Η ανταπόκρισή μας από την EICMA 2021 στο Μιλάνο συνεχίζεται και ένα νέο ηλεκτρικό σκούτερ που αναμενόταν να κάνει το ντεμπούτο του, είναι και το Horwin SK3. Η αυστριακή Horwin επεκτείνει τη γκάμα ηλεκτρικών σκούτερ της και μάλιστα ήδη σας έχουμε παρουσιάσει αναλυτικά το Horwin EK3 μέσω του GetElectric.gr.

Πάμε, όμως, να δούμε το SK3 που τοποθετείται στην L3e κατηγορία δικύκλων. Αρκετά πιο σπορ σε εμφάνιση σε σχέση με το EK3, το νέο μοντέλο της εταιρείας έχει ένα πολύ ενδιαφέρον εμπρός φωτιστικό σώμα και αρκετές γωνίες στη σχεδίασή του. Μια μεγάλη LCD οθόνη παρέχει πολλές πληροφορίες και άνετη θέαση στον αναβάτη.

Ο ηλεκτροκινητήρας είναι κεντρικά τοποθετημένος με ισχύ 3,1kW (6,2kW peak) και προσφέρει εξαιρετική επιτάχυνση στο σκούτερ. Όσο για την τελική του ταχύτητα, αγγίζει τα 90 Km/h. Οι τροχοί είναι των 14″ με ελαστικά 110/70 εμπρός και 120/70 πίσω. Επίσης, το μέγιστο συνολικό βάρος του σκούτερ ανέρχεται στα 281 Kg.

Η μπαταρία του Horwin SK3 είναι 72V-36Ah και προσφέρει αυτονομία 80 Km (με ταχύτητα 45 Km/h). Ωστόσο, υπάρχει υποδοχή για δεύτερη μπαταρία, που διπλασιάζει την μέγιστη αυτονομία στα 160 Km! Ο φορτιστής των φορτίζει την κάθε μπαταρία σε 4,5 ώρες περίπου. Να σημειωθεί οτι η μπαταρία του SK3 είναι rated για πάνω από 1000 κύκλους φόρτισης.

Το Horwin SK3 αναμένεται στην Ελλάδα από την Wheelnwater Technologies, αποκλειστικό διανομέα της για τη χώρα μας και φυσικά θα το δοκιμάσουμε και θα σας το παρουσιάσουμε αναλυτικά!

Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News, στο YouTube, στο Facebook και στο Instagram!

Δείτε επίσης:

REVIEW: Horwin EK3 & ΕΚ3 Deluxe!

Προηγούμενο άρθροTo DS 3 Crossback E-Tense αυξάνει την αυτονομία του στα 341 Km
Επόμενο άρθροΝέα ψηφιακή πλατφόρμα του ΔΕΔΔΗΕ για αίτηση σύνδεσης οικιακού φορτιστή EV
Λάτρης της τεχνολογίας και της αυτοκίνησης από μικρή ηλικία, αρθρογραφώ σε tech media από το...μακρινό, πλέον, 2006. Το concept της ηλεκτροκίνησης με συνεπήρε από τη στιγμή που ανέβηκα για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό πατίνι και μπήκα στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Κατά βάθος, όμως, θα είμαι πάντα λίγο "petrolhead"...

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.