Τα ηλεκτρικά σκούτερ μπαίνουν για τα καλά στη ζωή μας, αποτελώντας νέες, εναλλακτικές λύσεις μετακίνησης και μεταφοράς για εκατομμύρια Έλληνες. Ειδικά με την νέα νομοθεσία που επιτρέπει τη χρήση σκούτερ μικρής (50cc) και μεσαίας (125cc) κατηγορίας με δίπλωμα αυτοκινήτου (υπό προϋποθέσεις που μπορείτε να δείτε εδώ), πολλοί είναι αυτοί που επιλέγουν ένα σκούτερ, πλέον, αντί του Ι.Χ., για τις καθημερινές τους ανάγκες. Έτσι, δοκιμάζουμε όσα περισσότερα μοντέλα μπορούμε τον τελευταίο καιρό, για να σας δείξουμε τις πραγματικές τους δυνατότητες και να σας βοηθήσουμε στην επιλογή σας. Σε αυτό το review θα μάθετε τα πάντα για το Horwin EK3 και το… “lux” αδερφάκι του, το EK3 Deluxe!

Horwin EK3 video review

Ποια είναι η Horwin

Η Horwin είναι μια εταιρεία με έδρα την Αυστρία, με εμπειρία 10+ ετών στον χώρο των EVs. Έχει πάνω από 200 dealers στις περισσότερες χώρες της Ευρώπης και στη γκάμα της θα βρείτε ηλεκτρικά σκούτερ αλλά και ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες μεγαλύτερης ισχύος (όπως η Horwin CR6, κατηγορίας L3e).

Στην Ελλάδα, η Wheel&Water Technologies εισάγει και διαθέτει τα ηλεκτρικά σκούτερ Horwin. Αυτή τη στιγμή διαθέτει τα μοντέλα EK1 και EK3, συν τις “Deluxe” εκδόσεις τους, αλλά και την CR6. Επίσης, παρέχει και υπηρεσίες συντήρησης και επισκευής, με πλήρες after-sales support. Η εταιρεία ετοιμάζει δύο νέα σημεία πώλησης και υποστήριξης στην Αθήνα, για να καλύψει τους πελάτες της. Μπορείτε να δείτε από κοντά τα μοντέλα της Horwin, αλλά και τα υπόλοιπα ηλεκτρικά σκούτερ, ηλεκτρικά πατίνια, εξοπλισμό διανομής/cargo κ.λπ. στην έκθεση της Wheel&Water στην Ν.Φιλαδέλφεια. Επίσης, αντιπρόσωποι της εταιρείας υπάρχουν στη Νίκαια και στο Κορωπί, αλλά και σε Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Χανιά, Λάρισα, Τρίκαλα, Καρδίτσα και Κέρκυρα. Θα βρείτε όλα τα σημεία πώλησης και υποστήριξης εδώ.

Μετά την απαραίτητη εισαγωγή, λοιπόν, πάμε να δούμε πιο αναλυτικά το Horwin EK3! Το είχαμε στα χέρια μας για αρκετές μέρες και μάλιστα εν μέσω του απίστευτου καύσωνα, οπότε θα μάθετε αν τα κατάφερε καλά σε αντίξοες συνθήκες…

Κατασκευή και εμφάνιση

Το Horwin EK3 ειναι σχετικά compact για την κατηγορία του, κάτι βολικό για αναβάτες μικρού-μεσαίου ύψους και δεν απαιτεί μεγάλη δύναμη για να το ελέγξετε/μετακινήσετε με τα χέρια. Έχει μήκος 1,9m και μεταξόνιο 1,32m, ενώ η απόσταση της σέλας από το έδαφος είναι 78cm. Επίσης, η απόσταση της “ποδιάς” του από το έδαφος είναι 12,5cm, άρα θέλει προσοχή σε πολύ απότομες ράμπες για να μη “βρει”. Το πλάτος του περιορίζεται στα 69cm και γενικά είναι ευκίνητο εντός πόλης. Όσο για το βάρος του, είναι μάλλον μικρό για τα specs του. 95 Kg μαζί με τη μπαταρία, που μόνη της ζυγίζει 18,5 Kg.

