Στις 25 Μαϊου, όταν γράφαμε για το Piaggio One, δεν γνωρίζαμε λεπτομέρειες για τα specs των μοντέλων. Πλέον, όμως, η ιταλική εταιρεία παρουσίασε επίσημα τα νέα της ηλεκτρικά σκούτερ και γνωρίζουμε τα πάντα γι’αυτά.

Τον σχεδιασμό τους τον είχαμε ήδη δει, οπότε δεν μας εκπλήσσει. Πιο μοντέρνος από της Vespa Elettrica, ταιριάζει στο σύγχρονο αστικό περιβάλλον εύκολα. Η γκάμα περιλαμβάνει 3 μοντέλα:

Το entry-level Piaggio ONE διαθέτει ηλεκτροκινητήρα ισχύος 1,2 kW (1,6 HP), ροπή 85 Nm και τελική ταχύτητα 45 Km/h. Έτσι, τοποθετείται στην κατηγορία των μοτοποδηλάτων (50cc) και στοχεύει όσουν θέλουν να μετακινούνται κυρίως στα κέντρα των πόλεων αλλά και τις νεαρότερες ηλικίες. Η μπαταρία του είναι 48V με χωρητικότητα 25Ah και του προσφέρει αυτονομία 55 Km.

Το “μεσαίο” Piaggio ONE+ έχει το ίδιο μοτέρ και την ίδια τελική, αλλά σαφώς μεγαλύτερη μπαταρία (50Ah). Έτσι, η αυτονομία του αγγίζει τα 100-110 Km. Αν μη τι άλλο, το μοντέλο αυτό ταιριάζει καλύτερα σε επαγγελματική χρήση (διανομές αγαθών κ.λπ.) στα αστικά κέντρα, καθώς θα μπορεί άνετα να βγάλει μια μέρα χρήσης, σε αντίθεση με το ONE.

Για όσους θέλουν κάτι ισχυρότερο, υπάρχει το Piaggio ONE Active. Έχει ηλεκτροκινητήρα 2 kW (2,7 HP) με ροπή 95 Nm και τελική ταχύτητα 60 Km/h. Η μπαταρία του είναι η ίδια με του ONE+, αλλά η αυτονομία του, προφανώς, μειώνεται στα 85 Km.

Όλα τα μοντέλα επαναφορτίζονται πλήρως σε 6 ώρες και οι μπαταρίες τους είναι αφαιρούμενες. Ωστόσο, δεν ακολουθούν ακόμα κάποιο κοινό πρότυπο με άλλων κατασκευαστών, κάτι που θα συμβεί στο μέλλον, όπως έχουμε ήδη αναφέρει.

Κατά τα άλλα, έχουν keyless entry, ανάκτηση ενέργειας κατά την επιβράδυνση και τροχούς 10″ με δισκόφρενα 175mm.

Τα νέα, ηλεκτρικά Piaggio ONE θα ξεκινήσουν να διατίθονται… στην Κίνα με τιμή από €2.287. Σίγουρα θα τα δούμε και στην Ευρώπη, βέβαια.

Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News, στο YouTube, στο Facebook και στο Instagram!

Δείτε επίσης:

Κοινές, εναλλάξιμες μπαταρίες για τα νέα Honda, Yamaha, Piaggio και KTM!

Πηγή: Electrek

Προηγούμενο άρθροΣυνεργασία BOSCH Ελλάδας (Robert Bosch Α.Ε.) – Ι.Ο.ΑΣ. «Πάνος Μυλωνάς» για την Οδική Ασφάλεια
Επόμενο άρθροΠως να υπολογίσετε την επιδότηση για ηλεκτρικό αυτοκίνητο, σκούτερ, ποδήλατο
Λάτρης της τεχνολογίας και της αυτοκίνησης από μικρή ηλικία, αρθρογραφώ σε tech media από το...μακρινό, πλέον, 2006. Το concept της ηλεκτροκίνησης με συνεπήρε από τη στιγμή που ανέβηκα για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό πατίνι και μπήκα στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Κατά βάθος, όμως, θα είμαι πάντα λίγο "petrolhead"...

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.