Για το Shenlan S7 σας έχουμε ξαναγράψει αλλά πλέον το είδαμε και “ζωντανά”, όπως θα το δείτε κι εσείς, στις παρακάτω φωτογραφίες. Το ηλεκτρικό SUV προέκυψε από την κοινοπραξία των Huawei, CATL και Changan. Η Changan κατασκευάζει άλλα οχήματα μόνη της αλλά για το S7 χρειάστηκε βοήθεια στον τομέα της τεχνολογίας και των μπαταριών. Αυτές είναι οι πρώτες επίσημες φωτογραφίες που αποκαλύπτουν το αυτοκίνητο καθώς και το επίσημο όνομά του.

Αν και η Huawei επεκτείνει τη συνεργασία της με τη Seres, υποστηρίζει πολλές άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες. Η Huawei συμμετέχει σε κοινοπραξίες με κορυφαίους κατασκευαστές στην Κίνα και αυτό το νέο EV θα τοποθετηθεί ακριβώς κάτω από το Avatr11, το οποίο Huawei πουλάει μέσω των δικών της εκθεσιακών χώρων.

Shenlan S7 specs

Με σπορ εμφάνιση, το Shenlan S7 δείχνει είναι ένα μεσαίο SUV μήκους 4,75m, με μεταξόνιο 2,9m, όπως το Tesla Model Y. Οι ομοιότητες συνεχίζονται με το πλάτος του, το οποίο είναι 1 cm μεγαλύτερο από του Model Y, ενώ είναι και 1mm ψηλότερο.

Τρεις εκδόσεις του S7 που έρχονται στην αγορά. Δύο θα είναι αμιγώς ηλεκτρικές και μία θα είναι EREV. Οι BEV εκδόσεις θα διατίθονται με ηλεκτροκινητήρα ισχύος 218 ή 250 ίππων. Η έκδοση EREV διαθέτει ηλεκτροκινητήρα 238 ίππων και βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων που λειτουργεί μόνο ως γεννήτρια.

Το εσωτερικό είναι αρκετά κομψό και η πορτοκαλί επένδυση που επιλέχθηκε είναι ενδιαφέρουσα. Υπάρχει μόνο μία κεντρική οθόνη στο αυτοκίνητο, αν και είναι αρκετά μεγάλη. Ο οδηγός έχει μόνο μια μικροσκοπική οθόνη στο τιμόνι και υπεύθυνο για τις περισσότερες πληροφορίες είναι το μεγάλο HUD.

Τα μόνα δύο κουμπιά που διακρίνονται είναι οι “ροδέλες” στο τιμόνι, όπως και οι διακόπτες των παραθύρων στις πόρτες. Οι υπόλοιπες λειτουργίες του οχήματος ελέγχονται μέσω της οθόνης. Ίσως παρατηρήσατε ότι λείπουν και τα χερούλια των θυρών. Τη λειτουργία τους έχει αναλάβει ένα κουμπί μπροστά από τον διακόπτη του παραθύρου.

shenlan s7 huawei catl ev suv ηλεκτρικό (2)

Το Shenlan S7 θα παρουσιαστεί στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Σαγκάης τον επόμενο μήνα, ως Deepal S7. Η Huawei παρείχε το σύστημα μετάδοσης κίνησης και την τεχνολογία ελέγχου για το S7 μέσω της πρωτοβουλίας DriveONE, ενώ η CATL προμηθεύει την μπαταρία και η Changan κατασκευάζει το όχημα. Το HarmonyOS της Huawei θα εξασφαλίσει απρόσκοπτη ενσωμάτωση με smartphone και μια καλή εμπειρία χρήσης.

Το αυτοκίνητο αναμένεται να κυκλοφορήσει με αρχική τιμή μόλις $23.600 (στην Κίνα) και οι παραδόσεις θα ακολουθήσουν άμεσα με το λανσάρισμά του.

Γιάννης Τσομπάνογλου

Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News, στο YouTube, στο Facebook και στο Instagram!

Δείτε επίσης:

Huawei Seres 5, το πρώτο EV με semi-solid-state μπαταρία

Πηγή: ArenaEV

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.