Το είχαμε στη διάθεσή μας σε μαύρο χρώμα με glossy φινίρισμα, ενώ θα το βρείτε και σε άλλα χρώματα. Επίσης, υπάρχει και το Horwin EK3 Deluxe, το έρχεται με μεταλλικό φινίρισμα και διχρωμία. Συν, την διαφορετικού χρώματος σέλα, που είναι ίδια (ως υλικό) με του απλού μοντέλου. Εμφανισιακά, είναι μάλλον διακριτικό και όχι “κραυγαλέο”. Ωστόσο, παίρνει αρκετούς πόντους το βράδυ, χάρη στα LED φώτα του, εμπρός και πίσω. Το σχέδιό τους, σε συνδυασμό με τα DRLs, το κάνουν να ξεχωρίζει αμέσως.

Όμορφες ζάντες αλουμινίου, πλαστικά καλύμματα εκατέρωθεν του πίσω τροχού (για προστασία αλυσίδας και φρένου) και μια πολύ στιβαρή, μεταλλική βάση πινακίδας ολοκληρώνουν το πακέτο. Οι καθρέπτες είναι στρογγυλοί και η μεταλλική λαβή πίσω από τη σέλα είναι όμορφη και ανθεκτική. Τέλος, τα αλουμινένια “πατάκια” για τον 2ο αναβάτη είναι ασημί και πτυσσόμενα. Σημειώνουμε οτι μετά από περίπου 200 Km, δεν παρατηρήσαμε κανένα θόρυβο από τα πλαστικά κ.λπ.

Κινητήρας και επιδόσεις

Το μεγάλο “όπλο” του ΕΚ3 είναι οι επιδόσεις του. Άλλωστε, όποιος προτιμά ένα “125”, σίγουρα θέλει αρκετή ισχύ. Το μοντέλο της Horwin έχει έναν κεντρικά τοποθετημένο ηλεκτροκινητήρα, ο οποίος μεταδίδει την κίνηση στον πίσω τροχό μέσω αλυσίδας. Δεν υστερεί σε απόκριση αλλά σίγουρα παράγει περισσότερο θόρυβο σε σχέση με τα hub motors, που είναι ενσωματωμένα στον τροχό. Βέβαια, ο θόρυβος βοηθά στο να σας αντιλαμβάνονται οι πεζοί. Με τα αθόρυβα hub motors χρειάζεται πολλή περισσότερη προσοχή καθώς αρκετές φορές έχει “πεταχτεί” πεζός που δεν με άκουσε να πλησιάζω. Επίσης, πρακτικά δεν αντιλαμβάνεστε τον θόρυβο από τα 40-50 Km/h και πάνω, με κράνος φυσικά.

Το μοτέρ αποδίδει 3.600W στην τελική ταχύτητα (95 Km/h) και 6.200W peak κατά την επιτάχυνση. Η ροπή του αγγίζει τα 195 Nm. Με τον ειδικό εξοπλισμό ακριβείας μας, το 0-30 Km/h ήρθε σε 2,7″, το 0-50″ σε 5,7″, το 0-60″ σε 7,8″ και το 0-80 Km/h σε 12,8″, με αναβάτη 80 Kg συνολικά. Στην πράξη, λοιπόν, το EK3 προσφέρει επιδόσεις αρκετά καλές για την κατηγορία του, ισάξιες συμβατικών σκούτερ με ακόμα και 12-15 ίππους.

Επίσης, η τελική του φθάνει εύκολα τα 95 Km/h και μπορείτε να διανύσετε αρκετά χιλιόμετρα κοντά σε αυτήν, χωρίς πρόβλημα. Όσον αφορά τις ανηφόρες, ακόμα και σε μεγάλες κλίσεις, θα ανεβείτε γρήγορα, με το κατάλληλο mode. Το σημαντικό είναι πως οι επιδόσεις δεν μειώνονται αισθητά όσο αδειάζει η μπαταρία. Από το 10-15% και κάτω, θα αρχίσετε να βλέπετε πτώση στην απόδοση. Σε καμία περίπτωση, όμως, δεν θα “ξεμείνετε” από ισχύ.

