Ο “πόλεμος” στην αγορά των μπαταριών για EVs θα καθορίσει τους ηγέτες στην ηλεκτροκίνηση τις επόμενες δεκαετίες. Ήδη αρκετοί κατασκευαστές, όπως η VW και η Tesla, έχουν τις δικές τους μονάδες παραγωγής μπαταριών. Έτσι, μπορούν να έχουν αυτάρκεια μπαταριών για τα οχήματά τους, αλλά και να προμηθεύουν μπαταρίες σε άλλους κατασκευαστές, αν το θελήσουν. Η Nissan δεν θέλει να μείνει πίσω σε αυτό τον αγώνα δρόμου και πρόσφατες αναφορές την θέλουν να σχεδιάζει ένα “Gigafactory” για μπαταρίες EVs στο Sunderland του Ην.Βασιλείου.

Μέσω αυτού ο ιαπωνικός κολοσσός ελπίζει να παράγει έως και 200.000 μπαταρίες ετησίως. Να σημειωθεί οτι η εταιρεία έχει ήδη μια μικρότερη τέτοια μονάδα στο Sunderland. Επιπλέον, αν το gigafactory δημιουργηθεί, θα διαχειρίζεται από την κινέζικη κατασκευάστρια μπαταριών Envision AESC.

Η μονάδα παραγωγής μπαταριών της Nissan θα λειτουργήσει το 2024, αν όλα πάνε καλά. Θα παράγει 6 GWh χωρητικότητας ετησίως, σχεδόν 3 φορές περισσότερες από την υπάρχουσα μονάδα. Συνολικά, λοιπόν, η Nissan θα παράγει 7,9 GWh στο Sunderland. Χάριν σύγκρισης, το Gigafactory της Tesla στη Nevada των ΗΠΑ παράγει 35 GWh ετησίως.

Nissan Leaf

Βέβαια, το Brexit περιπλέκει τα πράγματα, τόσο για το νέο εργοστάσιο, όσο και για τους 6.000 υφιστάμενους υπαλλήλους της Nissan στο Sunderland. Εκεί κατασκευάζονται μπαταρίες για το Nissan Leaf από το 2013. Η υπάρχουσα μονάδα επίσης είναι υπό τη διαχείριση της Envision. Η Nissan ζητά διαβεβαιώσεις για συνεργασία και οικονομική στήριξη από την κυβέρνηση του Boris Johnson, ύψους πολλών εκατομμυρίων λιρών.

Τέλος, σημειώνουμε πως και η Tesla φερόταν να ενδιαφέρεται για την κατασκευή μπαταριών στο UK, συγκεκριμένα στο Somerset. Ωστόσο, το σενάριο αυτό δεν έγινε πράξη και δεν υπάρχουν πληροφορίες για το μέλλον του.

Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News, στο YouTube, στο Facebook και στο Instagram!

Δείτε επίσης:

Γερμανία και Γαλλία ετοιμάζουν εργοστάσιο κατασκευής μπαταριών με κόστος €5 δις

Πηγή: TheGuardian

Προηγούμενο άρθροΤο 3rd gen πατίνι της Bird έχει αυτόματο φρενάρισμα ανάγκης
Επόμενο άρθροΗ Schneider Electric συμμετέχει στο ‘ΚΙΝΟΥΜΑΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ’ με τα EVlink Smart Wallbox
Λάτρης της τεχνολογίας και της αυτοκίνησης από μικρή ηλικία, αρθρογραφώ σε tech media από το...μακρινό, πλέον, 2006. Το concept της ηλεκτροκίνησης με συνεπήρε από τη στιγμή που ανέβηκα για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό πατίνι και μπήκα στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Κατά βάθος, όμως, θα είμαι πάντα λίγο "petrolhead"...

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.