Το οτι η Lotus… εξηλεκτρίζεται πλήρως μέχρι το 2028, ίσως το διαβάσατε πρόσφατα, αν είστε fan της εταιρείας. Σε αυτή τη νέα εποχή για την εμβληματική βρετανική φίρμα (που πλέον ανήκει στην κινέζικη Geely και την μαλαισιανή Etika), συνοδοιπόρος θα είναι η Britishvolt, όπως όλα δείχνουν.

Η Lotus θα είναι ο πρώτος πελάτης της Britishvolt, της βρετανικής startup που εξειδικεύεται στην κατασκευή μπαταριών για EVs. Το έργο της δεν θα είναι εύκολο, καθώς πρέπει να δημιουργήσει ισχυρές αλλά και όσο το δυνατόν ελαφρύτερες μπαταρίες για τα σπορ μοντέλα της Lotus, παρ’ότι τα τελευταία χρόνια αυτά έχουν ξεφύγει αρκετά από την “lightweight” φιλοσοφία του ιδρυτή της, Colin Chapman.

Αυτό γίνεται προφανές και απο τα μελλοντικά πλάνα της εταιρείας, όπως τα παρουσίασε πριν λίγες μέρες. Στην ανακοίνωσή της η Lotus αναφέρει πως θα επεκτείνει τη γκάμα της. Σε αυτήν θα συμπεριληφθούν high-end ηλεκτρικά μοντέλα, αλλά και ένα… SUV. O tempora, o mores…

Britishvolt Peter Rolton blyth

Η Britishvolt δημιουργεί ήδη μια μονάδα παραγωγής στο Blyth της Αγγλίας. Θα λειτουργήσει σε πλήρη ρυθμό το 2027, θα κοστίσει σχεδόν €4,6 δις και θα έχει δυνατότητα παραγωγής πάνω από 450.000 μπαταριών για ηλεκτρικά αυτοκίνητα ετησίως. Ο executive chairman της BV, Peter Rolton, προανήγγειλε περισσότερες ανακοινώσεις για νέες συνεργασίες και πελάτες το επόμενο διάστημα. Η εταιρεία στηρίζεται σημαντικά και από την βρετανική κυβέρνηση. Μόλις την περασμένη εβδομάδα εξασφάλισε ιδιωτική χρηματοδότηση ύψους €2 δις, μετά από την ανακοίνωση της συνεργασίας της με το UK Battery Industrialization Centre (UKBIC), το οποίο χρηματοδοτείται από την κυβέρνηση.

Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News, στο YouTube, στο Facebook και στο Instagram!

Δείτε επίσης:

Γερμανία και Γαλλία ετοιμάζουν εργοστάσιο κατασκευής μπαταριών με κόστος €5 δις

Πηγή: europe.autonews

Προηγούμενο άρθροΚέρδη-ρεκόρ για την Tesla το 2021
Επόμενο άρθροΗ Shell ολοκλήρωσε μονάδα ηλεκτρόλυσης 20MW στην Κίνα
Λάτρης της τεχνολογίας και της αυτοκίνησης από μικρή ηλικία, αρθρογραφώ σε tech media από το...μακρινό, πλέον, 2006. Το concept της ηλεκτροκίνησης με συνεπήρε από τη στιγμή που ανέβηκα για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό πατίνι και μπήκα στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Κατά βάθος, όμως, θα είμαι πάντα λίγο "petrolhead"...

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.