Modes λειτουργίας

Μέσω του διακόπτη τριών θέσεων στο δεξί σας χέρι, μπορείτε να επιλέξετε mode λειτουργίας. Στο Mode 1 η τελική φθάνει περίπου τα 45 Km/h, στο Mode 2 τα 75 Km/h και στο Mode 3 τα 95 Km/h. Πρακτικά, τo Mode 2 είναι η χρυσή τομή εντός πόλης, με μπόλικη ροπή και ικανοποιητική ταχύτητα. Το Mode 3 χρειάζεται σε μεγάλες λεωφόρους και αυτοκινητόδρομους, ενώ το Mode 1 θα σας καλύψει στο μποτιλιάρισμα και τα “στενά”.

Φυσικά, υπάρχει διαθέσιμο Cruise Control για να διατηρεί σταθερή την ταχύτητά σας. Το κουμπί βρίσκεται στο κλασικό σημεία, στο αριστερό χέρι, δίπλα στην κόρνα. Επίσης, αξίζει να σημειώσουμε την ύπαρξη όπισθεν ταχύτητας. Κρατώντας πατημένο το πλήκτρο στο δεξί σας χέρι, ανάβει το “R” στην οθόνη και μπορείτε να κάνετε όπισθεν με το χειρόγκαζο. Ιδανικό για να μανούβρες σε στενούς χώρους, ξεπαρκάρισμα σε ανηφόρα κ.λπ.

Τέλος, πρέπει να αναφέρουμε μια ιδιαιτερότητα του EK3. Όλα τα ηλεκτρικά που έχουμε δοκιμάσει μέχρι σήμερα, διακόπτουν την ισχύ από το μοτέρ όταν αγγίζετε έστω το ένα φρένο. Ίσως λόγω του κεντρικού μοτέρ, στο EK3 μπορείτε να “πατινάρετε” με το γκάζι ενώ κρατάτε ελαφρώς το φρένο. Ιδανικό για να ξεκινάτε πιο άνετα και με ασφάλεια στις ανηφόρες. Με άλλα σκούτερ, το “άσε” του φρένου με την περιστροφή του μοτέρ έχουν μια μικρή διαφορά φάσης, οπότε η εκκίνηση σε ανηφόρα είναι πιο δύσκολη.

Μπαταρία και φόρτιση

Ας δούμε και τα της μπαταρίας. Αυτή βρίσκεται τοποθετημένη ακριβώς κάτω από τον αναβάτη, μέσα στο χώρο της σέλας. Είναι “όρθια” και έχει βάρος 18,5 Kg, ενώ αφαιρείται εύκολα χάρη στο ενσωματωμένο χερούλι της. Λειτουργεί στα 72V και έχει χωρητικότητα 40Ah, συνολικά, λοιπόν, 2,88 kWh. Τα στοιχεία της είναι 18650 και προέρχονται από τη Samsung. Μάλιστα, η εταιρεία ανακοινώνει διάρκεια ζωής τουλάχιστον 1.000 κύκλων φόρτισης. Δεδομένης της μέσης αυτονομίας της, αυτό πρακτικά σημαίνει γύρω στις 80.000 Km τουλάχιστον, ανάλογα και με τις συνθήκες χρήσης και φόρτισης.

Ένα μεγάλο πλεονέκτημα του EK3 είναι οτι μπορεί να δεχθεί και 2η, ίδια μπαταρία, δίπλα στην 1η. Έτσι, το βάρος του αυξάνεται στα 113,5 Kg περίπου, αλλά η χωρητικότητα των μπαταριών αγγίζει τις 5,760 kWh!

