Οι ταξινομήσεις μειώθηκαν κατά 30% σε σχέση με τον Απρίλιο του 2019 στις 110.000 ενώ μέχρι στιγμής, από την αρχή του έτους έχουν διατεθεί 571.000 ηλεκτρικά, -12% σε σχέση με πέρυσι. Σε περίπτωση που δεν είχε “καταρρεύσει” η αγορά το τελευταίο δίμηνο (-45% τον Απρίλιο και -29% για όλο το 2020), θα γράφαμε για θεαματική άνοδο στις πωλήσεις EVs αυτή τη στιγμή.
Έτσι, τα ηλεκτρικά πλέον καταλαμβάνουν το 2,8% της αγοράς (2,7% από την αρχή του έτους), έναντι 2,5% πέρυσι. Τα αμιγώς ηλεκτρικά (BEVs) συνεχίζουν να αποτελούν το 67% των πωλήσεων EVs, με τα plug-ins να βρίσκονται στα 33%.
Η Κίνα εδραιώνεται στο Top 5
Top 20 μοντέλα EVs
Top 20 κατασκευαστές EVs
Το VW e-Golf συνεχίζει την ανοδική του πορεία και πλέον βρίσκεται στην 4η θέση των πωλήσεων από την αρχή του έτους (15.143), πίσω από τα Tesla Model 3 (85.523), Renault Zoe (22.811) και Nissan Leaf (18.364). Θέσεις κερδίζει γρήγορα και το Kia Nero EV, παρ’ότι βρίσκεται ακόμα στην 17η θέση (7.267), όπως και το Hyundai Kona EV (9η θέση – 12.208).
Διαβάστε επίσης: Στο 2,6% οι πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ελλάδα για τον Απρίλιο!
Αυτό που γίνεται σαφές είναι πως οι Κινέζοι εδραιώνονται σε υψηλές θέσεις και μπορούν να θεωρηθούν άμεσοι ανταγωνιστές των παραδοσιακών κατασκευαστών, αλλά όλα θα εξαρτηθούν από την προσπάθεια διείσδυσής τους σε Ευρώπη και Η.Π.Α. Βεβαίως, αυτό μπορεί να μην αποτελεί και… αυτοσκοπό, καθώς οι κατασκευαστές αυτοί τα πηγαίνουν εξαιρετικά στην εγχώρια αγορά της Κίνας και παράλληλα μπορούν να προμηθεύουν με μπαταρίες και ηλεκτροκινητήρες άλλους κατασκευαστές, κερδίζοντας εις διπλούν.
Πηγή: EV Sales blogspot