Η Toyota είναι γνωστή υπέρμαχος της υδρογονοκίνησης και μάλιστα κατέχει το ρεκόρ μεγαλύτερης αυτονομίας με ένα Mirai. Ωστόσο, το υδρογόνο μπορεί να χρησιμοποιείται είτε ως αποθήκη ενέργειας και μέσω ηλεκτρόλυσης να τροφοδοτεί ένα EV, είτε να “καίγεται” ως τυπικό καύσιμο, σε έναν αντίστοιχο κινητήρα εσωτερικής καύσης. Η εταιρεία παρουσίασε σήμερα ένα νέο concept, το Toyota GR Yaris H2, με καύσιμο το υδρογόνο!

Πρόκειται για μια ειδική έκδοση του γνωστού, τετρακίνητου hot hatch της Τoyota. Οι Ιάπωνες ήδη αγωνίζονται στο πρωτάθλημα Super Taikyu με ένα υδρογονοκίνητο Corolla που φέρει το 1.6 μοτέρ του GR Yaris. Σύμφωνα με την εταιρεία, ένα τέτοιο όχημα συνδυάζει μηδενικούς ρύπους αλλά με την υπάρχουσα τεχνολογία κινητήρων, πιο εύκολα και με μικρότερο κόστος. Επίσης, για τους λάτρεις των ΚΕΚ και του θορύβου που παράγουν, γενικότερα του motorsport, μια τέτοια λύση είναι καταλληλότερη από ένα EV.

Στο GR Yaris H2 έχει ενισχυθεί ο κορμός του μοτέρ (το υδρογόνο εκτονώνεται πολύ πιο βίαια απ’ότι η βενζίνη). Επίσης έχουν ανασχεδιαστεί οι έδρες των βαλβίδων και το σύστημα ψεκασμού, προφανώς. Λεπτομέρειες δεν έχουμε αλλά η Toyota υποστηρίζει πως το μοτέρ έχει τον ίδιο βαθμό απόδοσης που είχε με καύσιμο τη βενζίνη. Φυσικά, αυτός είναι σημαντικά μικρότερος από ενός ηλεκτροκινητήρα (περίπου 40% έναν 90%).

Φυσικά, πρόκειται για ένα concept, άρα ίσως δεν το δούμε ποτέ στην παραγωγή. Ίσως η επόμενη γενιά μοντέλων της Toyota, όμως, να περιλαμβάνει και υδρογονοκίνητα…

Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News, στο YouTube, στο Facebook και στο Instagram!

Δείτε επίσης:

Toyota Mirai έκανε 1.360 Km με 5,65 Kg υδρογόνου

Πηγή: Autocar

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.