Το σύστημα αφαίρεσης και τοποθέτησης της μπαταρίας κρίνεται εύχρηστο και πρακτικά μπορείτε να το κάνετε με το ένα χέρι. Πάνω στην μπαταρία, ένα πλήκτρο και μερικά LEDs δείχνουν το ποσοστό φόρτισής της, ακόμα και αν είναι εκτός σκούτερ. Ο παρεχόμενος φορτιστής είναι ευμεγέθης αλλά όχι πολύ βαρύς και έχει απόδοση 10Α. Στον μετρητή ισχύος μας είδαμε οτι “τραβάει” μέχρι 900W και μια πλήρης (0-100%) φόρτιση διαρκεί 4,5 ώρες (μέχρι να μηδενιστεί η παροχή του). Το θετικό του είναι ένα πολύ ισχυρό, ενεργό σύστημα ψύξης με ανεμιστήρα που τον διατηρεί σε χαμηλή θερμοκρασία. Το αρνητικό είναι πως ο ανεμιστήρας παράγει αρκετό θόρυβο (τον μετρήσαμε στα 58-59 dB), οπότε να είστε προετοιμασμένοι. Τέλος, το βύσμα του έχει ειδική σχεδίαση ώστε να μην αφαιρείται εύκολα (π.χ. από παιδιά).

Αυτονομία και κόστος χρήσης, συντήρησης

Η Horwin ανακοινώνει έως 100 Km αυτονομίας για το EK3, στα 45 Km/h, με αναβάτη 75 Kg. Δοκιμάσαμε για αρκετές ημέρες το σκούτερ σε μικτές συνθήκες, εντός και εκτός πόλης, σε όλα τα modes, με πολύ υψηλές θερμοκρασίες αλλά και το βράδυ. Πρακτικά είδαμε μια αυτονομία κοντά στα 100 Km στο Mode 1, 80 Km στο Mode 2 και 60 Km στο Mode 3, αν κινείστε διαρκώς με υψηλές ταχύτητες, άνω των 80 Km/h. Αν κάνετε μια μεικτή χρήση αλλά χωρίς να “λυπάστε” το γκάζι, τα 80 Km είναι απόλυτα εφικτά. Φυσικά, με τη χρήση 2ης μπαταρίας (κοστίζει επιπλέον €1.290), οι αυτονομίες αυτές σχεδόν διπλασιάζονται (έως και 200 Km). Λέμε “σχεδόν” γιατί η 2η μπαταρία προφανώς αποτελεί ένα επιπλέον φορτίο για το σκούτερ.

Σημειώνουμε πως ο μετρητής μας έγραψε (δύο φορές) κατανάλωση 3,33 kWh για μια πλήρη φόρτιση. Στο χειρότερο δυνατό σενάριο, αυτό ισούται με €0,66 για μια φόρτιση, δηλαδή για 80 Km κατά μέσο όρο. Άρα, το κόστος χρήσης φτάνει τα €0,825/100 Κm, κατά μέσο όρο. Στο καλύτερο δυνατό σενάριο, με νυχτερινό ρεύμα και τη μέγιστη αυτονομία (100 Km), είμαστε στα €0,35-0,4/100 Km περίπου. Σε σχέση με ένα συμβατικό σκούτερ βενζίνης, λοιπόν, γλιτώνετε περίπου €300 για κάθε 10.000 Km.

Όσο για το κόστος συντήρησης, αφορά ελαστικά και φρένα. Περιοδικά χρειάζεται έλεγχος, καθάρισμα και λιπανση της αλυσίδας, αλλά δε θα σας προβληματίσει κάτι άλλο. Κλείνουμε αναφέροντας πως τα φρένα θα φθείρονται λίγο πιο γρήγορα σε σχέση με άλλα ηλεκτρικά σκούτερ. Αυτό διότι δεν υπάρχει regenerative braking, λόγω του κεντρικά τοποθετημένου μοτέρ.

Ανάρτηση, συμπεριφορά, φρένα

Το Horwin EK3 “πατάει” σε τροχό 14″ εμπρός και 13″ πίσω, με λάστιχα της κινέζικης Timsun, 100/80 εμπρός και 110/70 πίσω. Λογικό φάρδος για την κατηγορία του και προσφέρουν ικανοποιητική πρόσφυση, σε συνδυασμό με την πολύ καλή κατανομή βάρους.

