Η γαλλική Valeo, πασίγνωστη στην αγορά ανταλλακτικών οχημάτων, μπαίνει για τα καλά και στην ηλεκτροκίνηση. Οι πρώτες κινήσεις έγιναν πέρυσι από την εταιρεία και οι “καρποί” άρχισαν να ωριμάζουν. Στην CES 2022 του Las Vegas, η Valeo παρουσίασε μια ηλεκτρική μοτοσυκλέτα 48V.

Η μοτοσυκλέτα, βαμμένη στο χαρακτηριστικό ανοικτό πράσινο χρώμα της Valeo, διαθέτει αερόψυκτο ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 8 ίππων (6KW), ο οποίος προέρχεται από το περίφημο Citroen Ami! Η peak ισχύς αγγίζει τα 12KW, ήτοι τους 16 ίππους. Σύμφωνα με την εταιρεία, οι επιδόσεις είναι εφάμιλλες μιας βενζινοκίνητης μοτοσυκλέτας 125cc.

Ωστόσο, η Valeo δεν ενδιαφέρεται να την διαθέσει στο κοινό. Η μοτοσυκλέτα θα λειτουργήσει ως prototype ώστε κάθε ενδιαφερόμενη εταιρεία να προμηθεύεται τον ηλεκτροκινητήρα από την Valeo, για την κατασκευή μοτοσυκλετών. Γι’αυτό, άλλωστε, το πράσινο δίκυκλο στις φωτογραφίες είναι ουσιαστικά ένα Super Coco TC, με το μοτέρ της Valeo.

Μοτέρ, μετάδοση και ηλεκτρονικά υποσυστήματα ζυγίζουν συνολικά 17 Kg, διατηρώντας σχετικά χαμηλά το βάρος της ηλεκτρικής μοτοσυκλέτας. Η τάση λειτουργίας των 48V μπορεί να είναι “λίγη” για ένα ηλεκτρικό δίκυκλο της κατηγορίας των 125cc, αλλά είναι αυτή στην οποία έχουν συμφωνήσει οι “Big Four” της Ιαπωνίας για τα μοντέλα τους (Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha), αλλά και οι KTM, Piaggio. Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε αν θα επικρατήσει αυτή η τάση στην κατηγορία, καθώς ήδη η αγορά βρίθει μοντέλων (κυρίως εκ Κίνας) με τάση 60 ή 72V που “τοποθετούνται” στο 125cc segment.

Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News, στο YouTube, στο Facebook και στο Instagram!

Δείτε επίσης:

Μοτέρ ποδηλάτου με αυτόματη μετάδοση παρουσίασε η Valeo

Πηγή: RideApart

Προηγούμενο άρθρο1 στα 3 MINI στη Γερμανία είναι, πλέον, ηλεκτρικό
Επόμενο άρθροΗ Maserati επιστρέφει στους αγώνες μέσω της Formula E
Λάτρης της τεχνολογίας και της αυτοκίνησης από μικρή ηλικία, αρθρογραφώ σε tech media από το...μακρινό, πλέον, 2006. Το concept της ηλεκτροκίνησης με συνεπήρε από τη στιγμή που ανέβηκα για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό πατίνι και μπήκα στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Κατά βάθος, όμως, θα είμαι πάντα λίγο "petrolhead"...

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.