Πέρα από την ανάπτυξη ηλεκτρικών πατινιών (και κάθε είδους τεχνολογικών προϊόντων), η Xiaomi εργάζεται πάνω σε δύο ηλεκτρικά αυτοκίνητα, με το πρώτο μοντέλο να στοχεύει να ανταγωνιστεί το Model 3 της Tesla. Αυτό το μοντέλο, με την κωδική ονομασία Modena, λέγεται ότι είναι μεγαλύτερο και ισχυρότερο από το Model 3 και θα έχει παρόμοια τιμή με το Xpeng P7.

Η εταιρεία λέγεται ότι εξετάζει δύο διαφορετικές εκδόσεις του οχήματος. Μία με τιμή εκκίνησης μεταξύ $38.000 και $43.600 και μια άλλη με αρχική τιμή $51.600 (στην Κίνα).

Στο οικονομικότερο μοντέλο της, η εταιρεία θα προσαρμόσει μια μπαταρία LiFePo 400V της BYD. Επίσης θα το εξοπλίσει μια πληθώρα αισθητήρων που αναπτύχθηκαν σε συνεργασία με τη γερμανική εταιρεία Continental – συμπεριλαμβανομένων καμερών και πέντε ραντάρ mmWave, παρόμοια με αυτά που χρησιμοποιεί το Li Auto ONE του 2021.

Η premium έκδοση με την υψηλότερη τιμή θα βασίζεται σε αρχιτεκτονική 800V και θα χρησιμοποιεί την μπαταρία Qilin της CATL, η οποία μπορεί να φορτιστεί από το 0 στο 80% σε μόλις 15 λεπτά. Θα είναι εξοπλισμένη με επεξεργαστή Orin X από την Nvidia, καθώς και LiDAR με αλγόριθμους πλοήγησης/κατεύθυνσης που έχει αναπτύξει η Xiaomi.

Και οι δύο εκδόσεις θα έχουν το smart cockpit με επεξεργαστές Qualcomm 8295. Αυτοί πρόκειται να χρησιμοποιηθούν για πρώτη φορά στο Jidu ROBO-01 αργότερα φέτος.

Το 2ο Xiaomi EV

Το δεύτερο όχημα παραγωγής της Xiaomi, με την κωδική ονομασία “Le mans”, πρόκειται να κάνει το ντεμπούτο του το 2025. Θα διαθέτει τρεις κινητήρες και θα βασίζεται στις ίδιες πλατφόρμες με το πρώτο μοντέλο.

Υπενθυμίζουμε οτι τον Μάρτιο του 2021 η Xiaomi ανακοίνωσε ότι θα εισέλθει στην αυτοκινητοβιομηχανία, με μια πρώτη επένδυση $1,5 δισ. και επιπλέον $10 δις την επόμενη δεκαετία.

Η εταιρεία υπέγραψε σύμβαση με την Επιτροπή Διαχείρισης Περιοχής Οικονομικής και Τεχνολογικής Ανάπτυξης του Πεκίνου τον Νοέμβριο του 2021 για την κατασκευή μιας εγκατάστασης 300.000 μονάδων ετησίως στο Yizhuang, μαζί με μια έδρα για την αυτοκινητοβιομηχανία και τα κεντρικά γραφεία πωλήσεων και Έρευνας και Ανάπτυξης.

Το εργοστάσιο θα κατασκευαστεί σε δύο φάσεις και αναμένεται να ξεκινήσει μαζική παραγωγή το 2024.

Γιάννης Τσομπάνογλου

Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News, στο YouTube, στο Facebook και στο Instagram!

Δείτε επίσης:

Η Xiaomi κατοχύρωσε νέα τεχνολογία ψύξης μπαταριών EV

Πηγή: ArenaEV

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.