Αρχική EVs e-Cars Πατέντα της Ford δείχνει επαναφόρτιση EV κατά την ρυμούλκηση

Πατέντα της Ford δείχνει επαναφόρτιση EV κατά την ρυμούλκηση

Η ηλεκτροκίνηση βασίζεται εν πολλοίς στην ελαχιστοποίηση των απωλειών ενέργειας και στην αξιοποίηση ενέργειας που υπό άλλες συνθήκες θα “σπαταλούσαμε”. Τρανό παράδειγμα, το regenerative braking, η ανάκτηση ενέργειας κατά την επιβράδυνση, μέσω των ηλεκτροκινητήρων. Μια νέα πατέντα της Ford δείχνει τη δυνατότητα φόρτισης EV κατά την ρυμούλκηση, ακριβώς με τον ίδιο τρόπο!

Ουσιαστικά, το EV θα μπορούσε να επαναφορτίζεται κατά την ρυμούλκηση από κάποιο μεγαλύτερο όχημα, αλλά και από κάποιο επιβατικό. Η πατέντα κατατέθηκε τον Δεκέμβριο του 2020 και δημοσιεύθηκε πριν λίγες ημέρες. Το όχημα θα μπορεί να επαναφορτίζεται καθ’όλη τη διάρκεια της ρυμούλκησης. Κάτι τέτοιο, βέβαια, προϋποθέτει οι κινητήριοι τροχοί του να πατάνε στο έδαφος. Επίσης, δεν έχει ιδιαίτερο νόημα σε ανηφόρες και σε σταθερή πορεία σε μηδενική κλίση, καθώς το ρυμουλκό όχημα θα καταναλώνει περισσότερη ενέργεια για να υπερνικήσει και αυτή την “τριβή”. Σε περιπτώσεις ανάγκης, όμως, όπου το όχημα έμεινε από μπαταρία, θα ήταν μια πιθανή λύση.

Επίσης, θα ήταν ιδιαίτερα χρήσιμη δυνατότητα σε κατηφόρες. Εκεί υπάρχει αρκετή εκμεταλλεύσιμη κινητική ενέργεια, που μπορεί να μετατραπεί σε ηλεκτρική. Επίσης, ένα βαρύ όχημα που ρυμουλκεί άλλα οχήματα, έχει τεράστιες ανάγκες από το σύστημά πέδησής του στις κατηφόρες. Αν το ή τα ρυμουλκούμενα μπορούσαν να κάνουν ανάκτηση ενέργειας, θα βοηθήσουν και στην συγκράτηση/επιβράδυνσή του στις κατηφόρες.

Ένα άλλο σενάριο αφορά τους ιδιοκτήτες τροχόσπιτων, οι οποίοι είναι αρκετοί στις Η.Π.Α.. Αυτοί συνηθίζουν να ρυμουλκούν σε τρέιλερ τα επιβατικά τους οχήματα ώστε να μπορούν να μετακινούνται ελεύθερα στον τόπο που θα “εγκαταστήσουν” το τροχόσπιτό τους. Στην περίπτωση ενός EV, λοιπόν, θα μπορούσε να επαναφορτίζεται πίσω από το τροχόσπιτο, ενώ ρυμουλκείται. Επίσης, αν και δεν αναφέρεται στην πατέντα, ίσως το EV να μπορούσε να λειτουργήσει στις ανηφόρες ώστε να βοηθήσει στην ώθηση το τροχόσπιτο.

Στην πράξη, όλα τα παραπάνω φαντάζουν δύσκολα, ανούσια, έως και επικίνδυνα. Πολλές πατέντες, άλλωστε, δεν υλοποιούνται ποτέ. Σε πολύ συγκεκριμένα σενάρια, όμως, σίγουρα θα μπορούσε να υπάρξει όφελος από μια τέτοια μέθοδο.

Δείτε επίσης:

Πόσο γρήγορα φορτίζεται ένα Tesla ρυμουλκούμενο με 110 Km/h;

Σας αρέσουν τα άρθρα μας; Ακολουθήστε μας στο Google News, στο YouTube, στο Facebook και στο Instagram!

Πηγή: Greencarreports

Προηγούμενο άρθροΑκόμα ένα ηλεκτρικό λεωφορείο δοκιμάζεται στην Αθήνα
Επόμενο άρθροΤριήμερο test drive ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Αστυπάλαια
Λάτρης της τεχνολογίας και της αυτοκίνησης από μικρή ηλικία, αρθρογραφώ σε tech media από το...μακρινό, πλέον, 2006. Το concept της ηλεκτροκίνησης με συνεπήρε από τη στιγμή που ανέβηκα για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό πατίνι και μπήκα στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Κατά βάθος, όμως, θα είμαι πάντα λίγο "petrolhead"...

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.