Σε μια προσπάθεια συνάσπισης και επιτάχυνσης της εξάπλωσης της μικροκινητικότητας στην Ευρώπη, μερικές από τις μεγαλύτερες εταιρείες ενοικίασης ηλεκτρικών πατινιών και ηλεκτρικών ποδηλάτων ενώνουν τις δυνάμεις τους. To κίνημα Micro-Mobility for Europe (MMfE) έχει ως σκοπό του τη συντονισμένη προώθηση της μικροκινητικότητας, σε συνεργασία με τις τοπικές και εθνικές αρχές. Επίσης, θα προωθήσει τη διαμόρφωση ενός κοινού νομοθετικού πλαισίου για όλες τις χώρες της Ε.Ε.

Οι προτεραιότητες αυτού του νέου φορέα είναι η αστική κινητικότητα, η διαχείριση δεδομένων και η κυκλική οικονομία. Απώτερος σκοπός, η μικροκινητικότητα που βασίζεται στο διαμοιρασμό (shared micromobility) να είναι ψηλά στην ατζέντα της Ε.Ε. τα επόμενα χρόνια. Σύμφωνα με το MMfE, τα δεδομένα που συγκεντρώνονται από τους στόλους πατινιών και ποδηλάτων μπορούν να αξιοποιηθούν από τις αρχές για να ρυθμίσουν το κυκλοφοριακό τους, να σχεδιάσουν νέες ποδηλατικές υποδομές, να δημιουργήσουν ειδικές θέσεις στάθμευσης και φόρτισης για μικρά, ηλεκτρικά οχήματα κ.λπ.

Τα μέλη του φορέα, προς το παρόν, είναι οι Bird, Bolt, Dott, FreeNow, Lime, Tier, Voi και Wind.

Αυτή η εξέλιξη είναι σαφώς θετική για τη μικροκινητικότητα στην Ευρώπη. Αρκετές χώρες δεν έχουν ακόμα σαφές νομοθετικό πλαίσιο για τα ηλεκτρικά μικρο-οχήματα. Επίσης, το πλαίσιο αυτό διαφέρει αρκετά από χώρα σε χώρα. Αποτέλεσμα, η δυσκολία των χρηστών να προσαρμοστούν όταν επισκέπτονται μια νέα χώρα, αλλά και η ανάγκη τροποποίησης των οχημάτων από τους κατασκευαστές για να πωληθούν νόμιμα σε ορισμένες χώρες (π.χ. στη Γερμανία, όπου το όριο είναι 20 Km/h και όχι 25 Km/h). Τα μέλη του Micro-Mobility for Europe θα μπορέσουν να προωθήσουν τη μικροκινητικότητα συντονισμένα. Κάτι που θα βελτιώσει τη λειτουργία τους στις πόλεις, υπέρ των κατοίκων.

Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News!

Δείτε επίσης:

Τα νέα πατίνια της Voi ανιχνεύουν την ατμοσφαιρική ρύπανση!

Πηγή: Itsinternational

Προηγούμενο άρθροΈρευνα: Ο μέσος οδηγός EV διανύει πολύ λιγότερα Km
Επόμενο άρθροΈρχεται το CUPRA Formentor e-HYBRID με 245 ίππους
Λάτρης της τεχνολογίας και της αυτοκίνησης από μικρή ηλικία, αρθρογραφώ σε tech media από το...μακρινό, πλέον, 2006. Το concept της ηλεκτροκίνησης με συνεπήρε από τη στιγμή που ανέβηκα για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό πατίνι και μπήκα στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Κατά βάθος, όμως, θα είμαι πάντα λίγο "petrolhead"...

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.