Η Harley-Davidson, αφού προχώρησε σε spin-off του LiveWire brand, παρουσίασε επίσημα την πρώτη ηλεκτρική μοτοσυκλέτα της υπό το νέο “καθεστώς”. Γνωρίστε την Harley-Davidson LiveWire One!

Η LiveWire One αναμένεται να κάνει το ντεμπούτο της στις ΗΠΑ, στις 18 Ιουλίου, με τιμή $22.000. Εξωτερικά, είναι όπως την περιμέναμε. Φουτουριστική αλλά με ευθεία παραπομπή στις “muscle” μοτοσυκλέτες της HD, ώστε να απευθύνεται και στο παραδοσιακό της κοινό. Έχει LED φώτα, haptic feedback στα χειριστήρια, cornering traction control (C-TCS), 4 διαφορετικά modes (Sport, Road, Range, Rain), ένα custom mode, cornering ABS (C-ABS) και πολλές, ακόμη, τεχνολογίες.

Η τεράστια μπαταρία στα “σπλάχνα” της μηχανής θυμίζει… αερόψυκτο μπλοκ και έχει χωρητικότητα 15,4 kWh. Μεγαλύτερη, λοιπόν, από πολλών mild-hybrid αυτοκινήτων της αγοράς. Της προσφέρει αυτονομία έως 235 Km και υποστηρίζει φόρτιση 0-80% σε 45′ και 0-100% σε 60′. Ο ηλεκτροκινητήρας βρίσκεται κάτω από την μπαταρία και μεταδίδει 105 ίππους και 117 Nm ροπής στον πίσω τροχό μέσω ιμάντα. Έτσι, το 0-100 Km/h έρχεται ελάχιστα πάνω από τα 3″ και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 177 Km/h. Να σημειώσουμε, πάντως, οτι με σταθερή ταχύτητα 110 Km/h, η αυτονομία πέφτει στα 150 Km περίπου.

Η Harley-Davidson LiveWire One θα είναι διαθέσιμη σε Horizon White και Liquid Black χρώματα. Πλέον, η HD κάνει το πρώτο, αποφασιστικό βήμα προς την ηλεκτροκίνηση, έστω και “εκ του ασφαλούς”. Το spin-off του LiveWire brand ήταν μια στρατηγική απόφαση που ελήφθη πριν λίγους μήνες, ώστε το παραδοσιακό κοινό της ιστορικής φίρμας να μην “αναστατωθεί” από τα ηλεκτρικά μοντέλα της. Αυτό που μένει είναι να δούμε ποιας αποδοχής θα τύχει η LiveWire One στις ΗΠΑ αλλά και παγκοσμίως.

Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News, στο YouTube, στο Facebook και στο Instagram!

Δείτε επίσης:

Η Royal Enfield ετοιμάζει ηλεκτρική μοτοσυκλέτα!

Πηγή: BikeWale

Προηγούμενο άρθροΗλεκτροκίνηση: Ένα ακριβό παιχνίδι ή το μέλλον της αυτοκίνησης;
Επόμενο άρθροΗ Shimano επενδύει €150 εκ. για να καλύψει τη ζήτηση
Λάτρης της τεχνολογίας και της αυτοκίνησης από μικρή ηλικία, αρθρογραφώ σε tech media από το...μακρινό, πλέον, 2006. Το concept της ηλεκτροκίνησης με συνεπήρε από τη στιγμή που ανέβηκα για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό πατίνι και μπήκα στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Κατά βάθος, όμως, θα είμαι πάντα λίγο "petrolhead"...

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.