Ένα από τα highlights της πρώτης μέρας της EICMA 2023 στο Μιλάνο ήταν και η συνέντευξη Τύπου των CFMOTO και ZEEHO, με το γνωστό “ηλεκτρικό” brand να παρουσιάζει τη νέα σειρά CITY (ή αλλιώς, C!TY). Είδαμε συνολικά 3 νέα μοντέλα, εκ των οποίων τα 2 σύντομα θα μπουν σε μαζική παραγωγή και το 1 αναμένεται στην Ελλάδα μέσα στο πρώτο 6μηνο του 2024. Και στο παρακάτω video θα πάρετε μια πρώτη “γεύση” τους!

ZEEHO CITY Sport & City Cross video

Το 3ο και πιο εντυπωσιακό ZEEHO CITY Motard δυστυχώς είναι ένα concept μοντέλο, άρα δεν θα το δούμε σύντομα στην αγορά. Ωστόσο, τα City Sport και City Cross θα “πατήσουν” Ελλάδα, με το πρώτο να αναμένεται σύντομα (μέσω της MUVUS). Πάμε να τα δούμε…

Οι δύο νέες ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες της ZEEHO έχουν παρεμφερή specs και εμφάνιση, με ορισμένες λεπτομέρειες του Cross να το καθιστούν ιδανικότερο για off-road διαδρομές (όπως τα ελαστικά). Έχουν αλουμινένιο σασί που έχει δοκιμαστεί για χιλιάδες χιλιόμετρα και ώρες σε αντίξοες συνθήκες, μεταξόνιο 125cm, βάρος 80 Kg και ύψος σέλας 81cm.

Καλώς ή κακώς είναι “50άρια”, έτσι κατηγοριοποιούνται ως L1e οχήματα και έχουν περιοριστή στα 45 Km/h (αν και για εντελώς off-road, ιδιωτική χρήση μπορούν να γίνουν de-limit στα 60 Km/h). Έχουν ισχυρό, χαρακτηριστικής σχεδίασης φως στο εμπρός μέρος με projectors, ενώ και η σέλα είναι πολύ ενδιαφέρουσα, άνετη και ποιοτική, μικρού πλάτους βέβαια. Επίσης, οι τροχοί είναι των 17″, ενώ διακρίνονται και οι διαφορετικές ζάντες, ανάλογα με το μοντέλο.

Στα πιο ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά η οθόνη που είναι εκτός τιμονιού, σχεδόν πάνω στο σασί, ευανάγνωστη και με όμορφες ενδείξεις, αλλά η εταιρεία είπε οτι μπορείτε να προβάλλετε ταχύτητα, μπαταρία κ.λπ. και στην οθόνη του κινητού σας, μέσω της Bluetooth συνδεσιμότητας. Τα ZEEHO City έχουν mid-mount ηλεκτροκινητήρα με peak ισχύ 3.500W (1.800W διαρκή ισχύ), ο οποίος μεταδίδει την κίνηση στον πίσω τροχό μέσω καδένας. Επιτρέπει ένα 0-45 Km/h σε 5″ και συνδυάζεται με μπαταρία 60V-32Ah (1,92 KWh), η οποία προσφέρει μια ρεαλιστική αυτονομία περίπου 60 Km και επαναφορτίζεται σε κάτω από 3 ώρες (με φορτιστή 700W).

Τέλος, τα δύο μοντέλα έχουν όλα τα έξυπνα χαρακτηριστικά και το connectivity που ήδη ξέρετε από το review μας του ZEEHO AE8S+, άλλο ένα bonus για όποιον τα επιλέξει.

Δεν έγιναν γνωστές οι εκτιμώμενες τιμές τους αλλά ξέρουμε οτι το ZEEHO City Sport θα έρθει σύντομα στην ελληνική αγορά, ενώ το City Cross θα αργήσει λίγο, προς τα τέλη του 2024.

Το GetElectric.gr παραμένει στο Μιλάνο για να σας μεταφέρουμε τα πάντα μέσω άρθρων, φωτογραφιών και video, απλώς παρακολουθείτε την ενότητα EICMA 2023 ή το tag eicma2023 και φυσικά κάντε εγγραφή στο newsletter μας για να λάβετε όλα τα νέα από την EICMA 2023!

Χορηγός αποστολής του GetElectric.gr στην EICMA 2023 είναι η MUVUS

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.