Παρ΄ότι η αγορά των ηλεκτρικών σκούτερ γνωρίζει “έκρηξη” το τελευταίο διάστημα (και αναμένεται να κορυφωθεί τα επόμενα χρόνια), οι περισσότεροι παραδοσιακοί κατασκευαστές μοτοσυκλετών καθυστερούν αισθητά να παρουσιάσουν τα δικά τους ηλεκτρικά μοντέλα. Αυτό είναι ιδιαίτερα εμφανές κυρίως στην Ευρώπη, καθώς στην Ασία (και ιδίως σε Κίνα και Ινδία), βλέπουμε πολλά ηλεκτρικά σκούτερ τα τελευταία χρόνια, από μεγάλους κατασκευαστές. Ακόμα και η Honda, για παράδειγμα, η οποία επιμένει στα σκούτερ βενζίνης στην Ευρώπη, μόλις παρουσίασε ένα ηλεκτρικό σκούτερ, το Honda U-Go! Δυστυχώς μόνο για την Κίνα, προς το παρόν.

Το Honda U-Go λανσάρεται από την Wuyang-Honda, το κινέζικο “παράρτημα” του ιαπωνικού κολοσσού. Η αγορά της Κίνας είναι τόσο ιδιαίτερη, από πλευράς έκτασης, πληθυσμού και λοιπών παραμέτρων, που σχεδόν επιβάλλει τη δημιουργία μοντέλων ειδικά γι’αυτήν. Φυσικά, είναι και αρκετά πιο ώριμη σε σχέση με την ευρωπαϊκή, όσον αφορά τα EVs. Έτσι, το U-Go ίσως αργήσει να φτάσει σε Ευρώπη και Η.Π.Α.

Honda U-Go specs

Ας δούμε μερικά specs του σκούτερ αυτού, όμως. Θα είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις, αμφότερες στην κατηγορία των “50cc”. Το “μικρό” θα έχει μοτέρ 800W (1.200W peak) με τελική ταχύτητα 43 Km/h. Το μεγάλο θα καλύπτει μεγαλύτερες ανάγκες, με ισχύ 1.200W (1.800W peak) και τελική 53 Km/h. Η μπαταρία είναι η ίδια και στις δύο περιπτώσεις, με χωρητικότητα 1,44 kWh (48V-30Ah). Είναι αφαιρούμενη, φυσικά, ενώ για όποιον θέλει μπορεί να αντικατασταθεί από μια μεγάλη 48V-60Ah.

Εμφανισιακά, το Honda U-Go είναι καλαίσθητο, με μικρή (αλλά ευκρινή) LCD οθόνη και LED φώτα. Ένα full-face κράνος χωράει κάτω από τη σέλα (26 lt), ενώ η μπαταρία πιθανολογούμε πως είναι τοποθετημένη κάτω από τα πόδια του αναβάτη.

Το μεγαλύτερο “όπλο” του θα είναι η εξαιρετικά χαμηλή τιμή του. Με την μικρή έκδοση να κοστίζει 7.499 RMB (περίπου €1.000), η Honda θέλει να χτυπήσει τον κινέζικο ανταγωνισμό που κερδίζει διαρκώς έδαφος. Εταιρείες όπως η NIU, η Gogoro και η Ola έχουν μεγάλο μερίδιο στην αγορά ηλεκτρικών δικύκλων. Μάλιστα, οι εταιρείες ήδη επεκτείνονται σε Ευρώπη και Η.Π.Α., κάτι που ασκεί πίεση στους μεγάλους κατασκευαστές μοτό.

 

Ήδη, στην ελληνική αγορά υπάρχουν αρκετές προτάσεις ηλεκτρικών σκούτερ, σε όλα τα τιμολογιακά επίπεδα. Σας έχουμε παρουσιάσει ήδη αρκετά (όπως το Horwin EK3, το Segway E110SE και το Daytona e-Viball 125), ενώ τους επόμενους μήνες θα δείτε πολλά περισσότερα στη σελίδα και το YouTube channel μας. Ακόμα και το Seat Mo eScooter 125 που σας παρουσιάσαμε πρόσφατα, δεν προέρχεται από κάποιον παραδοσιακό κατασκευαστή συμβατικών μοτοσυκλετών. Μένει να δούμε πως θα εξελιχθεί η κατάσταση τα επόμενα χρόνια στην αγορά.

Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News, στο YouTube, στο Facebook και στο Instagram!

Δείτε επίσης:

Τι ισχύει για τα μοτοποδήλατα χωρίς δίπλωμα με όριο 25 Km/h

Πηγή: Electrek

Προηγούμενο άρθροΠροσφορά $4,6 δις της Qualcomm για την Veoneer
Επόμενο άρθροREVIEW: Horwin EK3 & ΕΚ3 Deluxe!
Λάτρης της τεχνολογίας και της αυτοκίνησης από μικρή ηλικία, αρθρογραφώ σε tech media από το...μακρινό, πλέον, 2006. Το concept της ηλεκτροκίνησης με συνεπήρε από τη στιγμή που ανέβηκα για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό πατίνι και μπήκα στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Κατά βάθος, όμως, θα είμαι πάντα λίγο "petrolhead"...

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.