Για το νέο ηλεκτρικό σκούτερ και το ηλεκτρικό πατίνι που ετοίμαζε η Seat σας είχαμε γράψει πριν μερικούς μήνες, όταν ακόμα βρίσκονταν σε concept μορφή, ένα βήμα πριν το τελικό στάδιο. Πλέον, όμως, είναι “επίσημα” καθώς η ισπανική εταιρεία τα παρουσίασε σε ειδική εκδήλωση, μαζί με το MÓ brand της που θα εστιάσει στις αστικές μετακινήσεις (urban mobility). Τα νέα SEAT MÓ eScooter 125 και SEAT MÓ eKickScooter 65 είναι “εδώ”, λοιπόν!

Για το πατίνι δεν έχουμε να πούμε πολλά καθώς είναι ακριβώς το ίδιο με αυτό που είχαμε δει τον περασμένο Νοέμβριο. Η ονομασία του προέρχεται από τη μέγιστη αυτονομία του (65 Km) και βασίζεται στο εμπορικό μοντέλο Ninebot Max, του οποίου το αναλυτικό review μας μπορείτε να δείτε εδώ.

SEAT MÓ eScooter 125

Το MÓ eScooter 125, όμως, έχει διαφορές σε σχέση με την concept εκδοχή του. Μικρές, αλλά υπαρκτές. Θα είναι διαθέσιμο σε τρεις, matte χρωματισμούς: Daring Red, Dark Aluminium και Oxygen White. Η ισχύς του ηλεκτροκινητήρα στον πίσω τροχό θα είναι, εν τέλει, 12 HP (peak) ενώ η ροπή είναι αυτή που γνωρίζαμε, αγγίζοντας τα 240Nm. Η τελική ταχύτητά του ανέρχεται στα 95 Km/h, καθιστώντας το ικανό να κινηθεί άνετα και σε αυτοκινητόδρομους, ενώ κατατάσσεται στην κατηγορία των 125cc, τουλάχιστον από πλευράς επιδόσεων. Μπορεί να κάνει το 0-50 Km/h σε 3,9″ (αντί 3,8″ που είχε ανακοινωθεί αρχικά) ενώ η αυτονομία του αγγίζει τα 125 Km (αντί των 115 Km), χάρη στη μπαταρία των 5,6 KWh. H οποία μπορεί να επαναφορτιστεί τόσο επάνω στο όχημα, όσο και εκτός αυτού, καθώς είναι αποσπώμενη.

Το MÓ eScooter 125 διαθέτει 3 modes οδήγησης, City, Sport και Eco, αλλά και “όπισθεν” για ευκολότερες μανούβρες σε περιορισμένους χώρους. Διαθέτει χώρο αποθήκευσης αρκετό για 2 κράνη, 2 x USB θύρες για επαναφόρτιση συσκευών (π.χ. smartphone) και δυνατότητα παρακολούθησης της τοποθεσίας (GPS) και της λειτουργίας του μέσω app.

Αναμένουμε πληροφορίες για την πιθανή διαθεσιμότητά του και στην ελληνική αγορά.

Πηγή: SEAT

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here