Πέρασε σχεδόν 1 χρόνος από τότε που γράψαμε για το ηλεκτρικό πατίνι της Lenovo… μπορεί να άργησε, λοιπόν, αλλά είναι πλέον διαθέσιμο, ξεκινώντας από τις Φιλιππίνες. Ιδού το Lenovo M2 electric scooter!

Σε αντίθεση με τις πρώτες φωτογραφίες που είχαμε δει το 2020, το πατίνι έχει solid ελαστικά 8,5″ τόσο εμπρός, όσο και πίσω. Αυτό μεταφράζεται σε περισσότερους κραδασμούς για τον αναβάτη, όπως καλά γνωρίζετε. Βέβαια, υπάρχει και μια υποτυπώδης ανάρτηση “κρυμμένη” στο πατίνι, οπότε είναι μάλλον πιο άνετο απ’ότι θα περιμέναμε.

Ο ηλεκτροκινητήρας στον εμπρός τροχό έχει ισχύ 350W (nominal), όπως είχε αρχικά ανακοινωθεί. Προσφέρει τελική έως 25 Km/h (περιορισμένη ηλεκτρονικά) και μπορεί να σας ανεβάσει σε κλίση έως 15%.

Η μπαταρία είναι επίσης μικρότερη απ’ότι είχε ανακοινωθεί αρχικά. Συγκεκριμένα, έχει χωρητικότητα 7,8Ah και προσφέρει αυτονομία έως 30 Km. Μια LED οθόνη προβάλλει τις απαραίτητες πληροφορίες στον αναβάτη, ενώ υποστηρίζει και σύνδεση Bluetooth με το κινητό του. Επίσης, επιτρέπει εύκολη αλλαγή επιπέδου ισχύος, ενώ υποστηρίζει και cruise control.

Από πλευράς πέδησης, έχουμε δισκόφρενο στον πίσω τροχό και ηλεκτρόφρενο στον εμπρός. Υπάρχει, όμως, και ένα κλασικό “ποδόφρενο”, πιέζοντας το πίσω φτερό πάνω στον τροχό. Το Lenovo M2 αντέχει φορτίο έως 120 Kg και είναι αδιάβροχο σύμφωνα με το IP54 πρότυπο. Οι διαστάσεις του αγγίζουν τα 1115mm x 1115mm x 515mm ενώ διπλωμένο το πατίνι μετράται στα 1130mm x 503mm x 515mm.

Δε γνωρίζουμε το πότε και αν θα το δούμε επίσημα στην Ευρώπη. Στις Φιλιππίνες, πάντως, η τιμή του Lenovo M2 electric scooter θα αγγίζει τα €346.

Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News!

Δείτε επίσης:

Υποχρωτικό το κράνος στα ηλεκτρικά πατίνια

Πηγή: Wheels.ph

Προηγούμενο άρθροREVIEW: VeloGreen Kristall E5 Pro!
Επόμενο άρθροΟ συνιδρυτής της Tesla ανακυκλώνει μπαταρίες e-bikes
Λάτρης της τεχνολογίας και της αυτοκίνησης από μικρή ηλικία, αρθρογραφώ σε tech media από το...μακρινό, πλέον, 2006. Το concept της ηλεκτροκίνησης με συνεπήρε από τη στιγμή που ανέβηκα για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό πατίνι και μπήκα στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Κατά βάθος, όμως, θα είμαι πάντα λίγο "petrolhead"...

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.