μια τυπική διαδρομή μπορεί να είναι από €3-8 συνήθως, το μηναίο πλάνο συμφέρει και με το παραπάνω. Στο κόστος συμπεριλαμβάνονται η συντήρηση και η ασφάλιση του πατινιού για ζημιά ή κλοπή, ενώ υπάρχει και ένα εφάπαξ κόστος $50.

Το πατίνι της Unagi είναι πολύ ελαφρύ καθώς ζυγίζει σχεδόν 11,5Kg και έχει 3 modes λειτουργίας, με το ταχύτερο να επιτρέπει ταχύτητες έως 29 Km/h. Η αυτονομία του ανέρχεται στα 25Km και το σασί είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο και ανθρακόνημα.

Ουσιαστικά, λοιπόν, έχει παρεμφερή χαρακτηριστικά και επιδόσεις με μοντέλα των €400-500, όπως το νέο Xiaomi Mi Scooter 1S (δείτε το review μας εδώ).

Εσείς, τι θα επιλέγατε με €350 το χρόνο; Μια κάρτα απεριόριστων διαδρομών ΜΜΜ, ένα μισθωμένο πατίνι ή θα αγοράζατε το “δικό” σας με μικρό, επιπλέον, κόστος;

Πηγή: Verge

Προηγούμενο άρθροΗλεκτροκινητήρα 200 HP παρουσίασε η Yamaha
Επόμενο άρθροΠως να πάρετε επιδότηση για ηλεκτρικό ποδήλατο!
Λάτρης της τεχνολογίας και της αυτοκίνησης από μικρή ηλικία, αρθρογραφώ σε tech media από το...μακρινό, πλέον, 2006. Το concept της ηλεκτροκίνησης με συνεπήρε από τη στιγμή που ανέβηκα για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό πατίνι και μπήκα στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Κατά βάθος, όμως, θα είμαι πάντα λίγο "petrolhead"...

1 ΣΧΟΛΙΟ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.