H Honda δείχνει να αφήνει οριστικά πίσω της το diesel και να εστιάζει στα βενζινοκίνητα αλλά και ηλεκτρικά οχήματα, έχοντας ήδη στα “σκαριά” το δεύτερο EVs της.

Για μια κατασκευάστρια του βεληνεκούς της, η Honda έχει μείνει αρκετά πίσω όσον αφορά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ωστόσο προσπαθεί να ανακτήσει το χαμένο έδαφος γοργά. Μέσα στο 2020 θα έρθει και στην Ευρώπη το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο, το μικρο Honda E, ενώ πλέον υπάρχουν πληροφορίες πως ετοιμάζει το δεύτερο για το 2022.

Επιπλέον, η εταιρεία δείχνει να αφήνει οριστικά πίσω της το diesel και το υδρογόνο σαν καύσιμα. Η αρχή στην Ευρώπη θα γίνει με το Honda E, ένα όχημα πόλης με retro σχεδίαση και μπαταρίες χωρητικότητα 35,5 kWh, οι οποίες θα του προσφέρουν 200 Km αυτονομίας και τιμή κοντά στα €30.000 (τουλάχιστον σε άλλες χώρες, πλην Ελλάδος). Ωστόσο, το αυτοκίνητο δε κρίνεται σκόπιμο να λανσαριστεί και στις ΗΠΑ, προς το παρόν.

Άλλοι λόγοι για τους οποίους η Honda αρχίζει να στρέφεται προς το ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι η αύξηση των πωλήσεών τους σε διάφορες ευρωπαϊκές χώρες, αλλά και οι αυστηροί περιορισμοί όσον αφορά τις εκπομπές ρύπων που ουσιαστικά δεν αφήνουν περιθώρια στα βενζινοκίνητα και πετρελαιοκίνητα οχήματα.

Συμβόλαια ταχείας φόρτισης

Η Honda σταδιακά αφήνει πίσω της και τα plug-in υβριδικά, που ούτως ή άλλως αποτελούν ένα μεταβατικό στάδιο προς την ηλεκτροκίνηση. Όσον αφορά τη φόρτιση των ηλεκτρικών οχημάτων, η Honda ανακοίνωσε τη συνεργασία της με την σουηδική Vatenfall για τη δημιουργία και προσφορά “ευέλικτων ενεργειακών συμβολαίων” στους κατόχους τους. Ουσιαστικά η Vatenfall θα εγκαθιστά σε καίρια σημεία τους 7,4 kW φορτιστές της Honda και θα τους διαχειρίζεται η ίδια. Η λειτουργία τους θα ξεκινήσει στο Ηνωμένο Βασίλειο και τη Γερμανία το 2020.

Αυτόματος πωλητής μπαταριών

Τέλος, η ιαπωνική εταιρεία παρουσίασε μια έξυπνη λύση για τους κατόχους ηλεκτρικών scoooters και μοτοσυκλετών στην Ασία, στο Tokyo Motor Show 2019. Έναν αυτόματο πωλητή στον οποίο κάθε χρήστης θα μπορεί να “ενοικιάσει” μπαταρίες του 1kW που θα τοποθετούνται στο σκούτερ του, αφήνοντας στο μηχάνημα τη δική του, άδεια μπαταρία! Αυτό, προφανώς, αφορά μοντέλα με αφαιρούμενες μπαταρίες και σχετικά αδύναμους ηλεκτροκινητήρες, τα οποία όμως αποτελούν και την πλειοψηφία αυτή τη στιγμή.

Πηγή: Elektrek

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.