Η γνωστή μας KYMCO παρουσίασε σήμερα ένα νέο ηλεκτρικό σκούτερ, το KYMCO F9, που πιθανότατα θα δούμε και στην ελληνική αγορά.

Το KYMCO F9 διαθέτει ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 9,4 KW (12,6 HP) και τελική ταχύτητα 110 Km/h, όταν είναι πλήρως φορτισμένο, μπαίνοντας, έτσι, στην κατηγορία των μεγαλύτερων σκούτερ, άνω των 125cc. Άλλωστε, η εμφάνισή του δεν παραπέμπει τόσο σε ένα απλό σκούτερ πόλης, όσο σε ένα σπορ μοντέλο με υψηλές επιδόσεις.

Η ροπή αγγίζει τα 30Nm στον άξονα, αν και δε γνωρίζουμε πόσα από αυτά φθάνουν, εν τέλει, στον τροχό. Η αυτονομία του F9 αγγίζει τα 120Km κατά NEDC χάρη στη μπαταρία των 40Ah (96V), με χωρητικότητα 3,84 KWh. Το μεγάλο της μέγεθος ισούται και με μεγαλύτερο βάρος, το οποίο ανέρχεται στα 17 Kg και συμβάλλει στο συνολικό βάρος των 107 Kg για το σκούτερ αυτό. Να σημειωθεί, πάντως, πως η μπαταρία επαναφορτίζεται ταχύτατα μέσα σε 2 ώρες, σύμφωνα με την εταιρεία. Επιπλέον, αποτελεί δομικό μέρος του οχήματος, όντας “ενωμένη” με το σασι και, προφανώς, είναι μη αφαιρούμενη.

Ενδιαφέρουσα είναι η μετάδοση του KYMCO F9 καθώς αποτελείται από ένα διτάχυτο αυτόματο κιβώτιο, που επιτρέπει ικανοποιητική επιτάχυνση από στάση (0-50 Km/h σε 3″) αλλά χωρίς να “ασθμαίνει” στις υψηλότερες ταχύτητες. Το F9 “πατά” σε φαρδιά ελαστικά 14″ που προσφέρουν αρκετά μεγάλη πρόσφυση σύμφωνα με την εταιρεία, συμβάλλοντας στον “fun to ride” χαρακτήρα του σκούτερ.

Δείτε επίσης: YAMAHA E-VINO, ΝΕΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΚΟΥΤΕΡ ΜΕ ΒΑΡΟΣ 68 KG!

Δυστυχώς δεν έγινε καμία αναφορά στην τιμή του KYMCO F9, όταν κυκλοφορήσει, το οποίο επίσης δεν ξέρουμε πότε θα συμβεί. Αλλά φαίνεται πως μέσα στο 2021 θα το δούμε σε ορισμένες χώρες της Ευρώπης, ελπίζουμε και στη δική μας.

Πηγή: Electrek

 

Προηγούμενο άρθροΗ Cadillac “τελειώνει” τους αντιπροσώπους που δεν θέλουν να πωλούν ηλεκτρικά μοντέλα της
Επόμενο άρθροΠαρουσία του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστα Καραμανλή στην παραλαβή του δεύτερου ηλεκτροκίνητου λεωφορείου
Λάτρης της τεχνολογίας και της αυτοκίνησης από μικρή ηλικία, αρθρογραφώ σε tech media από το...μακρινό, πλέον, 2006. Το concept της ηλεκτροκίνησης με συνεπήρε από τη στιγμή που ανέβηκα για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό πατίνι και μπήκα στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Κατά βάθος, όμως, θα είμαι πάντα λίγο "petrolhead"...

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.