Τα 400 Km/h είναι ένα πολύ δύσκολο επίτευγμα για οποιαδήποτε μοτοσυκλέτα, ακόμα και σήμερα. Πολλώ μάλλον για μια ηλεκτρική, καθώς τα EVs δυσκολεύονται σε υψηλές ταχύτητες, ως γνωστόν. Μια εταιρεία από την Αγγλία, όμως, η WMC, είναι έτοιμη να το επιχειρήσει!

Η WMC δημιουργήθηκε από τον Rob White, πρώην μηχανικό της F1. Στόχος της είναι η δημιουργία ηλεκτρικών μοτοσυκλετών με έμφαση όχι μόνο στην ισχύ και τις μπαταρίες αλλά κυρίως στην αεροδυναμική, για ελαχιστοποίηση των αντίστασης και των απωλειών.

White Motorcycle Concepts WMC250EV

Κάπως έτσι δημιουργήθηκε η WMC250EV, η οποία παρουσιάστηκε σήμερα. Έχει ηλεκτροκινητήρα μόνο εμπρός, κάτι πολύ ασυνήθιστο για μια ηλεκτρική μοτοσυκλέτα. Συνδυάζεται με σύστημα ανάκτησης ενέργειας αλλά και μια τελική σχέση μετάδοσης που θα την βοηθήσει να πετύχει τελική άνω των 400 Km/h και θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε οποιαδήποτε μοτοσυκλέτα της αγοράς, με τις κατάλληλες τροποποιήσεις.

Το highlight του μοντέλου, όμως, είναι το V-Air. Ουσιαστικά πρόκειται για ένα μεγάλο “τούνελ” που διαπερνά το σώμα της μοτοσυκλέτας, από μπροστά μέχρι πίσω. Στόχος του, να επιτρέπει τη διέλευση του αέρα “μέσα” από το δίκυκλο, μειώνοντας τις αεροδυναμικές απώλειες έως και κατά 70%, σύμφωνα με την WMC.

Ο ίδιος ο White σκοπεύει να οδηγήσει τη μοτοσυκλέτα και να συνεχίσει την ανάπτυξή της. Ο στόχος του είναι το Motorcycle Electric Semi Streamliner British Record, το οποίο αυτή στιγμή κατέχει ο γνωστός Max Biaggi με την Voxan Wattman (367 Km/h). Αν όλα πάνε καλά, η WMC250EV θα επιχειρήσει το ρεκόρ στις αλυκές Salar de Uyuni της Βολιβίας, μέσα στο 2021.

Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News, στο YouTube, στο Facebook και στο Instagram!

Δείτε επίσης:

Ιδού το eSkootr S1-X, το πρώτο αγωνιστικό πατίνι!

Πηγή: Autoevolution

Προηγούμενο άρθροΙδού το… Lancia Ypsilon ηλεκτρικό πατίνι!
Επόμενο άρθροΤο Volvo Car Group και η Northvolt ενώνουν τις δυνάμεις τους για την εξέλιξη και την παραγωγή μπαταριών
Λάτρης της τεχνολογίας και της αυτοκίνησης από μικρή ηλικία, αρθρογραφώ σε tech media από το...μακρινό, πλέον, 2006. Το concept της ηλεκτροκίνησης με συνεπήρε από τη στιγμή που ανέβηκα για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό πατίνι και μπήκα στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Κατά βάθος, όμως, θα είμαι πάντα λίγο "petrolhead"...

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.