Κατόπιν ελέγχου της Volkswagen, έκρινε αναγκαίο να προχωρήσει στην ανάκληση 21.000 ID.4 καθώς ενδέχεται να απωλέσουν την ισχύ τους εν κινήσει και να σταματήσουν.

Το πρόβλημα έγκειται στο λογισμικό που ελέγχει την μπαταρία υψηλής τάσης. Επηρεάζονται 20.904 ID.4 που κατασκευάστηκαν μεταξύ 26 Μαΐου 2020 και 20 Ιανουαρίου 2022. Το πρόβλημα εντοπίστηκε αρχικά τον Ιούλιο του 2021 και τον Σεπτέμβριο η γερμανική εταιρεία κατέληξε στο συμπέρασμα ότι οι οδηγοί δεν κινδύνευαν, καθώς “το τιμόνι και οι λειτουργίες πέδησης δεν επηρεάζονται”. Ωστόσο, η έρευνα δεν έκλεισε και τον Ιανουάριο του 2022, προμηθευτής της Volkswagen δήλωσε ότι το λογισμικό του μετατροπέα παλμών είχε επίσης πρόβλημα, οδηγώντας στην ανάκληση.

VW ID.4 της ΕΛ.ΑΣ. στην Αστυπάλαια

Κάτοχοι νεότερων οχήματων δεν χρειάζεται να κάνουν τίποτα, καθώς δεν επηρεάζονται. Τα επηρεαζόμενα οχήματα θα εμφανίσουν μια ειδοποίηση στο ταμπλό μέχρι τα τέλη Μαρτίου, προτρέποντας τους ιδιοκτήτες να προγραμματίσουν ένα ραντεβού σε αντιπροσωπεία της Volkswagen για την εγκατάσταση νέου λογισμικού.

Περίπου 1.000 ID.4 (MY2022 και MY2023) αποτελούν μέρος μιας άλλης ανάκλησης. Στην περίπτωση αυτή ένα καλώδιο για την μπαταρία των 12V ίσως φθείρεται πάνω στην κολόνα του τιμονιού. Κάτι που, φυσικά, θα μπορούσε να οδηγήσει σε βραχυκύκλωμα, με ό,τι αυτό μπορεί να συνεπάγεται.

Η Volkswagen πούλησε πάνω από 300.000 ID.4 παγκοσμίως το 2022, κυρίως στην Κίνα.

Γιάννης Τσομπάνογλου

Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News, στο YouTube, στο Facebook και στο Instagram!

Δείτε επίσης:

Διαθέσιμο στην Ελλάδα το VW ID.4 GTX, τετρακίνητο με 299 ίππους

Πηγή: InsideEVs

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.