Τα περισσότερα ηλεκτρικά ποδήλατα “προδίδουν” το είδος τους από μακριά, ή έστω με μια κοντινή ματιά. Μοτέρ, μπαταρία, αισθητήρες στα πεντάλ, είναι εξαρτήματα που βοηθούν να τα ξεχωρίσουμε από ένα συμβατικό ποδήλατο. Ακόμα και τα μοντέλα που προσπαθούν να “κρύψουν” τη μπαταρία τους, έχουν μεγάλο πάχος σε ορισμένα σημεία του πλαισίου. Η Mercedes-Benz, όμως, αποκάλυψε ένα νέο e-bike της που σχεδόν δεν ξεχωρίζει από ένα απλό ποδήλατο!

Το EQ Formula E Team eBike δημιουργήθηκε από τη Mercedes-Benz και την N+ για να καλύψει τις ανάγκες όσων θέλουν ένα ποιοτικό, ελαφρύ ποδήλατο αλλά με τα οφέλη της ηλεκτροκίνησης. Το αλουμινένιο του πλαίσιο μοιάζει πολύ με οποιουδήποτε ποδήλατου δρόμου, αν και είναι ελαφρώς πιο παχύ, ώστε να χωρέσει τη μπαταρία, τον controller, τα καλώδια κ.λπ. Καμία σχέση, όμως, με τους τεράστιους σωλήνες που βλέπουμε στα περισσότερα e-bikes της αγοράς.

Αυτονομία έως 100 Km

Η μπαταρία του είναι μικρή με χωρητικότητα 7Ah και τάση 36V, αλλά ακόμα κι έτσι, έχει “κρυφτεί” επιμελώς μέσα στο σασί. Προσφέρει αυτονομία έως 100 Km, με αρκετή προσπάθεια από τον αναβάτη, φυσικά. Αυτό συμβαίνει σε συνδυασμό με το 250W μοτέρ μεσαίας τριβής που προσφέρει τελική περίπου 32 Km/h. Προφανώς, η αυτονομία των 100 Km είναι εφικτή σε μια μεγάλη διαδρομή με υψηλό ΜΩΤ, στα “χέρια” ενός έμπειρου αναβάτη που σπάνια θα χρειαστεί την υποβοήθηση, όταν βρεθεί σε μια δύσκολη ανηφόρα ή ξεκινά από στάση. Τέλος, επαναφορτίζεται πλήρως σε 3,5 ώρες.

Η κατανομή βάρους του ποδηλάτου είναι 50/50, καθώς μπαταρία και ηλεκτροκινητήρας βρίσκονται στο κέντρο του. Εν γένει, πρόκειται για ένα αρκετά ελαφρύ ποδήλατο, παρά το οτι είναι ηλεκτρικό. Η μετάδοση γίνεται μέσω ιμάντα της Gates, ο οποίος δεν χρειάζεται αντικατάσταση για περίπου 30.000 Km. Το εμπρός πιρούνι είναι carbon, τα υδραυλικά δισκόφρενα είναι της Tektro και τα ελαστικά είναι Kenda Ks. Όσο για την τιμή του… Μάλλον λογική, θα λέγαμε, στα €2.637.

Δείτε επίσης:

CEO Bosch eBike: 2 στα 3 ποδήλατα θα είναι ηλεκτρικά

Πηγή: Robbreport

Προηγούμενο άρθροΣτο 4,4% το μερίδιο ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ελλάδα!
Επόμενο άρθροΗ Royal Enfield ετοιμάζει ηλεκτρική μοτοσυκλέτα!
Λάτρης της τεχνολογίας και της αυτοκίνησης από μικρή ηλικία, αρθρογραφώ σε tech media από το...μακρινό, πλέον, 2006. Το concept της ηλεκτροκίνησης με συνεπήρε από τη στιγμή που ανέβηκα για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό πατίνι και μπήκα στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Κατά βάθος, όμως, θα είμαι πάντα λίγο "petrolhead"...

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.