Από πλευράς ανάρτησης, μπροστά έχουμε τηλεσκοπικό πιρούνι και πίσω διπλή ανάρτηση με ελατήρια. Από πλευράς άνεσης κρίνεται ικανοποιητική, ενώ 1-2 φορές νιώσαμε την εμπρός να “τερματίζει” σε πολύ μεγάλες λακκούβες. Δεν διεκδικεί “δάφνες” άνεσης και λειτουργίας, αλλά δεν μας άφησε και παραπονεμένους.

Από πλευράς πέδησης έχουμε υδραυλικά δισκόφρενα εμπρός και πίσω με CBS. Δυστυχώς δεν έχουμε τα specs τους αλλά ως απόδοση μας κάλυψαν. Θα θέλαμε λίγο καλύτερο αρχικό “bite” στις μανέτες, για άνετο φρενάρισμα με το ένα δάκτυλο του κάθε χεριού, δεδομένης και της απουσίας e-brake. Όσο για το CBS, εξασφαλίζει πως ακόμα και με χρήση της μιας μανέτας, η κατανομή μοιράζεται εμπρός-πίσω, σε ένα βαθμό.

Καντράν και φώτα

Τα φώτα, όπως προείπαμε, είναι LED εμπρός και πίσω. Στο εμπρός μέρος έχουμε τρια μικρά projectors, πάνω στο τιμόνι. Το ένα είναι η μικρή σκάλα και τα άλλα δύο είναι η μεγάλη, που φωτίζει κεντρικά και μακριά. Από πλευράς απόδοσης και φωτισμού είναι ικανοποιητικά εντός πόλης, αλλά εκτός, σε εντελώς σκοτεινούς δρόμους, θα θέλαμε μια πιο “γεμάτη” δέσμη και μεγαλύτερη ισχύ. Το θετικό είναι πως “κοιτάζουν” όπου και το τιμόνι, κάτι που βοηθάει την ορατότητα στις στροφές. Από το πίσω φως μείναμε ικανοποιημένοι, ενώ έχει αρκετά ιδιαίτερο, εντυπωσιακό σχεδιασμό. Τα φλας/αλάρμ είναι επίσης LED και ικανοποιητικά.

Άξια αναφοράς τα DRLs στο εμπρός μέρος, τόσο κάτω από τα κύρια φώτα, όσο και πιο χαμηλά, πάνω από τον εμπρός τροχό. Δίνουν ένα ξεχωριστό “τόνο” στη νυχτερινή εμφάνιση και σας κάνουν ορατούς από απόσταση, ενώ ξεχωρίζουν με το σχήμα τους.

Η κεντρική οθόνη είναι έγχρωμη με μαύρο φόντο και λευκές ενδείξεις. Ευκρινέστατη χωρίς να κουράζει το βράδυ, αντανακλά αρκετά το φως στον ήλιο, οπότε γίνεται κάπως δυσδιάκριτη την ημέρα (όχι στην σκιά). παρά το “φιμέ” πλαστικό που την καλύπτει. Σας δείχνει τη μπαταρία, την ταχύτητα, το trip, το οδόμετρο αλλά και το πόσα A “τραβάει” το μοτέρ ανά πάσα στιγμή, με σκαλοπάτια των 10Α (10-100Α). Δείτε το σαν ένα είδος “μετρητή οικονομίας”, αν θέλετε. Τέλος, ένα “δαχτυλίδι” περιμετρικά της οθόνης φωτίζεται ανάλογα με την ταχύτητά σας. Πράσινο μέχρι τα 45 Km/h, έπειτα μπλε, στη συνέχεια κίτρινο και πάνω από τα 75 Km/h γίνεται κόκκινο. Έτσι, ξέρετε περίπου πόσο γρήγορα πηγαίνετε το βράδυ, χωρίς να κοιτάτε την οθόνη, με την περιφερειακή σας όραση.

Λοιπά features

Σύνδεση μέσω Bluetooth με smartphone δεν υποστηρίζεται από το EK3, οπότε δεν έχουμε κάτι να αναφέρουμε. Ωστόσο, υπάρχει keyless entry, μέσω του παρεχόμενου remote/keyfob. Έχετε ένα κανονικό κλειδί, χρήσιμο όταν δεν υπάρχει μπαταρία στο σκούτερ. Έχετε το remote, που λειτουργεί σαν κλασικό τηλεχειριστήριο συναγερμού. Ωστόσο, υποστηρίζεται και keyless entry. Αυτό σημαίνει πως απλώς πλησιάζοντας το σκούτερ με το remote μαζί σας, ξεκλειδώνει αυτόματα. Απλώς γυρίστε τον περιστροφικό διακόπτη και είστε έτοιμοι να ξεκινήσετε. Προσοχή, μην το κλειδώσετε κατά λάθος μέσα στη σέλα… ask me how i know!

