Ένα νέο ηλεκτρικό πατίνι ανακοίνωσε σήμερα η Xiaomi, το Xiaomi Mi Scooter 3, το οποίο θα δούμε σύντομα και στην Ελλάδα. Ουσιαστικά πρόκειται για μια “μίξη” των Mi Scooter 1S και Mi Scooter Pro 2, με έμφαση στην ισχύ και την χαμηλή τιμή.

Εμφανισιακά δεν διαφέρει από τα υπάρχοντα πατίνια της Xiaomi, τα οποία σας έχουμε παρουσιάσει αναλυτικά. Έχουμε το ίδιο dashboard, το ίδιο σύστημα φρένων, τα ίδια LED φώτα κ.λπ. Η Xiaomi πρακτικά πήρε την μπαταρία των 7.650mAh του Mi Scooter 1S και την συνδύασε με το 300W (600W peak) μοτέρ του Pro 2. Έτσι, δημιούργησε ένα ελαφρύ (13 Kg) και compact σε διαστάσεις μοντέλο, το οποίο δεν έχει τεράστια αυτονομία (30Km ονομαστική), αλλά έχει αρκετή ισχύ και ροπή για κλίσεις έως και 16%.

Διατηρούνται οι τροχοί με σαμπρέλες των 8,5″ ενώ μια πλήρης φόρτιση διαρκεί 8,5 ώρες. Η Xiaomi αναφέρει την ύπαρξη eABS στα specs, στον εμπρός τροχό, όπου βρίσκεται και το μοτέρ. Επίσης, αναφέρεται πως το νέο μοντέλο θα έχει νέα πίσω δαγκάνα φρένων, με “διπλά τακάκια”. Στις φωτογραφίες βλέπουμε πως η δαγκάνα όντως έχει διαφορετική τοποθέτηση και άρα είναι διαφορετική από των παλαιότερων πατινιών. Επίσης, είναι βαμμένη σε διαφορετικό χρώμα από το υπόλοιπο πατίνι. Στο ίδιο χρώμα δείχνουν να είναι βαμμένα και τα καλώδια/ντίζες, για ένα ανανεωμένο look.

Η διαφορά στο πίσω φρένο (αριστερά Mi Scooter 3, δεξιά Mi Scooter Pro 2)

Το Xiaomi Mi Scooter 3 θα είναι διαθέσιμο σε Onyx Black και Gravity Grey χρώματα. Η τιμή του εντοπίζεται στα €449. Στην Ελλάδα αναμένεται στα τέλη Αυγούστου-αρχές Σεπτεμβρίου, με την τιμή να μην είναι γνωστή ακόμα. Φυσικά, θα το έχουμε πρώτοι στα χέρια μας και θα σας το παρουσιάσουμε μόλις φτάσει στην Ελλάδα οπότε… stay tuned!

Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News, στο YouTube, στο Facebook και στο Instagram!

Δείτε επίσης:

Πρώτη ματιά στο Xiaomi Mi Scooter Pro 2 Mercedes-AMG Petronas F1 Team!

Προηγούμενο άρθροΠέντε ελληνικοί δήμοι υποψήφιοι για τις 100 κλιματικά ουδέτερες πόλεις μέχρι το 2030
Επόμενο άρθροΈξυπνη στάθμευση για ΑμΕΑ στα Χανιά από την Cosmote
Λάτρης της τεχνολογίας και της αυτοκίνησης από μικρή ηλικία, αρθρογραφώ σε tech media από το...μακρινό, πλέον, 2006. Το concept της ηλεκτροκίνησης με συνεπήρε από τη στιγμή που ανέβηκα για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό πατίνι και μπήκα στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Κατά βάθος, όμως, θα είμαι πάντα λίγο "petrolhead"...

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.