Οι αφαιρούμενες μπαταρίες είναι μια πολύ καλή λύση για το πρόβλημα της αργής φόρτισης των ηλεκτρικών οχημάτων. Μια αφαιρούμενη μπαταρία μπορεί να αφαιρεθεί σε δευτερόλεπτα ή λεπτά και στη θέση της να μπει μια πλήρως φορτισμένη, επιτρέποντας στον οδηγό/αναβάτη να συνεχίσει το ταξίδι του ή τις διαδρομές του στην πόλη. Ιδίως όσον αφορά τα ηλεκτρικά δίκυκλα, η ύπαρξη αφαιρούμενης μπαταρίας είναι πολύ πιο εύκολη. Αυτό λόγω του μικρότερου βάρους και όγκου της, αλλά και της ευκολίας πρόσβασης σε αυτήν. Στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, το concept είναι αρκετά πιο δύσκολο, αν και το έχουμε ήδη δει στην Κίνα. Η Renault φιλοδοξεί να γίνει ο πρώτος ευρωπαίος κατασκευαστής που θα λανσάρει αυτοκίνητα με αφαιρούμενες μπαταρίες!

Ο CEO της Renault, Luca de Meo, δήλωσε στους FT οτι εξετάζει την υιοθέτηση της τεχνολογίας. Ουσιαστικά θα πρόκειται για την αναβίωσης μιας ιδέας που είχε η εταιρεία πριν από περίπου 10 χρόνια. Εάν γίνει πράξη, τότε έχει διπλό όφελος, δυνητικά. Πρώτον, ο οδηγός δεν θα χρειάζεται να περιμένει για επαναφόρτιση, αφού σε ειδικά “πρατήρια” ή σταθμούς θα γίνεται η εναλλαγή της μπαταρίας, από μηχανήματα, αυτοματοποιημένα.

Δείτε επίσης:

Η Nio πουλά ηλεκτρικά αυτοκίνητα χωρίς μπαταρία!

Δεύτερον, το όχημα θα μπορεί να πωλείται σε πολύ χαμηλότερη τιμή, χωρίς τη μπαταρία, η οποία ενίοτε κοστίζει ακόμα και πάνω από €10.000. Ο ιδιοκτήτης θα μπορεί, έπειτα, να πληρώνει μια μηνιαία ή ετήσια συνδρομή για τη χρήση αφαιρούμενων μπαταριών, κάτι που ίσως τον συμφέρει οικονομικά, ανάλογα με τα Km που διανύει. Τέλος, ίσως να έχει ήδη μια μπαταρία στην κατοχή του ή να αγοράσει μια μεταχειρισμένη με μικρότερο κόστος, αν και αυτό προϋποθέτει τη δημιουργία ενός κοινού form factor για όλα τα μοντέλα. της αγοράς, ή έστω για όλα τα μοντέλα ενός κατασκευαστή. Αυτό συμβαίνει ήδη στον τομέα των ηλεκτρικών σκούτερ. Οι μεγαλύτεροι κατασκευαστές έχουν συμφωνήσει σε ένα κοινό πρότυπο μπαταριών για όλα τα μοντέλα τους.

Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News!

Δείτε επίσης:

Κοινές, εναλλάξιμες μπαταρίες για τα νέα Honda, Yamaha, Piaggio και KTM!

Πηγή: FT

 

Προηγούμενο άρθροΣυνεργασία ΔΕΗ, LeasePlan και Volvo Car Hellas με στόχο την προώθηση της Ηλεκτροκίνησης
Επόμενο άρθροΓιάννης Κεφαλογιάννης: “Αδιέξοδο” στις μεταφορές, ανάγκη ριζικών αλλαγών
Λάτρης της τεχνολογίας και της αυτοκίνησης από μικρή ηλικία, αρθρογραφώ σε tech media από το...μακρινό, πλέον, 2006. Το concept της ηλεκτροκίνησης με συνεπήρε από τη στιγμή που ανέβηκα για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό πατίνι και μπήκα στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Κατά βάθος, όμως, θα είμαι πάντα λίγο "petrolhead"...

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.