Η FIAT παρουσίασε τον πρώτο “metaverse εκθεσιακό χώρο” στον κόσμο, τον οποίο θεωρεί “επανάσταση στην εμπειρία των πελατών”.

Να σημειωθεί οτι δεν χρειάζεστε headset VR για να αποκτήσετε πρόσβαση στον εκθεσιακό χώρο του multiverse – απλώς κάντε κλικ σε αυτόν τον σύνδεσμο και είστε εκεί. “Εκεί”, σημαίνει βυθισμένος σε μια διαδραστική εμπειρία εκθεσιακού χώρου, με ένα πραγματικό πρόσωπο (το “Product Genius” της FIAT), διαθέσιμο να απαντήσει σε οποιαδήποτε από τις ερωτήσεις σας σχετικά με την ηλεκτρική κινητικότητα, την επαναφόρτιση, καθώς και οτιδήποτε αφορά το νέο ηλεκτρικό FIAT 500. Αυτό διότι το πρώτο (και μόνο μέχρι στιγμής) αυτοκίνητο που παρουσιάζεται σε αυτόν τον εικονικό εκθεσιακό χώρο είναι το 500 La Prima by Bocelli.

Πως λειτουργεί η “έκθεση”

Έτσι, μόλις κλείσετε ένα ραντεβού στον εικονικό εκθεσιακό χώρο (λειτουργεί μόνο στην Ιταλία προς το παρόν και το Product Genius είναι διαθέσιμο από Δευτέρα έως Παρασκευή 9 π.μ. έως 8 μ.μ. και Σάββατο από τις 10 π.μ. έως τις 6 μ.μ. τοπική ώρα), μπορείτε να εξερευνήσετε το 500 La Prima by Bocelli σε προβολή 360 μοιρών. Θα δείτε κάθε πτυχή του από κοντά (συμπεριλαμβανομένου του συστήματος infotainment), θα δοκιμάσετε διαφορετικούς τρόπους οδήγησης και φόρτισης EV, θα προσαρμόστε το μοντέλο σας επιλέγοντας αμάξωμα, χρώματα, εσωτερικούς χώρους και ό,τι άλλο επιθυμείτε. Όλα αυτά θα δείτε να αλλάζουν σε πραγματικό χρόνο.

Υπάρχει επίσης ενσωματωμένη εμπειρία πωλήσεων end-to-end, καθώς αφού ολοκληρωθεί η διαμόρφωση και εάν είστε ικανοποιημένοι με τις επιλογές σας, μπορείτε να παραγγείλετε το αυτοκίνητο online μέσω της πλατφόρμας.

Το ψηφιακό αυτό εργαλείο σας επιτρέπει επίσης να “αναδημιουργήσετε μια οδηγική εμπειρία” με το αυτοκίνητο στο La Pista 500, την ιστορική πίστα που βρίσκεται στην οροφή του κτιρίου Lingotto στο Τορίνο, την “πατρίδα” της FIAT.

Η εικονική εμπειρία θα επεκταθεί σε ολόκληρη τη γκάμα των New 500 μέχρι το τέλος του έτους και μέχρι το τέλος Ιουνίου 2023 θα υπάρχει “μια ποικιλία μοντέλων” που θα εξερευνηθούν. Θα το δούμε και σε άλλες αγορές εκτός Ιταλίας, αλλά δεν υπάρχει χρονοδιάγραμμα για το πότε. Όπως φαίνεται, η Ευρώπη κινείται προς το “no dealership” μοντέλο σταδιακά, κάτι που ήδη δημιουργεί “τριβές” μεταξύ κατασκευαστών και εμπόρων/αντιπροσώπων στις δύο όχθες του Ατλαντικού.

Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News, στο YouTube, στο Facebook και στο Instagram!

Δείτε επίσης:

REVIEW: Fiat 500e cabrio!

Πηγή: ArenaEV

Προηγούμενο άρθροBiTrike, ένα ελληνικό ηλεκτρικό τρίκυκλο με εντυπωσιακή ανάρτηση!
Επόμενο άρθροΔιεξήχθη με επιτυχία το 2ο eScooter TrackDay στην Ελλάδα!
Λάτρης της τεχνολογίας και της αυτοκίνησης από μικρή ηλικία, αρθρογραφώ σε tech media από το...μακρινό, πλέον, 2006. Το concept της ηλεκτροκίνησης με συνεπήρε από τη στιγμή που ανέβηκα για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό πατίνι και μπήκα στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Κατά βάθος, όμως, θα είμαι πάντα λίγο "petrolhead"...

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.