“Από τηλέφωνα στα αυτοκίνητα”, ένα τεράστιο άλμα για την Xiaomi που όμως ήταν εφικτό και έγινε. Ώρα λοιπόν να γνωρίσουμε το Xiaomi EV με κωδική ονομασία MS11, ένα ηλεκτρικό σεντάν που θα κυκλοφορήσει στην κινεζική αγορά το πρώτο τρίμηνο του 2024.

Αν και το είχαμε δει καμουφλαρισμένο πρόσφατα, πλέον κυκλοφορεί όπως… γεννήθηκε. Υπάρχει αρκετή “θολούρα” σε αυτό το φωτογραφικό υλικό, όμως μπορούμε να πάρουμε μια καλή ιδέα. Μια γυάλινη οροφή με ένα LiDAR πάνω από το παρμπρίζ είναι ευδιάκριτη ενώ υπάρχει και μια κάμερα πάνω από το πίσω παράθυρο. Διαθέτει λαβές στις πόρτες που και ολόμαυρο τελάρο παραθύρων. Φαίνεται όμορφο, συμπαγές και ελαφρώς “σπορ”.

Το MS11/Modena θα χρησιμοποιεί μπαταρίες που παρέχονται από την CATL και την BYD. Ο ηλεκτροκινητήρας θα αναπτυχθεί και θα κατασκευαστεί εσωτερικά από την Xiaomi. Δεν είναι ο πρώτος κατασκευαστής τηλεφώνων που αναπτύσσει ηλεκτρικούς κινητήρες. Η Huawei, γνωστή για τα smartphones της μεταξύ άλλων, επίσης αναπτύσσει και πουλά ηλεκτρικούς κινητήρες σε κατασκευαστές αυτοκινήτων.

Όπως προείπαμε το MS11 είναι μια κωδική ονομασία. Ποιο θα είναι το πραγματικό όνομα του μοντέλου; Πιθανώς Modena, αν και προσωπικά αμφιβάλλω, για πολλούς λόγους. Στους τροχούς διακρίνουμε δαγκάνες της Brembo και μεγάλη διάμετρο δίσκων. Το λογότυπο “Mi” της Xiaomi ξεχωρίζει στο κέντρο του κάθε τροχού.

H Xiaomi Automobile έχει έδρα το Πεκίνο και είναι το “όχημα” για την είσοδο της Xiaomi στην αυτοκινητοβιομηχανία. Η εταιρεία θέλει να παράγει τα EVs της η ίδια και ήδη έχει μονάδα παραγωγής με δυναμικότητα 150.000 οχημάτων. Μελλοντικά θα μπορέσει να επεκταθεί στις 300.000.  Η Xiaomi ίδρυσε επίσης μια εταιρεία που ονομάζεται Xiaomi Automobile Technology και εστιάζει κυρίως στην τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης.

 

Δείτε επίσης:

Το Xiaomi EV εθεάθη για πρώτη φορά στο δρόμο!

Πηγή: Carnewschina

Προηγούμενο άρθροΔοκιμή: Jeep Compass 4xe!
Επόμενο άρθροΑύξηση παραγωγής για τη νέα Rolls Royce Spectre
Λάτρης της τεχνολογίας και της αυτοκίνησης από μικρή ηλικία, αρθρογραφώ σε tech media από το...μακρινό, πλέον, 2006. Το concept της ηλεκτροκίνησης με συνεπήρε από τη στιγμή που ανέβηκα για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό πατίνι και μπήκα στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Κατά βάθος, όμως, θα είμαι πάντα λίγο "petrolhead"...

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.