Για τις Zero Motorcycles μάλλον γνωρίζετε ήδη, άλλωστε ήμασταν από τους πρώτους στην Ελλάδα που τις οδηγήσαμε στην επίσημη παρουσίαση της Zero Motorcycles Greece που έγινε πριν λίγες εβδομάδες στο Κορωπί. Πρόκειται για high-end ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες με πολύ ικανές επιδόσεις και αρκετή τεχνολογία πάνω τους, ενώ στη γκάμα της εταιρείας θα βρείτε δίκυκλα για κάθε γούστο, από ελαφριά off-road όπως το Zero FX μέχρι δυνατά street όπως η SR/S. Κατά την επίσκεψή μας στην EICMA 2021, στο Μιλάνο, είδαμε στο booth της εταιρείας και το νέο της μοντέλο, την Zero SR 2022.

Για την SR 2022 σας έχουμε γράψει ήδη καθώς παρουσιάστηκε σχετικά πρόσφατα. Έχει μικρές, αισθητικές αλλαγές σε σχέση με την τωρινή SR, αλλά οι μεγαλύτερες αλλαγές είναι στα “ενδότερα”. Η SR 2022 διαθέτει το λειτουργικό σύστημα της Zero, το Cypher III+, το οποίο περιλαμβάνει το Cypher Store. Μέσα από αυτό ο κάτοχος μπορεί να αγοράσει και να ξεκλειδώσει αρκετές λειτουργίες. Για παράδειγμα το “park mode”, τα θερμαινόμενα grips και την ταχύτερη φόρτιση.

To νέο μοντέλο έχει μπαταρία 14,4kWh, που αναβαθμίζεται στις 15,6 kWh και στις 17,3 kWh. Επίσης, μέσω του Cypher Store μπορείτε να αυξήσετε την ισχύ του ηλεκτροκινητήρα της! Από τους 74 ίππους και τα 167 Km/h μπορείτε να κάνετε αναβάθμιση στους 113 ίππους και τα 200 Km/h. Με τη βοήθεια και του Power tank που πωλείται ξεχωριστά, η μπαταρία της SR μπορεί να φτάσει τις 20,9 kWh. Αρκετές για αυτονομία 365 Km εντός πόλης και 183 Km στον αυτοκινητόδρομο (με ταχύτητα 110-115 Km/h).

Φυσικά στο περίπτερο της Zero στην EICMA είδαμε και όλη τη γκάμα ηλεκτρικών δικύκλων της, ακόμα και ορισμένες ειδικές εκδόσεις που θα παραχθούν σε περιορισμένο αριθμό.

Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News, στο YouTube, στο Facebook και στο Instagram!

Δείτε επίσης:

Οδηγήσαμε τις ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες της Zero Motorcycles στην Ελλάδα!

Προηγούμενο άρθροΝέα ψηφιακή πλατφόρμα του ΔΕΔΔΗΕ για αίτηση σύνδεσης οικιακού φορτιστή EV
Επόμενο άρθροΤο Tokyo Kick Scooter με 350W στα… €145 (Black Friday)!
Λάτρης της τεχνολογίας και της αυτοκίνησης από μικρή ηλικία, αρθρογραφώ σε tech media από το...μακρινό, πλέον, 2006. Το concept της ηλεκτροκίνησης με συνεπήρε από τη στιγμή που ανέβηκα για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό πατίνι και μπήκα στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Κατά βάθος, όμως, θα είμαι πάντα λίγο "petrolhead"...

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.