Αρχική EVs e-Cars Η BMW στρέφεται στα κυλινδρικά 46XX στοιχεία μπαταριών

Η BMW στρέφεται στα κυλινδρικά 46XX στοιχεία μπαταριών

bmw στοιχεια μπαταρίας EV cells κυλινδρικά πρισματικά

Η BMW στρέφεται στα κυλινδρικά στοιχεία μπαταριών για τα μελλοντικά της EVs. Σύμφωνα με ανακοίνωσή της, τα επόμενα ηλεκτρικά αυτοκίνητά της θα έχουν μπαταρίες με στοιχεία από 6 εργοστάσια, μεταξύ των οποίων και μονάδες των κινέζικων CATL και EVE Energy.

Δύο εργοστάσια στην Ευρώπη, δύο στην Κίνα και δύο σε ΗΠΑ/Μεξικό θα παράγουν τα κυλινδρικά στοιχεία. Αυτά θα επιτρέψουν μεγαλύτερη αυτονομία και ταχύτερη φόρτιση για τα BMW EVs, σε σύγκριση με τα πρισματικά στοιχεία που χρησιμοποιεί τώρα η εταιρεία.

Επιπλέον, κοστίζουν περίπου 50% λιγότερο από τα πρισματικά. Θα αποτελέσουν μέρος μιας νέας πλατφόρμας (“New Class”) της BMW, ενώ θυμίζουμε οτι και η Tesla χρησιμοποιεί αντίστοιχα στοιχεία εδώ και αρκετό καιρό. Η εταιρεία έχει ήδη συνάψει συμβόλαια πολλών δις ευρώ με CATL και EVE Energy, ενώ δήλωσε πως θα προμηθεύεται 20 GWh μπαταριών ετησίως από κάθε ένα από τα έξι εργοστάσια. Με μέσο μέγεθος μπαταρίας 50 KWh, χάριν ευκολίας, μιλάμε για 2.400.000 μπαταρίες EVs ετησίως.

Η New Class πλατφόρμα και οι νέες μπαταρίες

Εκπρόσωπος της εταιρείας είπε πως η New Class πλατφόρμα μπορεί επίσης να χρησιμοποιεί LFP μπαταρίες. Στην πλατφόρμα θα βασίζονται και entry-level, πιο οικονομικά αυτοκίνητα, ενώ για τα πλεονεκτήματα των LFP μπορείτε να διαβάσετε το σχετικό μας tech άρθρο εδώ.

Οι νέες μπαταρίες θα περιέχουν περισσότερο Νικέλιο και Πυρίτιο αλλά λιγότερο Κοβάλτιο, ένα στοιχείο από το οποίο προσπαθεί να απεξαρτηθεί η βιομηχανία. Με τον τρόπο αυτό θα υπάρξει και 20% αύξηση στην ενεργειακή πυκνότητα, 30% ταχύτερη φόρτιση και 30% μεγαλύτερη αυτονομία. Φυσικά, παίζει ρόλο και το form factor των στοιχείων. Τα κυλινδρικά στοιχεία δεν επιτρέπουν πιο “πυκνή” διάταξη από τα πρισματικά. Ωστόσο, έχουν μεγαλύτερη ενεργειακή πυκνότητα και εν τέλει, η ολοκληρωμένη μπαταρία έχει μεγαλύτερο ενεργειακό περιεχόμενο.

Θα έχουν διάμετρο 46mm (όπως της Tesla), αλλά μεγαλύτερο μήκος, σύμφωνα με τις πληροφορίες. Τα στοιχεία της Tesla είναι 4680, ήτοι έχουν 46mm διάμετρο και 80mm “ύψος”. Ένα στοιχείο 46mm με ύψος π.χ. 100mm θα ονομαζόταν 46100.

Η BMW δεν θέλει να εμπλακεί στην παραγωγή

Η BMW δήλωσε πως οι προμηθευτές της έχουν συμφωνήσει να παράγουν τα στοιχεία με ανανεώσιμη ενέργεια και μόνο. Τμηματικά θα χρησιμοποιούν ανακυκλωμένο Κοβάλτιο, Νικέλιο και Λίθιο.

Σε κάθε περίπτωση, η BMW δείχνει οτι δεν θέλει να εμπλακεί άμεσα στην παραγωγή μπαταριών. Όπως όλα δείχνουν, θα προτιμήσει να τις προμηθεύεται από τρίτους, έτσι μάλλον δεν θα δούμε “GigaFactories” της BMW στο μέλλον.

Τα EVs της New Class πλατφόρμας θα ξεκινήσουν να παράγονται το 2025. Αρχικά θα είναι μεσαία premium μοντέλα όπως η BMW 3 Series.

Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News, στο YouTube, στο Facebook και στο Instagram!

Δείτε επίσης:

Έχουν μέλλον οι solid-state μπαταρίες;

Πηγή: Autonews

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.