Αρκετοί είναι οι παραδοσιακοί κατασκευαστές αυτοκινήτων που πλέον στρέφονται σε συνεργασίες με τους Κινέζους, αντί να επιμένουν στον “κατά μέτωπο” ανταγωνισμό τους. Η Volkswagen δεν αποτελεί εξαίρεση και μόλις μάθαμε οτι θα επενδύσει €652 εκ. στην XPeng, η οποία ήδη έχει κάνει την είσοδό της στην ευρωπαϊκή αγορά.

Η συνεργασία αυτή θα παράξει δύο μεσαίας κατηγορίας VW μοντέλα, αλλά με την τεχνογνωσία και το software της XPeng. Η εταιρεία έχει αξιοσημείωτο know-how τόσο στον τομέα του infotainment, όσο και στον τομέα των οδηγικών βοηθημάτων και της αυτόνομης οδήγησης. Οι πρώτοι “καρποί” της συνεργασίας αναμένονται το 2026.

Ένα άλλο brand του Ομίλου VW, η Audi, έχει επιβεβαιώσει τη συνεργασία της με τον κινέζικο όμιλο SAIC. Η στρατηγική ονομάζεται “στην Κίνα, για την Κίνα” και στοχεύει στην αύξηση της ισχύος των Γερμανών στην τεράστια ασιατική αγορά, αλλά και την απόκτηση πολύτιμης τεχνογνωσίας/τεχνολογίας για την παραγωγή των δικών τους μοντέλων.

Κίνα επιδοτήσεις EV xpeng p7
Xpeng P7 Sedan

Ταυτόχρονα, η XPeng θα απολαύσει πόρους και τη δυνατότητα να εκμεταλλευθεί την αλυσίδα ανεφοδιασμού της VW, όπως φυσικά και αυξημένο κύρος παγκοσμίως, έπειτα από την συμφωνία αυτή.

Με αυτά τα €652 εκ. η VW θα αποκτήσει μερίδιο 4,99% στην XPeng και μια θέση παρατήρησης στο ΔΣ της. Να θυμήσουμε, επίσης, οτι η VW δημιουργεί στην Κίνα το δεύτερο μεγαλύτερο R&D κέντρο της, στο οποίο εκτιμάται οτι θα απασχολούνται πάνω από 2.000 ειδικοί.

Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News, στο YouTube, στο Facebook και στο Instagram!

Δείτε επίσης:

Τα Xpeng P7 Sedan και G9 διαθέσιμα στην Ευρώπη

Πηγή: ArenaEV

Προηγούμενο άρθροΑπό €31.080 το MG Cyberster στην Κίνα, πόσο μπορεί να κοστίζει στην Ελλάδα;
Επόμενο άρθροΤα πατίνια της Bee Scooters “βγήκαν” στην Πρέβεζα!
Λάτρης της τεχνολογίας και της αυτοκίνησης από μικρή ηλικία, αρθρογραφώ σε tech media από το...μακρινό, πλέον, 2006. Το concept της ηλεκτροκίνησης με συνεπήρε από τη στιγμή που ανέβηκα για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό πατίνι και μπήκα στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Κατά βάθος, όμως, θα είμαι πάντα λίγο "petrolhead"...

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.