Η εταιρεία ανακοίνωσε πως θα παρουσιάσει 10 ηλεκτρικά μοντέλα της οικογένειας e:N μέσα στα επόμενα 5 χρόνια, στην Κίνα. Τα δύο πρώτα μοντέλα που θα φτάσουν στην αγορά θα είναι τα e:NS1 και e:NP1. Υπενθυμίζουμε οτι στην Κίνα, η Honda λειτουργεί μέσω των Dongfeng Honda και GAC Honda. Έτσι, τα μοντέλα της διαφέρουν από αυτά που βλέπουμε σε Ευρώπη και Ιαπωνία, για παράδειγμα.
Νέες μονάδες παραγωγής EVs θα δημιουργηθούν στην Κίνα από τις προαναφερθείσες εταιρείες, ξεκινώντας τη λειτουργία τους το 2024. Σταδιακά, θα παράγονται αρκετά οχήματα ώστε να καλύπτουν και ανάγκες άλλων χωρών, μέσω εξαγωγών.
Επίσης, η Honda δήλωσε πως θα ενισχύσει τη συνεργασία της με την CATL (Contemporary Amperex Technology Co. Ltd.) για την προμήθεια μπαταριών EVs. Οι δύο εταιρείες υπέγραψαν συμφωνία πέρυσι, με βάση την οποία η Honda απέκτησε και το 1% της CATL. Στόχος της εταιρείας είναι να διαθέτει κατά 40% EVs και fuel-cell μοντέλα μέχρι το 2030 παγκοσμίως, 80% μέχρι το 2035 και 100% μέχρι το 2040.
Ανταγωνισμός και μεγέθη στην Κίνα
Στην Κίνα η πλήρης μετάβαση θα γίνει 10 χρόνια νωρίτερα, κάτι που αποδεικνύει και τις ιδιαιτερότητες αυτής της τεράστιας αγοράς. Ο ανταγωνισμός θα είναι έντονος για τη Honda, τόσο από τους μεγάλους, παραδοσιακούς κατασκευαστές, όσο και από την Tesla, που διέθεσε αριθμό-ρεκόρ 56.000 οχημάτων το Σεπτέμβριο. Επίσης, εγχώριες αυτοκινητοβιομηχανίες (με τις “ευλογίες” και τη στήριξη της κυβέρνησης) κατέχουν μεγάλα μερίδια της αγοράς. Χαρακτηριστικά παραδείγματα, στα οποία αναφερόμαστε κατά καιρούς, είναι οι Nio και Xpeng. Επίσης, Nissan και Toyota ετοιμάζονται να λανσάρουν 15 νέα EVs μέχρι το 2025 στην Κίνα. Τέλος, BMW και VW Group έχουν ήδη ισχυρή παρουσία στην αγορά, με μοντέλα ειδικά σχεδιασμένα για τους Κινέζους αγοραστές.
Οι πωλήσεις ηλεκτρικών (BEVs και PHEVs) στην Κίνα άγγιξαν τις 334.000 τον Σεπτέμβριο στην Κίνα.
Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News, στο YouTube, στο Facebook και στο Instagram!
Δείτε επίσης:
Πηγή: Japantimes