Όλα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα εφαρμόζουν κάποιας μορφής regenerative braking, ήτοι κάνουν ανάκτηση ενέργειας κατά την επιβράδυνση, είτε απλώς αφήνετε το γκάζι, είτε πατάτε το φρένο. Μπορεί να το θεωρείτε ασήμαντο αλλά μπορεί να αυξήσει την αυτονομία σε ένα σεβαστό ποσοστό, ειδικά σε κατηφορικές διαδρομές. Κανείς, ποτέ δεν είπε “όχι” σε 5-10% “δωρεάν” επιπλέον αυτονομία, άλλωστε…

Ένας YouTuber έκανε ένα ενδιαφέρον πείραμα με ένα Tesla Model S. Ξεκίνησε να το… ρυμουλκεί με μια Mercedes E55 AMG στον αυτοκινητόδρομο με ταχύτητα περίπου 110 Km/h. Φυσικά, ο σκοπός ήταν να διαπιστώσει το επίπεδο ανάκτησης ενέργειας που μπορεί να κάνει το όχημα σε αυτή την ταχύτητα, χωρίς να πατάει καθόλου το γκάζι. Βέβαια, για να συμβεί κάτι τέτοιο στην πραγματικότητα, θα έπρεπε το Tesla να βρίσκεται σε μια κατηφόρα πολύ μεγάλης κλίσης, ώστε να μην επιβραδύνει από τα 110 Km/h.

Σε κάθε περίπτωση, αν και το σενάριο δεν είναι ρεαλιστικό, τα αποτελέσματα ήταν ενδιαφέροντα. Το όχημα, παραδόξως, επέτρεψε τη ρυμούλκηση ενώ ήταν ενεργοποιημένο, χωρίς να εμφανίσει κάποιο σφάλμα ή προειδοποίηση. Η ανάκτηση ενέργειας στα 110 Km/h είναι αρκετά μεγάλη. Έτσι, για περίπου 40 Km, το Model S επαναφορτιζόταν με ισχύ έως και 65 kW! Μικρότερη από του SuperCharger της Tesla αλλά γενικά σε υψηλά επίπεδα, αντίστοιχα ενός “μικρού” ταχυφορτιστή DC. Ενδεικτικά αναφέρουμε πως αν βρίσκατε μια αρκετά μεγάλη κατηφόρα, τότε με 5′ ανάκτησης στα 110 Km/h θα μπορούσατε να κερδίσετε έως και 25-30 Km αυτονομίας!

Δείτε το σχετικό video:

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.