Όσοι παρακολουθείτε στενά την πορεία της Tesla, θα έχετε ήδη αντιληφθεί οτι δεν πρόκειται για έναν κατασκευαστή EVs. Ουσιαστικά, η εταιρεία του Elon Musk είναι πολλά περισσότερα από αυτό, καθώς δραστηριοποιείται σε πολλούς τομείς γύρω από την ηλεκτροκίνηση. Αυτά, χωρίς να συνυπολογίσουμε τις λοιπές δραστηριότητες του Musk που δεν σχετίζονται άμεσα με την Tesla (π.χ. SpaceX). Έτσι, το οτι η αμερικάνικη εταιρεία μπαίνει στην αγορά ενέργειας, δεν αποτελεί μεγάλη έκπληξη για τους περισσότερους.

Για να “δοκιμάσει” τα νερά, η Tesla θα ξεκινήσει από την πολιτεία του Texas, στις ΗΠΑ. Το σχήμα που θα χρησιμοποιηθεί για την πώληση ενέργειας θα είναι η νεοσύστατη Tesla Energy Ventures. Ουσιαστικά η εταιρεία θα μεταπωλεί ενέργεια από το δίκτυο στους καταναλωτές (και στους κατόχους Tesla EVs, φυσικά). Η Tesla, επίσης, θα μπορεί να επαναγοράζει ενέργεια από τους κατόχους των φωτοβολταϊκών της panels, αν το επιθυμούν. Δε θα περιοριστεί σε αυτό το ρόλο, όμως. Στα πλάνα της είναι και η δημιουργία ενός μεγάλου εργοστασίου παραγωγής μπαταριών για αποθήκευση ενέργειας, κοντά στην υπάρχουσα μονάδα παραγωγής οχημάτων της, στο Austin.

Ο τομέας της αποθήκευσης ενέργειας είναι πολύ σημαντικός, τόσο για την Tesla, όσο και για το Texas. Τον περασμένο Φεβρουάριο, η πολιτεία επλήγη από μια ισχυρή κακοκαιρία που έθεσε εκτός λειτουργίας πολλές μονάδες ΑΠΕ (το 25% της παραγωγής ενέργειάς της). Το αποτέλεσμα ήταν αδυναμία κάλυψης της ζήτησης, εκτόξευση της τιμής του φυσικού αερίου (ως κύριας πηγής ενέργειας κατά την περίοδο εκείνη) και τεράστιες οικονομικές ζημιές, τόσο για τους διαχειριστές των ΑΠΕ (μεταξύ των οποίων και ελληνικών συμφερόντων εταιρείες), όσο και για την ίδια την πολιτεία. Ως εκ τούτου, δεδομένων και των αυξανόμενων ακραίων καιρικών φαινομένων, η αποθήκευση ενέργειας είναι επιβεβλημένη. Το Electricity Reliability Council of Texas (ERCOT) σχεδιάζει την εγκατάσταση μπαταριών χωρητικότητας σχεδόν 3GW μέχρι το τέλος του 2022. 

Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News, στο YouTube, στο Facebook και στο Instagram!

Δείτε επίσης:

Tesla FSD: Μπορεί η αυτόνομη οδήγηση να είναι “beta”;

Πηγή: Investopedia

Προηγούμενο άρθροXiaomi EV, νέος παίκτης στην αγορά της ηλεκτροκίνησης
Επόμενο άρθροΙδού το CUPRA UrbanRebel – 430 HP και 0-100 Km/h σε 3,2″!
Λάτρης της τεχνολογίας και της αυτοκίνησης από μικρή ηλικία, αρθρογραφώ σε tech media από το...μακρινό, πλέον, 2006. Το concept της ηλεκτροκίνησης με συνεπήρε από τη στιγμή που ανέβηκα για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό πατίνι και μπήκα στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Κατά βάθος, όμως, θα είμαι πάντα λίγο "petrolhead"...

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.