Τέλος, έχουμε και ξεκλείδωμα μέσω αφής! Στο κάτω μέρος της οθόνης βρίσκεται μια οριζόντια επιφάνεια αφής. Με swipe δεξιά ξεκλειδώνετε το σκούτερ και με swipe αριστερά το κλειδώνετε. Αρκεί να έχετε το remote μαζι σας, φυσικά. Ουσιαστικά έτσι απλώς δεν χρειάζεται να χρησιμοποιείτε τον περιστροφικό διακόπτη καθόλου. Αυτή η λειτουργία δουλεύει, αν και όχι τόσο εύκολα όσο το να ξεκλειδώνετε το smartphone σας.

Ο συναγερμός είναι αδύναμο σημείο πολλών ηλεκτρικών σκούτερ. Έτσι και στο EK3, δεν είναι αρκετά ισχυρός για να ακουστεί όταν βρίσκεστε μέσα σε ένα κτίριο. Ένα ενδιαφέρον χαρακτηριστικό είναι το lights-off delay, με τα φώτα να παραμένουν ανοιχτά για μερικά δευτερόλεπτα αφού κλειδώσετε και απομακρυνθείτε, για να σας φωτίζουν το δρόμο ή την είσοδο του σπιτιού κ.λπ.

Διαθέσιμοι χώροι και μεταφορά φορτίου

Κάτω από τη σέλα του Horwin EK3 χωράει ένα full-face κράνος, μαζί με την μπαταρία. Οριακά χωράει και ο φορτιστής, με λίγη προσπάθεια. Με την τοποθέτηση 2ης μπαταρίας, το κράνος δεν χωράει πια, φυσικά, αλλά μένει χώρος για τα προσωπικά σας αντικείμενα. Επίσης, θα βρείτε ένα μικρό ντουλαπάκι μπροστά στο αριστερό σας γόνατο, αριστερά και κάτω από το τιμόνι. Ασφαλίζει ικανοποιητικά (δεν έχει κλειδαριά) και χωράει μικροαντικείμενα όπως το κινητό και τα κλειδιά σας. Μέσα του θα βρείτε και μια USB θύρα για φόρτιση μικροσυσκευών.

Η σέλα είναι αρκετά μεγάλη, φαρδιά και άνετη, για δύο άτομα, χωρίς να γλιστράει. Το σκούτερ μπορεί να υποστηρίξει συνολικό βάρος 284Kg, αφαιρώντας τα δικά του 95 Kg. Οπότε, σας μένουν 194 Kg για δύο άτομα ή αναβάτη και φορτίο.

Συμπέρασμα

Το Horwin EK3 κοστίζει €4.490 (τιμή λιανικής), δηλαδή €3.766 με την επιδότηση του Κινούμαι Ηλεκτρικά. Αν αποσύρετε και κάποιο παλιό σας δίκυκλο, τότε κερδίζετε άλλα €400, οπότε φθάνει στα €3.366. Έχει τα πλεονεκτήματα του πολύ μικρού κόστους χρήσης, της ελάχιστης συντήρησης, του μειωμένου θορύβου κ.λπ., σε σχέση με τα συμβατικά 125άρια της αγοράς. Ως ηλεκτρικό, έχει ικανοποιητική αυτονομία για τον μέσο χρήστη, δυνατότητα διπλασιασμού της μέσω 2ης μπαταρίας, επαναφορτίζεται αρκετά γρήγορα και σίγουρα θα σας καλύψει από πλευράς επιδόσεων. Δεν είναι ένα “αναιμικό” 125 αλλά προσφέρει την απαιτούμενη ισχύ και κρίνεται ικανοποιητικό από πλευράς άνεσης και ποιότητας κατασκευής, ενώ έχει και όμορφη εμφάνιση, ειδικά στην έκδοση EK3 Deluxe. Στην κατηγορία του, το ΕΚ3 είναι μια σοβαρή πρόταση με το αναμενόμενο value for money.

