Η Ansys και ο Όμιλος BMW επεκτείνουν τη συνεργασία τους για να δημιουργήσουν την πρώτη ολοκληρωμένη σειρά εργαλείων, καθοδηγούμενων από κανόνες ασφαλείας, για την ανάπτυξη λειτουργιών ADAS και αυτοματοποιημένης/αυτόνομης οδήγησης. Μέσω αυτής της συνεργασίας, o όμιλος BMW αξιοποιεί τις δυνατότητες της Ansys ώστε να αποτελέσει έναν από τους πρώτους κατασκευαστές αυτοκινήτων που προσφέρει αυτοματοποιημένη οδήγηση Επιπέδου 3 (L3)  στους καταναλωτές. Η συνεργασία είναι το κλειδί για την εξασφάλιση της αξιοπιστίας του συστήματος ADAS και των αυτόνομων οχημάτων (AV), ώστε να μειωθεί σημαντικά ο χρόνος που διατίθενται στην αγορά.

Οι τεχνολογίες οχημάτων χωρίς οδηγό είναι πολύπλοκα συστήματα που θέτουν πολλές προκλήσεις για τους κατασκευαστές αυτοκινήτων, συμπεριλαμβανομένης της δημιουργίας και διατήρησης χαρτών, της μίμησης ανθρώπινων αλληλεπιδράσεων, της υπέρβασης των καιρικών συνθηκών και των κανονισμών σχεδιασμού, καθώς και της διαχείρισης της ασφάλειας στον κυβερνοχώρο. Για να επιτύχουν λειτουργίες επιπέδου L3 οι κατασκευαστές αυτοκινήτων πρέπει να θεμελιώσουν ισχυρή ασφάλεια, σύμφωνα με τα δεδομένα που εξάγονται μετά από δοκιμαστική οδήγηση εκατομμυρίων χιλιομέτρων, για να κατανοήσουν τον τρόπο που θα λειτουργούν τα συστήματα AV.

Ο Ομιλος BMW θα χρησιμοποιήσει λύσεις λογισμικού της Ansys ως μέρος της σειράς εργαλείων που καθορίζει τον σχεδιασμό των δοκιμασιών, καθοδηγεί την εκτέλεσή τους, συλλέγει και συγκεντρώνει πληροφορίες για κρίσιμα δεδομένα του συστήματος. Με τις δυνατότητες του λογισμικού της Ansys, οι μηχανικοί μπορούν να βελτιστοποιήσουν γρηγορότερα τη σχεδίαση και οργάνωση των προσομοιωμένων ροών εργασίας. Χρησιμοποιώντας συγκεκριμένους αλγόριθμους, το λογισμικό αναζητά αποτελεσματικά και αυτόματα τις πιο στιβαρές σχεδιαστικές λύσεις για να βοηθήσει στη λήψη κρίσιμων αποφάσεων στα πρώτα στάδια της διαδικασίας σχεδιασμού, επιτάχυνοντας το χρόνο ανάπτυξης και μείωνοντας το συνολικό κόστος του έργου.

Μαζί με τον Όμιλο BMW, η Ansys αντιμετωπίζει συγκεκριμένες προκλήσεις του κλάδου και αναπτύσσει διαβαθμισμενες λύσεις για την αντιμετώπισή τους. Η αμοιβαιότητα μεταξύ των δύο εταιρειών επιτρέπει τη λήψη ενημερωμένων αποφάσεων κατά την ανάπτυξη λογισμικού της Ansys, που ωφελεί τον κατασκευαστή ανάλογου εξοπλισμού (OEM) και άλλους πελάτες της εταιρείας. Η Ansys μπορεί να παρατηρήσει από πρώτο χέρι πώς ο Όμιλος BMW Group αντιμετωπίζει βασικές προκλήσεις σχεδιασμού και ασφάλειας, τόσο με φυσικά όσο και με δεδομένα προσομοίωσης σε πραγματικό χρόνο.

«Η αυτόνομη οδήγηση είναι μία από τις βασικές προκλήσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας», δήλωσε η Prith Banerjee, επικεφαλής τεχνολογίας στην Ansys. «Θα είναι εφικτή μόνο με λύσεις λογισμικού αιχμής που είναι εγγενείς στο cloud, διαβαθμισμένες, κατάλληλες για τεράστιο όγκο δεδομένων, ανοιχτές και επεκτάσιμες. Η αυτοματοποιημένη αλυσίδα εργαλείων χρησιμοποιεί δεδομένα κίνησης σε πραγματικό χρόνο, καθώς και την επεκτασιμότητα των λύσεων προσομοίωσης της Ansys για να βελτιώσει την ακρίβεια και την αξιοπιστία των εφαρμογών AV και να αφαιρέσει τα εμπόδια κόστους για την ανάπτυξή τους».

«Η επίτευξη αυτονομίας επιπέδου 3 αποτελεί βασικό παράγοντα διαφοροποίησης για εμάς και μια ευκαιρία να επιδείξουμε την υψηλού επιπέδου τεχνολογία καινοτομίας που διαθέτουμε σε αυτόν τον τομέα», λέει ο Nicolai Martin, Senior Vice President, Driving Experience του Ομίλου BMW. «Ψάχνουμε συνεχώς για περισσότερη άνεση, περισσότερη ευφυΐα και περισσότερη ευκολία για να προσφέρουμε την ασφαλέστερη και πιο ευχάριστη εμπειρία οδήγησης για τους πελάτες μας. Για να μας υποστηρίξει σε αυτές τις προσπάθειες, επιλέγουμε την Ansys ως συνεργάτη λόγω του ισχυρού της υπόβαθρου προσομοίωσης σε πολλούς τομείς, καθώς και της τεχνογνωσίας και της εμπειρίας της στη μηχανική με στατιστικά στοιχεία και ανάλυση σεναρίων στον χώρο της αυτόνομης οδήγησης».

Προηγούμενο άρθρο17 χρόνια δράσης του Ι.Ο.ΑΣ. “Πάνος Μυλωνάς”
Επόμενο άρθροΈρχεται το VW ID.3 GTX με 300 ίππους
Λάτρης της τεχνολογίας και της αυτοκίνησης από μικρή ηλικία, αρθρογραφώ σε tech media από το...μακρινό, πλέον, 2006. Το concept της ηλεκτροκίνησης με συνεπήρε από τη στιγμή που ανέβηκα για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό πατίνι και μπήκα στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Κατά βάθος, όμως, θα είμαι πάντα λίγο "petrolhead"...

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.