Θα βρείτε το Horwin EK3 μέσω της WheelnWater Technologies.

 

Horwin EK3 photo gallery

4 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Εγώ πάλι έχω κακή εμπειρία από ηλεκτρικό σκούτερ.
    Πριν από 6 χρόνια είχα αγοράσει ένα (δε θα γράψω μάρκα μην κάνω δυσφήμιση) το οποίο μετά από 100 φορτίσεις περίπου, είδα διαφορά στη διάρκεια της μπαταρίας. Είχε κινητήρα 3000 Watt και το χειρότερο ήταν όταν η θερμοκρασία του περιβάλλοντος έπεφτε σε μονοψήφιο αριθμό, εκεί τότε η ισχύς έπεφτε σχεδόν στη μέση ενώ οι μπαταρίες ήταν λιθίου. Το καλοκαίρι θα έλεγα ήταν τέλειο με καλό τράβηγμα και τελική στα 70.

  2. Καλησπέρα!

    Ευτυχώς για όλους μας, τα ηλεκτρικά οχήματα έχουν κάνει άλματα προόδου σε σχέση με 6 χρόνια πριν… ειλικρινά πιστεύω οτι αν οδηγήσετε σήμερα κάποιο μοντέλο, θα καταλάβετε τη διαφορά. Δυστυχώς μέχρι πρόσφατα (2-3 χρόνια) δεν υπήρχε τόσο μεγάλη ποιότητα, αλλά αυτό έχει αλλάξει σε μεγάλο βαθμό. Ειδικά για τις μπαταρίες, είναι πολύ καλύτερα τα πράγματα πλέον. Τολμώ να πω ότι ήσασταν πολύ “μπροστά” όταν το πήρατε, αλλά δυστυχώς αυτό έχει τα μειονεκτήματά του 🙂

  3. Μάπα το καρπούζι 🍉 ούτε ανταλλακτικά ούτε συμπεριφορά ο εν λόγω είναι άξεστος σε βάζουνε στο λούκι να πας να κάνεις δήθεν σέρβις σου παίρνει 60 ευρώ για μισό ποτηράκι βαλβολινη και μετά σου λέει την αντιπροσωπεία την πήρε ο Σαρακάκης το ανταλλακτικό κάνει 133 ευρώ και σου ζητάει +ΦΠΑ γιατί λέει δεν το έχει ο Σαρακάκης πέρασε η εγγύηση ένας χρονος
    Το ανταλλακτικό που κάνει τον ήχο ψοφιο ίσως παλιό δεν ακούς τα φλας εάν φοράς κράνος ούτε ο συναγερμός ακούγεται καλα
    Κινεζια του κερατά στο πουλάει για ευρωπαϊκό αυστριακό
    Τώρα θα έπαιρνα η silence ισπανικό η tinbot γερμανικό

  4. Φιλε μου τζαμπα σου πηγε…
    Δωσε και κανενα 20ρικο να πιει εναν καφε ο μαστορας για την δουλεια που εριξε…
    Δεν εχουν τον θεο τους..
    Για lipo , ζητησε 60€ για τον πρωτο ελεγχο…
    Μου ειχε πει κατα την αγορα , να περασω μετα απο 1000χλμ να τσεκαρουν κατι πραγματα που θελουν. Πιο πολυ συσφιξεις μου ειπε. Δεν μου ανεφερε για χρηματα. Ισα ισα που λεγοντας ” ειναι ενας ελεγχος για εμας πιο πολυ για να ξερουμε οτι ειναι σωστο το μηχανακι”, καταλαβα οτι ειναι δωρεαν τσεκαρισμα. Οταν τελειωσε μου λεει ” ολα καλα, ειναι ενα 60αρι, και δες στο manual (δεν ηξερε τα χλμ των ελεγχων), ποτε θα ξαναρθεις.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.